Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 juli 2004

Ik heb vandaag naar de help desk van Vadafone gebeld en uitgelegd dat ik de moeglijkheid wil hebben om via een prepaid toestel mijn e-mail op te kunnen halen, maar het antwoord was dat het niet mogelijk was. Ik moest via Vodafone Live het doen.

Via Vodafone Live heb ik daarnaast een gewonen LIVE e-mail adres ook nog een andere externe e-mail adres toegevoegd. In dit geval via Zonnet. Account en passwoord ingevoerd, daarna e-mail probeer op te halen via een extrene e-mail adres kreeg ik dit bericht: ''item not supported, can not be loaded"

Heeft iemand het ook z'n probleem? en klopt het verhaal van de help desk van Vodafone?

Alvast bedankt.

sordsman wijzigde dit bericht 22-07-2004 12:47 (3%)

Reg. datum: 19 januari 2004

Als de batterij bijna leeg is, gaat er een rood lichtje in het joystickje knipperen. Is er ook een mogelijk om het te laten knipperen als je een gesprek hebt gemist of als er een sms is??

Pentax K10D user
Reg. datum: 31 oktober 2000

quote:
cryonic90 schreef op 23 juli 2004 @ 19:11:
Als de batterij bijna leeg is, gaat er een rood lichtje in het joystickje knipperen. Is er ook een mogelijk om het te laten knipperen als je een gesprek hebt gemist of als er een sms is??

Helaas, dat is niet mogelijk. Zoals je zegt is dat rode lampje alleen om aan te geven dat je accu leeg is. En als je T630 uitstaat en je laadt het op dan brandt het lampje ook.
Trouwens, er is totaal geen menu optie om het in te stellen, hoe had je dan verwacht dat iemand dit voor elkaar had gekregen? ;) Het is toch geen Smartphone?

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61

Acties: [view]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
_Jona_ schreef op 24 juli 2004 @ 11:29:
[...]

Helaas, dat is niet mogelijk. Zoals je zegt is dat rode lampje alleen om aan te geven dat je accu leeg is. En als je T630 uitstaat en je laadt het op dan brandt het lampje ook.
Trouwens, er is totaal geen menu optie om het in te stellen, hoe had je dan verwacht dat iemand dit voor elkaar had gekregen? ;) Het is toch geen Smartphone?
Uhm... Ik heb thuis (nu @ work) een ringtone, waarmee hij wel knippert :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Reg. datum: 19 januari 2004

quote:
_Jona_ schreef op 24 juli 2004 @ 11:29:
[...]

Tsja, je weet maar nooit waar die dingen verborgen opties hebben.

Pentax K10D user

quote:
Ginz schreef op 24 juli 2004 @ 12:08:
[...]
Uhm... Ik heb thuis (nu @ work) een ringtone, waarmee hij wel knippert :P
Ja, jij hebt gewoon een imy'tje waarmee je het ledje laat knipperen. Maar daar heb je niks aan bij een gemist gesprek en je kan ze ook niet toewijzen aan een sms'je. Maar ok, je hebt wel een coole monofone beltoon die het ledje laat knipperen ;)

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61

2 dagen geleden is m'n display kapot gegaan.. niks speciaals mee gedaan, gewoon van het ene op het andere moment kreeg ik alleen maar vreemde kleuren te zien :/
Ligt nu ter reparatie bij BelCompany, gaat 2 weken duren :/

~ check ook mijn (foto) weblog \o/ ~ Meer weten over God? 30 november 2008 Free Entrance Rotterdam ~

Reg. datum: 20 april 2004

vraagje:

wat is de standaard code (wachtwoord) die ingevoerd dient te worden bij het beperken van je gesprekken in het menu

-> GESPREKKEN -> BEHEER -> GESPR. BEPERKEN -> NIEUW WACHTWRD

HTPC / Nokia E65 / Ipod 5G

Reg. datum: 05 september 2000

Zou het mogelijk zijn om die mooie icoontjes van de K700i op de t630 te zetten? Het is mogelijk om een theme te maken, maar ook icoontjes? De indeling is vrijwel identiek. Zou erg cool zijn.

http://www.sonyericsson.com/images/spgc/CWS31AFW_10735high_35_0_4000.gif

Ik heb al geprobeerd een k700i theme op mijn t630 te zetten, maar dat werkt niet. Kon niets vinden op Inet of op Got hierover.

Pentax K10D user

quote:
Pelle schreef op 24 juli 2004 @ 19:09:
2 dagen geleden is m'n display kapot gegaan.. niks speciaals mee gedaan, gewoon van het ene op het andere moment kreeg ik alleen maar vreemde kleuren te zien :/
Ligt nu ter reparatie bij BelCompany, gaat 2 weken duren :/
Een vriend van mij heeft dat ook met zijn T610. Van het ene op het andere moment opeens een gele streep door zijn scherm en allemaal vreemde kleuren. Kan lang duren zo'n reparatie. Heb contact gehad met SE hierover en volgens hen moet het toestel naar het enige reparatiecentrum in Nederland waar ze displays kunnen vervangen, Dynafix in Nuth.

Reg. datum: 20 januari 2004

Weet iemand hoe je je imode imail adres in het programma van se krijgt (dus op de telefoon), want KPN is wat traag en ondersteund geen imode op de T630 (je kunt wel in het imode menu enzo komen,maar bij mail bekijken geeft ie een fout).

quote:
_Jona_ schreef op 25 juli 2004 @ 09:59:
[...]
Een vriend van mij heeft dat ook met zijn T610. Van het ene op het andere moment opeens een gele streep door zijn scherm en allemaal vreemde kleuren. Kan lang duren zo'n reparatie. Heb contact gehad met SE hierover en volgens hen moet het toestel naar het enige reparatiecentrum in Nederland waar ze displays kunnen vervangen, Dynafix in Nuth.

Ruk :/
Wat ook nog klote is, is dat ze je hele foon leeg sweepen. Ik heb dus geen kans gehad om m'n contacts nog naar m'n simkaart te copy'en enzo. Bah.

~ check ook mijn (foto) weblog \o/ ~ Meer weten over God? 30 november 2008 Free Entrance Rotterdam ~

Reg. datum: 20 april 2004

quote:
aemdenouden schreef op 24 juli 2004 @ 19:27:
vraagje:

wat is de standaard code (wachtwoord) die ingevoerd dient te worden bij het beperken van je gesprekken in het menu

-> GESPREKKEN -> BEHEER -> GESPR. BEPERKEN -> NIEUW WACHTWRD
weet niemand dit? is dit een wachtwoord van telfort of van SE zelf?

HTPC / Nokia E65 / Ipod 5G

Reg. datum: 23 juli 2004

quote:
N.i.c.k schreef op 18 juli 2004 @ 23:43:
is het normaal dat de batterij na de eerste keer volledig opladen na 2 dagen en 1 nacht alweer leeg is?

heb je dan je bluetooth aan gehad? want dan gaat je accu heel snel leeg!
groetjes :?

esli

Trek 6500 powered

quote:
aemdenouden schreef op 26 juli 2004 @ 12:19:
[...]

weet niemand dit? is dit een wachtwoord van telfort of van SE zelf?
Waarschijnlijk is dit de PIN2 code, die alleen bij Telfort op te vragen is.

-
-

Reg. datum: 04 december 2001

quote:
esli schreef op 26 juli 2004 @ 16:12:
[...]

heb je dan je bluetooth aan gehad? want dan gaat je accu heel snel leeg!
groetjes :?

zelfde verhaal hier, maar ik had bluetooth fulltime aan, liep lekker te spelen met de bijgeleverde flits, heb de hele site van SE leeg-gewapped en alle spelletjes geprobeerd :)
Ik heb trouwens sowieso het idee dat de batterij het na een paar keer opladen beter doet, dat was met m'n T610 ook al zo, en nu weer...

MrAngry wijzigde dit bericht 27-07-2004 12:36 (2%)
Reden: spelling suckte, was laat

BelieveEveryThing, TrustNoThin
Reg. datum: 20 juli 2004

Bij alle SE accu's moet de accu eerst wennen aan het gebruik (nieuwe lithium-polymeer accu's)

Na 10-20 keer opladen krijgt de accu haar echte volle sterkte.....

Voor de zekerheid kan je de accu de eerste maand alleen opladen als de accu HELEMAAL leeg is...
Zo wordt de accu het sterkst...

Na een paar weken zul je merken dat de accu veel en veel langer meegaat....

Beter is ook dat je de accu laat wennen aan bluetooth.... Dan kan je bluetooth altijd aan laten staan en weet je ongeveer wanneer je bluetooth uit moet doen als je overdag een keer ziet dat je accu het niet lang meer volhoudt.....

MatJan

quote:
Matjan schreef op 27 juli 2004 @ 11:27:

Beter is ook dat je de accu laat wennen aan bluetooth.... Dan kan je bluetooth altijd aan laten staan en weet je ongeveer wanneer je bluetooth uit moet doen als je overdag een keer ziet dat je accu het niet lang meer volhoudt.....
Hoe bedoel je dat wennen precies?

BelieveEveryThing, TrustNoThin
Reg. datum: 20 juli 2004

quote:
JdeBruijn schreef op 27 juli 2004 @ 12:37:
[...]

Hoe bedoel je dat wennen precies?

De accu wordt sterker en past zich aan aan je gebruik....
Doe je nooit je bluetooth aan in het begin is dat "normaal" voor je SE...

Doe je dan bluetooth aan, ga je ineens veel meer power gebruiken...
Zo gaat de accu sneller leeg...

MatJan

quote:
Matjan schreef op 27 juli 2004 @ 15:16:
[...]

De accu wordt sterker en past zich aan aan je gebruik....
Doe je nooit je bluetooth aan in het begin is dat "normaal" voor je SE...

Doe je dan bluetooth aan, ga je ineens veel meer power gebruiken...
Zo gaat de accu sneller leeg...

Verhaal klinkt wel mooi, maar het komt een beetje op me over alsof een accu nu een organisch ding is dat kan groeien ofzo :)
Hoe verklaar je wat je zegt op moleculair niveau? In de accu dus.. Ik neem aan dat je wel ergens een bron hebt van je kennis, die wil ik nu ook wel zien, je hebt m'n nieuwsgierigheid geprikkeld :)

Reg. datum: 17 december 2003

Ik heb een vraagje.

Welke Bluetooth adapter (voor de PC) kun je het beste kopen voor de SE T630?

Trek 6500 powered

Laat maar.....

Ginz wijzigde dit bericht 28-07-2004 09:17 (94%)
Reden: Ginz moet niet zo impulsief zijn.

-
-

Reg. datum: 17 december 2003

quote:
Mijn vraag zal vast wel heel veel gesteld zijn, ik weet dat dat heel irritant kan zijn. Als je zegt op welke pagina ik wat kan vinden dan zal ik je niet meer lastig vallen. 39 pagina's doorspitten is teveel van het goede en met de zoekfunctie vind ik ook niet wat ik wil weten. :)

Reg. datum: 09 juli 2003

Ze werken allemaal.

Pentax K10D user

39 pagina's doorspitten is niet zo moeilijk hoor :Z . Gewoon ?limit=999 achter het adres plakken en dan met ctrl-F alles doorzoeken. Zo gebeurd en het bespaard veel dubbele vragen.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: