Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.
WhatPulse Online keyboard en muis tracker
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw Topicquote:blogbuster schreef op 23 juli 2004 @ 12:38:
Ja ik houd het bij en neowin is ook een heel groot forum, ik denk dat ze dat wel hebben uitgezocht. Hij telt enkel de hits, .. kwa upload zie ik dat ook.. als hij een pulse doet dus een gedeelte van het tellen upload is het maar 4 kb en dat kan niet zijn dat dat dan alle keystroacks zijn
Ik vind die 4Kb trouwens ook eng. 4 bytes voor keycount, 4 bytes voor clickcount, 10 bytes username, 10 bytes password, da's 28 bytes. Ik vraag me toch ronduit af waar die ander 3900 vandaan komen....
* curry684 zal de code maar niet posten die demonstreert hoe simpel het voor zo'n keycounter is om te detecteren dat je in een passwordveld in een browser bezig bent, en om vervolgens de bijbehorende URL op te slaan.
Ach het is wel interessant zoiets voor jezelf als je het eerlijk doet.
Het zijn zo van die dingen die je je wel afvraagt, maar je gaat het niet tellen.
Je zit in principe zo aan je 1000 aanslagen. Kijk maar naar wanneer je SMSt. Je hebt altijd te weinig plaats terwijl je niet eens eigenlijk iets vertelt hebt.
Dus vind het niet echt vreemd dat we nu al met een aantal personen op haast 10000 staan.
@Curry,
je mag het van mij posten. Bijn daar eigenlijk wel benieuwd naar.
Net als dat er voor een bepaalde bank met online betalingen van een jpg gebruik werd gemaakt voor wachtwoorden e.d. zodat het niet te hacken viel.
Maar later werd duidelijk dat het niet eens zo moeilijk was om die informatie toch binnen te halen met een programma.
Arunia wijzigde dit bericht 23-07-2004 15:14 (26%)
quote:curry684 schreef op 23 juli 2004 @ 15:10:
[...]
Ik vind die 4Kb trouwens ook eng. 4 bytes voor keycount, 4 bytes voor clickcount, 10 bytes username, 10 bytes password, da's 28 bytes. Ik vraag me toch ronduit af waar die ander 3900 vandaan komen....
* curry684 zal de code maar niet posten die demonstreert hoe simpel het voor zo'n keycounter is om te detecteren dat je in een passwordveld in een browser bezig bent, en om vervolgens de bijbehorende URL op te slaan.
En ipv ff die code die uit gaat te filteren..ga je ons bang maken
40D | 17-55IS f/2.8 | 85 f/1.8 | 35mm f/2.0 | 430EX | - Atfook Fotografie te Simpelveld - bruidsfotografie, foto reportages, feestjes | - timodefotograaf
Het kan best zijn dat ie informatie verzend waarin staat of er niet doelloos gedrukt is op knoppen. Of dat er geen gebruik wordt gemaakt van een programmaatje. (Naast je drivers dan
Zelf kan ik het niet, maar ben wel erg benieuwd.
Hij houd volgens mij meer bij, namelijk ook de tijden waarop je loopt te typen/clicken.... (denk ik)quote:curry684 schreef op 23 juli 2004 @ 15:10:
[...]
Reg. datum: 31 mei 2001
Dus.....
Meestal als ik iets graag wil en ik denk er eens heel heel erg goed over, dan neem ik het alsnog niet mee.
Zo wilde ik ooit eens die Aibo van Sony hebben, maar heb het toch maar niet gedaan. Vind het nog steeds wel leuk, maar het probleem is dat ie zichzelf niet op kan laden. Zodra die dat kan, dan schaf ik er meteen eentje of twee aan.
Zo zijn er meerdere dingen die ik uiteindelijk toch niet echt wil hebben.
Reg. datum: 31 mei 2001
quote:NielsOveres schreef op 23 juli 2004 @ 15:26:
Yup, dat ken ik ook maar al te goed.
Meestal als ik iets graag wil en ik denk er eens heel heel erg goed over, dan neem ik het alsnog niet mee.
Zo wilde ik ooit eens die Aibo van Sony hebben, maar heb het toch maar niet gedaan. Vind het nog steeds wel leuk, maar het probleem is dat ie zichzelf niet op kan laden. Zodra die dat kan, dan schaf ik er meteen eentje of twee aan.
Zo zijn er meerdere dingen die ik uiteindelijk toch niet echt wil hebben.
En jij denkt als je die aibo 2 weken hebt, nadat je er duizenden euro's aan uitgegeven hebt, je niet denkt van "hmm, misschien had ik voor dit geld beter een 2e hands auto kunnen kopen?" of iets dergelijks...
Maar nu ff ontopic:
http://pulse.whatnet.org/stats/team.php?tid=1295
Voor de teamstats
Dus.....
ಠ_ಠ
﴾͡๏̯͡๏﴿
Neem aan dat het komt doordat die mensen opgegroeid zijn in het Windows tijdperk. Denk ook dat er veel mensen zijn die de sneltoetsen voor in Windows niet kennen.
Hmmm... wel apart.
Dat zal die 4kB verklaren
ಠ_ಠ
﴾͡๏̯͡๏﴿
Ze moeten natuurlijk je volledige account gegevens hebben.
Niet dat iemand wil cheaten voor een ander
quote:NielsOveres schreef op 23 juli 2004 @ 15:44:
Dat verklaard zeker een hoop. Zo'n script is ook niet ff simpel doorsturen.
Ze moeten natuurlijk je volledige account gegevens hebben.
Niet dat iemand wil cheaten voor een ander
Gewoon login en pass
quote:
Ôò¡ ÿÿ üA¾³ P¿Y±ö &T ýÉ E 'b@ ¤¦¤À¨ @EFöe P/¬uÜ\TbPÿÿHä GET /cgi-bin/pulse1.2.cgi?an=DinX&pwd=***&mc=imHjn1koO&tsec=1090589691 HTTP/1.1
User-Agent: WhatPulse/1.3
Host: whatpulse.org
ಠ_ಠ
﴾͡๏̯͡๏﴿
quote:NielsOveres schreef op 23 juli 2004 @ 15:33:
Het is overigens ook leuk om te zien dat er mensen zijn die meer typen dan dat ze klikken.
Neem aan dat het komt doordat die mensen opgegroeid zijn in het Windows tijdperk. Denk ook dat er veel mensen zijn die de sneltoetsen voor in Windows niet kennen.
Hmmm... wel apart.
Of die mensen zijn aan het chatten? Of berichten aan het tiepen op GoT? Of een e-mail aan het schrijven, of een document aan het typen... Dan lopen je key-strokes nogal op he. Het lijkt mij eigenlijk niet meer dan logisch dat er meer getyped dan geklikt wordt.
De enige momenten dat ik meer klik dan tiep is als ik een beetje passief aan het surfen ben eigenlijk...
Amerasu - lvl 70 Undead Mage - Ghostlands :: Guild Leader of: <-[ Blood and Tears ]-> :: 2/6 SWP
Ik zie het wel even aan. Benieuwd of mijn rekening over een week leeg is.

http://whatpulse.bounceme...--/GoT-banner.png.bgs.png
Dat is de achtergrond.
* Iemand nog suggesties?
Maar het initiatief is prima
Amerasu - lvl 70 Undead Mage - Ghostlands :: Guild Leader of: <-[ Blood and Tears ]-> :: 2/6 SWP
Ja, ik weet datie er verschrikkelijk uitziet, maar dit is 2 minuten photoshop geflats en ik moest komen etenquote:
* Iemand nog suggesties?
Idd ... en dat is de reden waarom ik niet meer meedoe aan dit soort projecten. Project Dolpin was leuk, totdat de cheaters de overmacht kregen.quote:curry684 schreef op 23 juli 2004 @ 15:00:
[...]
En doordat dit zo simpel is is dit 'project' tot dezelfde roemloze dood gedoemd als Project Dolphin waar de top 1000 ook achterlijke scores had.
Als je hieraan mee wil doen moet je het voor jezelf doen, in een team zit toch altijd een cheater.
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
en dan daarbij, who cares. Ik doe het voor mijn eigen stats en om dat te vergelijken met andere normale users
-> 693 nu... damn, dat gaat rap
Woei! Ik spring net naar nummer 1 in het GoT team... komt puur door MSN. Heb 2 drukke gesprekken lopen
Whuzz wijzigde dit bericht 23-07-2004 19:11 (100%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.