Poep stinkt
[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 8
Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicVoor ontladen elco's moet over hoge weerstand gebeuren, denk van 1000 Ohm of zo, om te voorkomen dat het te snel gaat. Dat mag wel. Elco's ontladen snel, maar hun energieopslag is minder groot dan batterijen. Denk dat ontladen via de massa kast kan gaan over hoge weerstand. Maar iets beter is tussen beide polen kortsluiten met 1 kOhm weerstand, want niet elke elco hangt aan massa kast.
De weerstand moet 1 Watt zijn ivm warmte. Toch?
Ga straks verder met ontwerpen aan mijn ultieme casemod...
Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?
(ijzerdraad erin gevlochten, kan ik strax mn kabels lekker de juiste richting op/wegbuigen)
quote:
iop tha man wijzigde dit bericht 22-07-2004 10:30 (66%)
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
quote:zoeperman schreef op 21 juli 2004 @ 17:47:
nu nog ff winkeltje vinden die die sensors, of andere tempsensors verkoopt
Mail naar info@bytesatwork.be
Daar heb ik er namelijk 1 gekocht laatst.
Vraag of ze die kunnen bestellen voor je, dan is ie binne een week binne
Was 12 euri btw
El Snorro wijzigde dit bericht 22-07-2004 12:44 (3%)
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
quote:PPanic schreef op 22 juli 2004 @ 11:57:
Slim bedacht met dat ijzerdraad, maar ik vindt het eerlijk gezegd niet zo mooi
weet je wat het is met cable mesh, het is overrated, het is gewoon functioneel, ziet er wat opgeruimder uit maar om er nou kilo's EURi in te douwen is imo overdreven (en doucheslangen zie ik liever in de ochtend of in de avond), in mijn kast zie je (binnenkort) maar een klein deel van de psu cables, en dan nog zie je ze door een window. op dit soort fora zie je ze vaak close up en alles in beeld, maar in werkelijkheid komt dat bijna nooit voor....
vandaar deze oplossing...
and-eh, het hele idee/de verassing achter deze mesh......komt nog in de voledige CM als ie af is....trust me
and-eh wat vinden jullie van de mirror dan? geen comments so far? tips, etc.
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Ik heb namelijk niet gelet op de 5v en de 12v . ik heb ze door mekaar gehaalt denk ik
wtf wat moet k nu doen
kom k ut zelf zkr helemaal aan ut doormete he
HStyles wijzigde dit bericht 23-07-2004 01:01 (19%)
Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod
quote:HStyles schreef op 23 juli 2004 @ 01:00:
uhm ik heb ook vandaag de kabels van voeding gemesh alleen nu uh,m denk heb probleem.
Ik heb namelijk niet gelet op de 5v en de 12v . ik heb ze door mekaar gehaalt denk ikik zocht net ff en vond dit http://faq.tweakers.net/cme/voeding/5-25-molex-voeding.gif
wtf wat moet k nu doen
kom k ut zelf zkr helemaal aan ut doormete he. naja weet iemand waar het schema is zodat k de voeding kan starte zonder pc
Aan dat plaatje kun je toch zien hoe je je molexen goed moet aansluiten, de kleuren staan erbij
Voor het starten van voeding zonder pc moet je even zoeken op 'pc voeding als testvoeding', zoiets. Ik zoek ook wel ff
Edit: gevonden
[EL] PC Voeding-tester/gebruik als projectvoeding + pinouts
brinkdinges wijzigde dit bericht 23-07-2004 08:13 (10%)
De finale van de BEP Modding Trophy is begonnen!
Reg. datum: 21 oktober 2003

Dit heb ik de afgelopen dagen oa gedaan aan mijn mod.
hoe ik het heb gedaan:
Dat atomic logo heb ik gewoon van internet gehaald, uitgeprint, uitgeknipt en de randen overgetrokken op mijn (al zwart gespoten en afgeplakte) sidepanel en toen met een stanleymes uitgesneden en afplakband weggehaald. Toen zwart en grijs door mekaar gespoten, dagje laten drogen, afplakband verwijderd en dit was het resultaat...
Ik ben er best tevreden mee. Van heel dichtbij zijn de randen niet helemaal scherp, maar van een iets grotere afstand (halve meter oid) ziet het er echt goed uit
De case snijden??
Reg. datum: 21 oktober 2003
idd.quote:Wolf87 schreef op 23 juli 2004 @ 18:36:
als ik het zo lees heeft hij alleen in het afplakband gesneden
Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod
Ik ben laatst eens bezig geweest om mijn kast (AOpen HQ-45) te modden.. mijn eerste casemod dus
Zie hier voor een paar foto's..
Zelf vind ik dat ie wel netjes geworden is (voor mijn eerste), alleen moet ie nog ff afgewerkt worden (randjes vijlen etc en plexi erachter).

Als je wil mag je je mening erover geven
zijkant heb je heel netjes gemaakt vind ik.
aan de voorkant, die schakelaar... blijft dat zo?
en een paintjobje kan ook geen kwaad vind ik,
En paintjob komt nog
Volgens mij sluit je kast ook niet helemaal netjes meer
specs | 'De klant komt altijd van rechts.'
'Het risico van een slim voorstel is dat je de kans loopt te worden aangewezen om het uit te voeren.'
je hebt trouwens een leuke kat
soms gaat er een gedachte door je hoofd... af en toe
Reg. datum: 24 april 2004
welke kleur ga je je kast verven?
dat "ribbelige" is nu wel goed weggewerkt
ik denk dat ik m zwart ga verven.. en misschien dat "logo" een-of-andere felle kleur ofzo

Prutsen met afplaktape voor beginners
Alle toetsen op de monitor wilde ik wit houden, het probleem met deze monitor was echter, dat als je de toetsjes eruit wilde halen, je eerst de hele beeldbuis moet losschroeven, en daar had ik niet echt veel zin in.

De hele setup

Detail van kast

Da mouse!
Reactietijd en precisie is nu net zo goed als van de Logitech MX510! Echt!
De specs van dit beessie zijn trouwens:
- El Cheapo midi tower (stond op zolder stof te happen was aardig verkleurd) ¤0,-
- Intel moederbord met onboard geluid (van kameraard gekregen) ¤0,-
- Intel Celeron 333MHz (zat op het moederbord) ¤0,-
- 2 x Cheap-ass noname geheugen balkje 32MB (Totaal dus 64MB!) 0,-
- 2 x 2 GB harddisk (NEE NIET IN RAID!) ¤0,-
- 3,5" Diskdrive (zat nog in de kast) ¤0,-
- Afgeschreven 40X CD-rom drive (toch nog werkend kunnen krijgen) ¤0,-
- Toetsenbord (had ik nog ergens liggen) ¤0,-
- Logitech Pilot muis (mn eigen ouwe muissie, heeft al heel wat KM gemaakt) ¤0,-
- Bal voor Logitech Pilot muis (uit crappy MS muis) ¤0,-
- Verloopplug voor toetsenbord (van kennis 'geleend'
- 2de hands 15" LG Studioworks monitor ¤15,-
- 2 bussen colorworks blauw-metallic spuitverf ¤10,-
Totaal: ¤25,- Ghetto style
Ik heb mijn 21" gewoon zijdeglans zwart gespoten
Staat nu veel beter bij mijn zwarte tobo en zilver/zwarte pc.
De pc heb ik 2 maanden geleden al gemod door er een window in te maken.
De lijst heb ik gemaakt van koppelprofiel van de Gamma. Het is ongeveer 2,5cm breed en heeft een 'H' vorm. Zo kan je gemakkelijk je plexi vastzetten in je sideplate. Je schuift het plexi zo op z'n plaats zonder lijm te gebruiken. Handig als je het wilt vervangen

Ik zit nu alleen nog te wachten op mijn cablemesh die ik besteld heb
Chevy Blazert wijzigde dit bericht 25-07-2004 08:27 (78%)
In bezit van prehistorische Ipod van 245 kilo..................gram
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.