Wat je moet kopen? Kan niemand iets zinnigs over zeggen, je moet gewoon een keer zelf gaan luisteren wat jij goed vind klinken. Neem dan ook je eigen versterker mee, dan weet je meteen of die ook aan vervanging toe isquote:Snowman schreef op 18 juli 2004 @ 13:01:
Ik heb even dit topic en het vorige topic doorgespit en nu heb eigenlijk een vraag. (ik weet eigenlijk niet waar ik het moet posten) Ik luister voornamelijk muziek en nou wilde ik binnenkort wat anders aanschaffen. Ik zit hier nu met een Akai Am-27 versterker + cd speler (10 jaar oud ofzo). De boxen zijn dus bagger. (geluid klinkt erg hol enzo)
Wat raden jullie mij eigenlijk aanHet spul moet niet te duur. Ik luister voornaamlijk klassiek en metal. En moet ik die versterker dan ook meteen vervangen? En voor goed geluid, moet ik dan ook een subwoofer erbij hebben?
Ja sorry ik heb er geen hol verstand van, dus vraag ik het hier maarDe FAQ heb ik ook doorgelezen alleen daar stond niet veel in wat ik kon gebruiken.
Alvast bedankt.
Subwoofer heb je bij muziek niet nodig imo, bij films geeft het wat extra's, maar voor muziek heb ik nog nooit een subwoofer gebruikt.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+