Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
OCZ help needed? Just ask :)

Uit de algemene voorwaarden van Correct:

9.10. Tenzij expliciet anders is overeengekomen wordt garantie op eerder gebruikte zaken zoals demonstratiemodellen nadrukkelijk uitgesloten.

Deze versterker stond op I-net in de koopjes kelder als nieuw
Echter na telefoontje (toen stonden er nog 4) was er geen meer, enkel deze die op de planken stond. Heb ik zonder doos en handleiding voor 179 gekocht. Ik dacht echt koopje.
Nu zeggen ze dat ik een demo model heb meegenomen.
En dat ik na 4 maanden ofzo niet moet zeuren (ding werkt toch)
AB stopte er vorige week mee
misschien nog eens bellen en naar zijn baas vragen ;)
over het algemeen weinig slechte zaken gedaan met correct eigenlijk

beetje offtopic maar om daar nu een nieuw topic voor te starten

update

nu iemand anders aan de lijn gehad
ik kon gewoon langs komen geen probleem, en of ik de naam nog wist van de vorige keer dat ik belde })

petervandamned wijzigde dit bericht 15-07-2004 13:17 (13%)

Lian keuken----- Waar ik review ----- Waar ik werk -----Conroe rigs

Think out of the box

quote:
dreamscape schreef op 15 juli 2004 @ 09:56:
NOFI, maar is dit het "show hier plaatjes van de duurste apparatuur die je kunt vinden maar die je zelf no way hebt"-topic, of het "show hier je eigen apparatuur"-topic.

Ik dacht dat het dat laatste was.... :)
Ok het is misschien overdreven maar Blue heeft idd de Tag McLaren pre/pro die in het high-end pats lijstje staan. Dus het is beide waar. :)
Ohjajoh?!

Hier dan weer wat foto's!
Dit zijn spullen van mijn ouders. Normaal staat de tv niet daar, maar die heb ik voor vandaag even daar neergezet. De dvd-speler is trouwens een niet interessante Hiteker.

Overzicht:
http://www.florissmit.nl/Floris/KEFoverzicht.jpg

De Speakers, KEF Q4's:
http://www.florissmit.nl/Floris/KEF%20Q4.jpg

De elektronica, Philips set van eind jaren 80. Ondertussen is dus de Philips cdspeler vervangen door een Sony.
http://www.florissmit.nl/Floris/Philips.jpg

Is er ook helemaal klaar voor!

Leuk interieur hebben je ouders StarTac :p

TomSwinnen wijzigde dit bericht 15-07-2004 15:39 (26%)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

quote:
TomSwinnen schreef op 15 juli 2004 @ 15:39:
Haha, idd.
Een student bedrijfskunde van 19 jaar heeft niet zo'n huis. ;)
Tenzij je natuurlijk van hele goede huize komt. :P

Mooi speakers, jammer dat zo'n Sony dat aandrijft. Met een iets betere versterker klinken die speakers waarschijnlijk minstens 10x beter.

Flex82 wijzigde dit bericht 15-07-2004 15:56 (34%)

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989

Reg. datum: 07 oktober 2003

[slightly offotopic]
TomSwinnen, hoe bevallen die Missions je nu na wat meer luisteren? Ik ben zelf aan het kijken om misschien'n setje 780's te kopen, uiteraard eerst luisteren maar'k vroeg me af wat jij van die van jou vond, ookal zijn't niet dezelfde :P
[/slightly offtopic]

Ticking away, the moments that make up a dull day.

Reg. datum: 30 januari 2004

quote:
Heb je al eens spikes geprobeerd. Leverde bij mij (ook laminaat/houtvloer met wat kleden in de kamer) beter geluid op (minder bonkerig)

Reg. datum: 30 januari 2004

quote:
Mark-A schreef op 15 juli 2004 @ 16:02:
[...]

Heb je al eens spikes geprobeerd. Leverde bij mij (ook laminaat/houtvloer met wat kleden in de kamer) beter geluid op (minder bonkerig)
Wordt de tv zo niet erg warm (lijkt mij geen ventilatie te hebben met dat kleed erop)?

quote:
Wormaap schreef op 15 juli 2004 @ 15:56:
[slightly offotopic]
TomSwinnen, hoe bevallen die Missions je nu na wat meer luisteren? Ik ben zelf aan het kijken om misschien'n setje 780's te kopen, uiteraard eerst luisteren maar'k vroeg me af wat jij van die van jou vond, ookal zijn't niet dezelfde :P
[/slightly offtopic]

Na wat meer te luisteren zijn ze duidelijk ingespeeld en klinken ze wel nog beter. Ik hoor ook duidelijk dat ze liefst een wat betere versterker/cdspeler zouden hebben, ma das voor later :)

Voor de rest kan ik je zeggen dat ik dus zeer tevreden ben, hetgeen mij opvalt met de Missions is dat ze zeer muzikaal klinken, je luistert niet naar de speakers maar naar de muziek m.a.w .. Komt ook door dat ze een zeer gespreid stereobeeld hebben, in de winkel kon je niet zeggen welke er stonden te spelen tussen de zovele setjes :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Reg. datum: 02 januari 2004

Dat was ff balen na 3,5 jaar trouwe dienst heeft mijn dvd speler het begeven :'( :'( .
Nu had ik op het oog de Philips 720 sa en die hebt ik ook gekocht bij Media markt bij thuis komst gelijk aangesloten op mijn setje en vol ver wachting klopte mijn hardtje.

Maar na een paar minuten en 20 verschillende DVD's stonden mijn tranen weer in mijn ogen de DVD speler was niet in staat om nederlands e ondertiteling weer te geven alleen zo nu en dan kwam een stukkie tekst voorbij .

Heb de DVD speler weer terug gebracht en mijn geldt terug gevraagd en ben naar Raf gereden en daar bleken ze uitverkoop te hebben .

Heb ff rond gesnuffeld en heb kunnen kiezen tussen een Pioneer 575a of een Marantz DV4400 die wegens uitverkoop een stuk in prijs was gedaald dus de prijs maakte niet meer uit, beide kosten ze 199 euri's.

Uit eindelijk heb ik voor de Marantz gekozen om dat mijn reciever ook van Marantz is en de frontjes zijn gelijk dus voor het oog staat het ook mooier.

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

Ik heb zo'n M30-setje beluisterd, klonk wel aardig voor ¤75 p.s. Eigenlijk is alleen de bas een beetje matig, het was gewoon duidelijk te horen dat de speaker een grotere kast nodig had. Ook ik ben aan het kijken voor een setje 780's. Ik heb helaas zo'n vaag budget van ¤400! Net te veel voor een ''dure'' Eltax set, en net te weinig voor een beetje knappe merk zuilen :X

Edit:

@Lord Elrond: Dat heb je goed gedaan voor ¤199! Kan je nu met de remote van de receiver ook je dvd bedienen?

Offtopic:

Ik heb niet veel verstand van kabels, maar ik vraag mij af hoe jullie de pre-out's dichtgooien als deze niet gebruikt worden. Bij de NAD die ik gehoord had klink het al aangenamer met kables ipv zo'n metalen beugeltje.

Barry wijzigde dit bericht 15-07-2004 17:08 (36%)

~GleNnoS~
Reg. datum: 26 juni 2003

quote:
Barry_Loef schreef op 15 juli 2004 @ 17:04:
Ik heb zo'n M30-setje beluisterd, klonk wel aardig voor ¤75 p.s. Eigenlijk is alleen de bas een beetje matig, het was gewoon duidelijk te horen dat de speaker een grotere kast nodig had. Ook ik ben aan het kijken voor een setje 780's. Ik heb helaas zo'n vaag budget van ¤400! Net te veel voor een ''dure'' Eltax set, en net te weinig voor een beetje knappe merk zuilen :X
Je kan wachten tot je meer geld hebt :) .. en koop je dan "merk zuilen" ;)

Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

Kom op mensen! We lopen 11 posts achter op het HTBADJ-topic! :P

En nu nog even een off-topic vraagje erbij:

Wie weet waar de site van Tony Gee naar toe is? Zijn site bij hetnet is al heel lang uit de lucht. Heeft hij een ander of helemaal niks meer? Lijkt me sterk dat laatste....iemand die er meer van weet?

zimbab wijzigde dit bericht 15-07-2004 17:15 (68%)

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

FUCK HTBADJ topic !!!

* JT moet nog andere eindtrappen hebben, iemand suggesties ? De Rotel RMB 1075 lijkt me wel mooi. Een andere optie is zelfbouw van BMM.

Edit: ik ga 2e hands kopen dus vele amps luisteren is geen optie :)

JT wijzigde dit bericht 15-07-2004 17:23 (21%)

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Feel the BASS!!
Reg. datum: 10 april 2004

quote:
JT schreef op 15 juli 2004 @ 17:22:
FUCK HTBADJ topic !!!

* JT moet nog andere eindtrappen hebben, iemand suggesties ? De Rotel RMB 1075 lijkt me wel mooi. Een andere optie is zelfbouw van BMM.

Edit: ik ga 2e hands kopen dus vele amps luisteren is geen optie :)
Heb je aan de marantz monoblokken gedacht; type.nr. MA-500..
Ook erg mooi :)

fun...anyone?

quote:
triple_A schreef op 15 juli 2004 @ 17:28:
[...]

Heel mooi, ben er zeer tevreden van. Zit meer dan genoeg power in die bakkies en ze klinken echt heel gedetailleerd, warm en krachtig :)

TomSwinnen wijzigde dit bericht 15-07-2004 17:35 (10%)

Reg. datum: 07 januari 2002

ben eigenlijk wel benieuwd een BMM monoblok het van die dingen kan winnen

Vincent SAV-C1 | Vincent D-150 | Marantz MA-500 | Denon DVD2800MK2 | Klipsch RF25 | Klipsch RB25 | Klipsch RC10 | Klipsch KSW10 | Barco DATA 500

quote:
Barry_Loef schreef op 15 juli 2004 @ 17:04:
.

Dan is de m70 zeker wat voor je. Die heeft een grotere kast en heeft echt meer dan bas genoeg. Ik heb toen in die winkel vergeleken met de m30, en de m70 won het daarvan op verschillende gebieden. M30 is dan ook een surroundspeaker en niet echt gebouwd voor stereo :)

En voor 400¤ heb je een mooi paar Mission zuilen hoor!

Ik zal eens rondkijken, ik ben in ieder geval nu wel een beetje serieus aan het zoeken naar nieuwe speakers. Wat ik nu heb voldoet wel prima hoor. Maar 2 oude Philips kasten passen simpelweg niet in mijn inrichting.

Ik ben altijd al gek geweest op alle Kef modellen, misschien kan ik de Q4 betalen als ik een tijdje doorspaar. De Q3 lijkt mij gewoon iets te zwak aangezien ik ook vaak op een flink volume luister.

Sinds ik luidsprekers heb die een fors vermogen aankunnen, wil ik nog wel eens de Pioneer totaal open draaien, gewoon lekker blazen met bass volluit! En loudness aan! >:)
Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

quote:
triple_A schreef op 15 juli 2004 @ 17:28:
[...]

Ik heb anders gelezen, dat ze in het mid een beetje warrig zijn en slecht zijn met plaatsing enz. in vergelijking met anderen en dat ze tekort komen voor echt stereo. Ik ben daarom een beetje bang dat ze misschien mijn Jamo Concert 8 tekort doen.

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

quote:
Barry_Loef schreef op 15 juli 2004 @ 17:44:
Sinds ik luidsprekers heb die een fors vermogen aankunnen, wil ik nog wel eens de Pioneer totaal open draaien, gewoon lekker blazen met bass volluit! En loudness aan! >:)
http://mypage.bluewin.ch/LightZone/images/Lx1538i1_gross.jpg
:>

Reg. datum: 07 oktober 2003

quote:

ROFL :D
Maar't klopt wel...
Als je je amp OPEN wil draaien heb je speakers nodig die heel wat clipping kunnen hebben :P

Ticking away, the moments that make up a dull day.

Ohjajoh?!

quote:
TomSwinnen schreef op 15 juli 2004 @ 15:39:

Tnx. Mijn moeder steekt er ook heel veel tijd in om het mooi te krijgen (en m'n pa veel geld :+

quote:
Flex82 schreef op 15 juli 2004 @ 15:55:
[...]
Mooi speakers, jammer dat zo'n Sony dat aandrijft. Met een iets betere versterker klinken die speakers waarschijnlijk minstens 10x beter.

Naja mijn ouders geven niet zo heel veel om HiFi. Eigenlijk hebben ze die speakers gekocht omdat ik zo aan het aandringen was, en zat te zeuren over de bose set die ze hadden :) (oeps straks wakker ik nog een bose discussie aan)
Ze hebben trouwens gekozen voor de Q4 omdat me moeder die het best bij het interieur vond passen en omdat die lekker slank zijn. Ik zelf had liever de Q5's gezien, maar die vond mijn moeder veel te breed en 'overheersend'. Vrouwen... ;)

quote:
Mark-A schreef op 15 juli 2004 @ 16:02:
[...]

Spikes komen er echt niet onder (waren wel door KEF bijgeleverd), zie stukje hierboven voor de reden :P

StarTAC wijzigde dit bericht 15-07-2004 17:51 (6%)

quote:
JT schreef op 15 juli 2004 @ 17:46:
[...]

Ik heb anders gelezen, dat ze in het mid een beetje warrig zijn en slecht zijn met plaatsing enz. in vergelijking met anderen en dat ze tekort komen voor echt stereo. Ik ben daarom een beetje bang dat ze misschien mijn Jamo Concert 8 tekort doen.

Waar heb je dat in godsnaam gelezen? :p
Alle reviews die ik heb gelezen zijn uiterst positief over deze bakjes, en ikzelf ben er erg over te spreken. Niets van warrig mid of slecht met plaatsing..

http://www.homecinemachoi.../Marantz/MarantzMA500.php

Dat is zeker de nieuwe serie van Kef? ;)

Oké serieus, dat zie ik als een beledeging natuurlijk :9 Eerlijk gezegd denk ik nog dat de Q5's harder gaan dan die Raveland Piézoo meuk!

Volgens mij snappen jullie wel wat ik bedoel. Muziek is ook leuk als het zacht staat, maar een film moet gewoon hard! Je moet gewoon letterlijk bang zijn voor een explosie! Zo van: Oow kut nu komt er weer een ontploffing, oren dicht!! Lijkt mij niet eens zo'n gekke eis :? Om het geluid zo echt mogelijk te ervaren moet het ook qua volume een beetje in de richting komen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: