Hoofdcategorieën
Topicacties

Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 09 juli 2002

quote:
DeZzL schreef op 15 juli 2004 @ 00:34:
[...]

ik zal wel gek worden maar ik kan het echt nergens vinden. Er staat alleen "Wachtwoord: 6-cijferig persoonlijk password".
Als jij weet hoe het te vinden is laat het me weten :)
stuur een sms met WAP naar 927, dan krijg je je inlog + paswoord per sms terug :)

Reg. datum: 25 november 2002

quote:
meganite schreef op 15 juli 2004 @ 03:10:
[...]

stuur een sms met WAP naar 927, dan krijg je je inlog + paswoord per sms terug :)

Tenks, maar dan krijg ik een sms terug waar alleen in staat: "Welkom bij t-zones. Je bent succesvol opnieuw aangemeld bij t-zones. Met vriendelijke groet, T-Mobile" :(

ipv het 6-cijferige password kun je ook de standaardwaarden gebruiken
name tmobile
pass tmobile

Nu krijg ik wel een GPRS verbinding, gezien het blokje dat om de 'G' verschijnt, alleen daarna duurt het erg lang en krijg ik het bericht dat het inloggen mislukt is. :?
Ik heb de yamigo wv inlognaam en het wachtwoord meerdere keren gecontroleerd en een nieuw account aangemaakt en het daar ook mee geprobeerd, maar het euvel is nog niet boven.
Iemand (evt met t-mobile icm 6230) die enig idee heeft hoe dit opgelost kan worden? ;(

DeZzL wijzigde dit bericht 15-07-2004 20:09 (37%)

Reg. datum: 10 maart 2004

Zo hehe eindelijk werkt my friends nu ook (weer) bij mij dankzij dit topic. En nog wel via orange world ook _/-\o_ Mijn nickname daar is trouwens bianca voor de geinteresseerden ;)

Wii: 4013 2134 6202 3976

Engineering the impossible

Hoe zit het met de snelheid tegenwoordig, nog steeds >3 minuten vertraging? Als dat namelijk opgelost zou worden zou ik het veel gaan gebruiken :)

You can't go nowhere, I swear, without searching for my face thinking I will be there

Reg. datum: 10 maart 2004

Van wat ik gisteravond ff had getest bleek er idd nog wat vertraging in te zitten.

Wii: 4013 2134 6202 3976

Is it kinky?
Reg. datum: 13 november 2000

meadow hier :D

werkt vet :P

Flexibel servercapaciteit huren op enterprise virtualisatie cluster

Lekker Fris
Reg. datum: 27 juni 2004

Mijn god, waarom werkt dit nu weer niet met de P900 :( weet iemand een manier om dit te realiseren/

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

Hier werkt het uitstekend.Minder dan en minuut vertraging.Ik heb het uitgebreid getest met 2 telefoons.

Nu ben ik benieuwd naar het data verbruik eigenlijk.

>Acer Aspire 6920G<> Acer Aspire 5610<> Acer travelmate 4150<>WD500 Extern<>WD300 Extern<

Music is the answer

Dubbel :/

Jermaine wijzigde dit bericht 27-07-2004 16:25 (92%)
Reden: Dubbel, del deze maar :)

Wat kijk je nou?

quote:
Ginz schreef op 18 juni 2004 @ 01:49:
[...]

Jep, dat is mogelijk..

Ik doe het namelijk zelfs met een SonyEricsson T610 die ik heb omgebouwd naar een T630.
Hey mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan? Dmv een firmware upgrade? En welke kabel gebruik je daarvoor? Heb ook een T610 en ben wel geinteresseerd nl. :)

Digital DJ - Chillism weblog: Waarom boycot idereen toch een Duits woord?

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
EVILSalami schreef op 01 augustus 2004 @ 19:05:
[...]

Hey mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan? Dmv een firmware upgrade? En welke kabel gebruik je daarvoor? Heb ook een T610 en ben wel geinteresseerd nl. :)

Ikzelf heb gewoon mijn T610 omgebouwd naar een T630. Maar aangezien daarbij minder legale handelingen verricht moeten worden, mogen wij het er hier niet over hebben.
Ik kan je hier dus dan ook niet vertellen hoe dat precies in zijn werk gaat :X

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Stelt zich vragen...

quote:
T-Junkie schreef op 04 juli 2004 @ 14:28:
Mijn T630:
[afbeelding]

Waar is mijn "My Friends"??
Ik heb OrangeWorld (Ik heb Orange Free Abo, via een verlenging gekregen bij orange helpdesk) werkend en hij verbind gewoon via GPRS enzow.

Het is dus geblokeerd? :( :X
Ik heb net hetzelfde menu, terwijl ik nochtans een gewone "neutrale" T630 in de winkel gekocht heb. Ik heb bluetooth op de PC, dus is er een optie om dat menu terug te krijgen ofzo?
Reg. datum: 04 juli 2004

quote:
DeZzL schreef op 14 juli 2004 @ 12:23:
[...]

Ze hebben bij de t-mobile helpdesk dus geen enkel idee wat dat 6 cijferig wachtwoord kan zijn. Die miep zegt tegen mij "probeer eens 6 nullen" toedeledokie. Nou maar hopen dat er iemand anders daar op de TD zit die wel ff snel dat 6 cijferig password kan sms'en. Iri....dan maar afwachten want zonder dat wachtwoord krijg ik het idd op m'n 6230 niet voor elkaar :|
Tsja, het enige advies dat ik kan geven is: nog een keer proberen. Bij mij kostte het ook twee telefoontjes voordat ik het paswoord ge-sms-d kreeg.

Money makes the world go round!

quote:
DeZzL schreef op 15 juli 2004 @ 19:51:
[...]

Tenks, maar dan krijg ik een sms terug waar alleen in staat: "Welkom bij t-zones. Je bent succesvol opnieuw aangemeld bij t-zones. Met vriendelijke groet, T-Mobile" :(

ipv het 6-cijferige password kun je ook de standaardwaarden gebruiken
name tmobile
pass tmobile

Nu krijg ik wel een GPRS verbinding, gezien het blokje dat om de 'G' verschijnt, alleen daarna duurt het erg lang en krijg ik het bericht dat het inloggen mislukt is. :?
Ik heb de yamigo wv inlognaam en het wachtwoord meerdere keren gecontroleerd en een nieuw account aangemaakt en het daar ook mee geprobeerd, maar het euvel is nog niet boven.
Iemand (evt met t-mobile icm 6230) die enig idee heeft hoe dit opgelost kan worden? ;(
SMS'en naar 927 werkt idd niet, dat had ik ook al geprobeerd, je moet het echt via de helpdesk doen. Met die standaardinstellingen heb ik het nooit geprobeerd. Bel gewoon nog eens met de helpdesk.

Reg. datum: 09 oktober 2001

Heb het nu ook eens geprobeerd... gebruikersnaam 'dreamscape'. Logisch hè?

Ik probeer nog een paar mensen toe te voegen, op zich werkt het allemaal wel makkelijk. Zou alleen leuk zijn als die MSN-ondersteuning er snel kwam :)

Tot nu toe alleen even stoffel en Ginz toegevoegd, maar beiden zijn natuurlijk weer braaf offline.

* dreamscape moet eigenlijk ook gewoon werken en zo...

dreamscape wijzigde dit bericht 03-08-2004 11:40 (27%)

Reg. datum: 09 augustus 2004

Is het al iemand gelukt om contacten van MSN toe te voegen? Ik heb bijna alles al geprobeerd. hoe moet dat? mijn yamigo naam is: "pimmie". (voor de geinteresseerden;)

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
dreamscape schreef op 03 augustus 2004 @ 11:35:
Heb het nu ook eens geprobeerd... gebruikersnaam 'dreamscape'. Logisch hè?

Ik probeer nog een paar mensen toe te voegen, op zich werkt het allemaal wel makkelijk. Zou alleen leuk zijn als die MSN-ondersteuning er snel kwam :)

Tot nu toe alleen even stoffel en Ginz toegevoegd, maar beiden zijn natuurlijk weer braaf offline.

* dreamscape moet eigenlijk ook gewoon werken en zo...

MSN ondersteuning is er.

Vanaf nu ben ik weer elke dag online :P

Ginz wijzigde dit bericht 15-08-2004 01:43 (3%)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

kna 300 woodren pre mniut tpyn
Reg. datum: 05 februari 2001

quote:
Ginz schreef op 14 augustus 2004 @ 01:17:
[...]

MSN onderstuening is er.

Vanaf nu ben ik weer elke dag online :P

Eindelijk MSN
Ik ben voortaan ook weer aanwezig denk ik :P

33yzZ li3FjuH All3s Gucci? l3Uk3 cU2 h00r k h00p dAt j3 vAnAAf n0g ff 0p MsN k0mt is g3Z3lliG!!! spr33k j3 Sn3L kuZZZ

Reg. datum: 14 mei 2004

yes, msn werkt goed (mijn wv: maite68)

Maite wijzigde dit bericht 14-08-2004 12:32 (34%)

N95 | Wii | Digitenne |

Het verzenden van berichten via MSN wil bij mij anders nog niet lukken...

Ok, ik heb em door: je moet na het mailadres nog @msn.com toevoegen.

Dus als je een msncontact met mailadres pietje@hotmail.com wilt toevoegen dan moet je als ID pietje@hotmail.com@msn.com opgeven.

Werkt prima, wel een kleine vertraging: plm. 10 seconden

Reg. datum: 09 oktober 2003

ik zou het ook graag willen proberen !!

ik heb zelf de SE k700i maar ik zie nergens my friends staan !!

heeft die k700i het wel ? ik heb de simlockvrije versie dus geen branded stuff erin !

ik ben van plan morgen ook orange world aan te vragen voor 6 euro per maand

ik wil alleen vaak msn-en erop gaat dat snel op de 2 mb data die je gratis krijgt als je alleen maar msn-t ?

gr33tz

Majin

user brain not connected...

quote:
MajinChaos schreef op 15 augustus 2004 @ 03:15:
ik heb zelf de SE k700i maar ik zie nergens my friends staan !!
heeft die k700i het wel ? ik heb de simlockvrije versie dus geen branded stuff erin !

K700i kan het wel, als Orange het niet verwiderd/verborgen had.
Dus helaas. Het is netzoals mij T630 hierboven verwijderd/verborgen. Ik ben nog opzoek naar een manier om het te activeren. Ik wil nog langs een servicepunt gaan om te vragen of zij het voor mij willen doen.

// users are losers //Kimmo.biz // systeemspecs //

Reg. datum: 09 oktober 2003

quote:
T-Junkie schreef op 15 augustus 2004 @ 03:42:
[...]

K700i kan het wel, als Orange het niet verwiderd/verborgen had.
Dus helaas. Het is netzoals mij T630 hierboven verwijderd/verborgen. Ik ben nog opzoek naar een manier om het te activeren. Ik wil nog langs een servicepunt gaan om te vragen of zij het voor mij willen doen.

ik lees bij andere forums dat de branded version van voda phone en orange beide de my friends optie in zitten !

maar mijn k700i is unbranded en die heeft het niet !! normaal is dat juist andersom lol ! mensen die my friends in hun k700i hebben zouden die een screenshotje willen laten zien !!

THanks !

Gr33tz

Majin

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: