Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 juli 2004

als je iemand beld kan je met de rechter knop meer selecteren hierbij staat anoniem deze klik je aan dan beld hij ook anoniem ;)

Reg. datum: 12 juli 2001

quote:
zxr king schreef op 14 juli 2004 @ 11:03:
als je iemand beld kan je met de rechter knop meer selecteren hierbij staat anoniem deze klik je aan dan beld hij ook anoniem ;)
Ja dat had ik ook al ondekt, maar bij mijn vorige toestel (samsung) kun je in het menu, het zo instellen dat je met één opdracht alle uitgaande gesprekken anoniem kon doen, terwijl inkomende gesprekken wel herkend werden.

de vraag van de e-mail is niet meer nodig ik heb al een andere telefoon gekocht 8)7 een samsung e600 :Y) sorry voor het overlopen

Reg. datum: 20 januari 2004

quote:
zxr king schreef op 14 juli 2004 @ 14:45:
de vraag van de e-mail is niet meer nodig ik heb al een andere telefoon gekocht 8)7 een samsung e600 :Y) sorry voor het overlopen
offtopic, mag ik vragen waar je t630 gebleven is?
* Rox_NL wil wel een 2de voor een zacht prijsje :9

nee ik verkoop hem niet dat word mijn werk telefoon 8)7

Ok, jammer, maar te begrijpen :9

Ik zoek een zwarte cover voor mijn T630! Want die van mij heeft nogal wat krassen opgelopen!!
Weet iemand waar ik zo'n cover kan krijgen?

Groeten Michel!

LoL

Ael
Reg. datum: 22 november 2001

Ik zou deze telefoon ook graag kopen, maar weet
iemand wat de kwaliteit van de camera is, en hoe-
veel foto's je in je telefoon kunt opslaan? :?

Specs: MSI KT4 Ultra FISR // FireWire // USB2.0 // BlueTooth // AMD Ahtlon XP 2200+ // Geforce 4 Ti 4200 128 MB // 2x SATA 80GB STRIPING // IDE 40 GB // NEC ND-3500A // CD-RW 48x24x48x // DVD 16x48 // Pinnacle Studio DC10plus // Canon Powershot A60

Ik zit nu op 30 foto's zonder geheugen problemen (standaard grootte, geen gezeik met instellingen). De camera kwaliteit is redelijk (eigenlijk ideaal voor mms, ze vallen meestal in de middelste prijs categorie (Hi GPRS 0 abbo vandaar dat ik om de grootte geef :9).

Ook is de grootte mooi voor msn avatars. Maar om echt foto's mee te maken is het toch iets minder.

Als je mooie foto's wilt maken moet je een gewone digi cam kopen! De camera's in telefoons zijn daar gewoon nog niet voor gemaakt!
Maar de Kwaliteit van deze camera ligt echt niet laag! Er komen mooie en duidelijk foto's uit!

LoL

hoe kun je instellen dat je een sms rapport krijgt? Dus of het smsje wat je hebt gestuurd is ontvangen of niet...

E-Developing

Staat ook in de handleiding, maar als je gaat naar berichten, sms en dan opties, daar kan je het instellen

E-Developing

ok thanx :)

Is het mogelijk om die 2 plaatjes die je niet kunt verwijderen toch te verwijderen?

Acties: [view]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
N.i.c.k schreef op 17 juli 2004 @ 19:34:
ok thanx :)

Is het mogelijk om die 2 plaatjes die je niet kunt verwijderen toch te verwijderen?

Djees, je had het niet leuker kunnen formuleren. :P

Ik ken niemand die dat ooit heeft gedaan. Ook niet iemand die daar ooit eerder om vroeg.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Reg. datum: 12 juli 2001

Wel lachen: Als ik mijn huidige contract bij Debitel verlengde kreeg ik gratis een T630. aangezien ik al sinds 1995 klant ben bij Debitel was dat geen probleem.

Dus vorige week kreeg ik mijn nieuwe (originele) Black T630 thuis bezorgd en gisteren nog een!

Dus nu heb ik er twee!
Reg. datum: 17 juli 2004

Vraagje,

De toetsen van mijn SE T630 doen het niet meer. De vier toesten links en rechts van het joystickje doen het nog wel maar de rest is drama: Ze maken zeg maar geen "klik" meer. Ze zijn star en als ik er heel hard op duw werken ze nog. Ik heb hem net een week. Het is eigenlijk plotseling gebeurd. Ik wilde hem zojuist gebruiken en toen waren de toetsen zo.

Iemand enig idee wat het kan zijn en wat ik eraan kan doen???

Groet, Alex

E-Developing

Had ook last van de toetsen pas geleden (zie paar post terug), maarre als je hem pas een week hebt, terugbrengen en je krijgt een nieuwe lijkt me

E-Developing

is het normaal dat de batterij na de eerste keer volledig opladen na 2 dagen en 1 nacht alweer leeg is?

Reg. datum: 11 augustus 2002

Bah, zaterdag is mijn T630 kapot gegaan. Heb het toestel nu ruim 4 maanden in mijn bezit. Het toetsenbordje aan de voorkant werkt niet meer. Ik kan hem alleen nog aan en uit zetten met de knop bovenop.
Dit is nu de derde Sony (Ericsson) telefoon die bij mij redelijk snel kapot gaat. Eerst een CMD-Z5 die steeds vastloopt, vervolgens een T100 waarvan de YES en NO knoppen niet goed meer werken, en nu dan deze T630. Ach ja, gewoon domme pech waarschijnlijk.
Zal hem vandaag maar opsturen naar het service centra van de webwinkel waar ik hem gekocht heb.

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

quote:
N.i.c.k schreef op 18 juli 2004 @ 23:43:
is het normaal dat de batterij na de eerste keer volledig opladen na 2 dagen en 1 nacht alweer leeg is?
Jups, is bij mij ook zo. Heb hem nog geen week en al drie keer op moeten laden.

GoT Motorrijders Actie Groep

Reg. datum: 10 februari 2004

mensen ik heb een t630 een witte sim lock vrij, en stoor mij ontzettend aan het feit dat als ik een sms wil versturen nog moet aangeven hoe lang de geldigheids duur is enzo. Terwijl ik dit bij de instellingen reeds heb opgegeven.

het schijnt een probleem te zijn ofzo met sim kaarten van t mobile...
heeft iemand een oplossing ?

quote:
fooly schreef op 20 juli 2004 @ 19:24:
mensen ik heb een t630 een witte sim lock vrij, en stoor mij ontzettend aan het feit dat als ik een sms wil versturen nog moet aangeven hoe lang de geldigheids duur is enzo. Terwijl ik dit bij de instellingen reeds heb opgegeven.

na de instelling de telefoon al uitgezet.. en vervolgens een smsje proberen te verzenden?

ja net geprobeerd, maar de instellingen stonden volgens mij al goed. :?
maar dat werkt dus niet....

fooly wijzigde dit bericht 20-07-2004 19:41 (17%)

Reg. datum: 28 november 2000

quote:
fooly schreef op 20 juli 2004 @ 19:24:

Heb ook de witte, simlock vrij, met T-mobile abbo, alleen een oude Ben-SIM, geen last van geldigheidsduur..

Zou dus kunnen zijn dat het een probleem is met sim van t-mobile

'Minds are like parachutes. They only work when they are open.' - Sir James Dewar

ja daar ben ik ook bang voor... en het lullige van het verhaal is dat ik ook zo'n oude ben sim kaart had... maar deze is vervangen in de hoop dat de t610 er beter door ging werken.. helaas mocht dit niet baten en heb ik nu dus de t630 met weer een soort van mankement :( ik haat dat soort kleine dingetjes !!!! tja wat nu .. het overige aanbod in deze prijsklasse, waar ik uit mocht kiezen is ook drie keer niets .. geen bluetooth enzo...

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: