Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 9
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Nieuw TopicHet is dan ook geen klok maar een kolk.quote:
//offtopic Wie regelt dat trouwens?quote:-Skyhawk- schreef op 14 juli 2004 @ 12:50:
Is er al een mooi Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 10 in de maak?
quote:
Die die het snelste is?
Meestal doet Play het wel ofzo..
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
je zou zoiets al voor kunnen bereiden, dan heb je ook wat. Anders wordt het zo'n haastklus.quote:
Net echt!quote:Barry_Loef schreef op 14 juli 2004 @ 14:40:
Ik maak wel vast een mooi logo!Dan Edit ik hem er straks wel bij.
Reg. datum: 17 december 2003
[ help me (A) ]

Ik was er net zo trots op!
Eind deze zomer zal ik hem dan maar weer eens posten als ik mijn IKEA kastje heb vervangenquote:als we nouw gewoon onze setjes posten en minder gaan lullen.... Ook de mensen die al een topic terug hun set hebben gepost. Nu gewoon weer, we willen plaatjes zien.
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
Reg. datum: 02 december 2001
Volgensmij zijn alle sets zo'n beetje (al) wel (drie keer) geweest.
Flex82 wijzigde dit bericht 14-07-2004 15:21 (41%)
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989
Ik zal in nieuwe topic posten dan.. maar weerquote:yash schreef op 14 juli 2004 @ 14:50:
als we nouw gewoon onze setjes posten en minder gaan lullen.... Ook de mensen die al een topic terug hun set hebben gepost. Nu gewoon weer, we willen plaatjes zien.
Reg. datum: 31 augustus 2003
THX
quote:Tjeu schreef op 14 juli 2004 @ 15:27:
Hallo? Als er nu eindelijk eens iemand zo vriendelijk wil zijn om een uploadsite te geven waar ik ze gratis en zonder aanmelden kan uploaden kunnen jullie strax ook genieten van m'n pics
THX
W'rom zonder inschrijven?
www.picserver.tk is wel handig (niet als spam bedoeld, maar als hulp). Wel registratie, geen spam.
www.imageshack.usquote:Tjeu schreef op 14 juli 2004 @ 15:27:
Hallo? Als er nu eindelijk eens iemand zo vriendelijk wil zijn om een uploadsite te geven waar ik ze gratis en zonder aanmelden kan uploaden kunnen jullie strax ook genieten van m'n pics
THX
Oh ja, ik heb weer lopen jagen, en kijk eens wat ik tegenkwam:

Juist; de Marantz SR4300.
Alleen nog ff met zijn vriendelijke huidige eigenaar beslissen over de prijs...
triple_A wijzigde dit bericht 14-07-2004 15:33 (28%)
fun...anyone?
Reg. datum: 02 januari 2004
quote:Barry_Loef schreef op 14 juli 2004 @ 12:47:
[...]
Voor Dr. Strangelove:
Dat komt omdat NAD het budgetbroertje van Sony is--->>> [afbeelding]
Pardon ik denk eerder dat sony een budget produkt is NAD maakt beter spul dan sony heb verschillende apparaten van sony in huis gehad en die liggen nu ergens op de eeuwige schroothoop.
Mijn intensie is niet om sony af te zeiken (bij mij komt er echt geen sony meer in huis)maar kijk eens verder dan de standaard winkels zoals De block, Scheer en foppen ,megapool.
quote:Lord Elrond schreef op 14 juli 2004 @ 15:50:
[...]
Pardon ik denk eerder dat sony een budget produkt is NAD maakt beter spul dan sony heb verschillende apparaten van sony in huis gehad en die liggen nu ergens op de eeuwige schroothoop.
Mijn intensie is niet om sony af te zeiken (bij mij komt er echt geen sony meer in huis)maar kijk eens verder dan de standaard winkels zoals De block, Scheer en foppen ,megapool.
achter zet?fun...anyone?
Oké, we doen het volgende: wie er het eerst achter komt waar:
Daarna lees je mijn bericht over Sony en NAD nog eens, heeel misschien snap je hem dan!
Edit: Ik zie dat onze koopjesjager mij voor was.
Barry wijzigde dit bericht 14-07-2004 15:56 (18%)
quote:Dat komt omdat NAD het budgetbroertje van Sony is
Ik zie ook wel dat er een smilie achter staat, maar deze opmerking slaat gewoon nergens, hij is op geen enkele manier grappig/sarcastisch/cynisch uit te leggen.
Of misschien mis ik de grap.
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
Hoe kom je erbij!?!?quote:
fun...anyone?
Was er niet iemand in dit topic die vond dat de powerknop van zijn Sony tv precies op de powerknop van zijn NAD-apparatuur leek?quote:Barry_Loef schreef op 14 juli 2004 @ 16:50:
Oké, nadat ik de grap al 10 keer gelezen heb, is er inderdaad niet veel meer aanMaar hij slaat wel degelijk ergens op.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Maar ach ouwe hoeren voor een nieuw topic met foto`s mag vast wel
en ja, ik heb gister een NAD receiver gekocht
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.