Wil deze week ook een 5.1 setje gaan kopen. Het is zowel voor gamen, als voor dvd kijken als voor muziek. Moet erbij zeggen dat ik totaal geen audiofiel ben. Had altijd het geluid over de tv en vond het prima klinken, alleen te weinig bas.
Nu wil ik dus wel eens iets meer en ging meteen even rondsurfen.
Bij de lokale shop hadden ze 2 aardige setjes:
Creative T5400 (90 euro)
Logitec Z640 (75 euro)
Ze zien er allebei leuk uit en de reviews zijn over het algemeen ook wel goed. Juist dáárom weet ik nu niet goed welke ik moet kiezen. Mijn (ex)schoonvader had een creative 5300 en ik vond dat geluid altijd erg goed, vandaar dat ik aan de ene kant neig naar de t5400 (is toch een nóg betere versie van de 5300) maar ik neig aan de andere kant weer naar de z640 omdat ze weer wat goedkoper is.
Iemand?
Nu wil ik dus wel eens iets meer en ging meteen even rondsurfen.
Bij de lokale shop hadden ze 2 aardige setjes:
Creative T5400 (90 euro)
Logitec Z640 (75 euro)
Ze zien er allebei leuk uit en de reviews zijn over het algemeen ook wel goed. Juist dáárom weet ik nu niet goed welke ik moet kiezen. Mijn (ex)schoonvader had een creative 5300 en ik vond dat geluid altijd erg goed, vandaar dat ik aan de ene kant neig naar de t5400 (is toch een nóg betere versie van de 5300) maar ik neig aan de andere kant weer naar de z640 omdat ze weer wat goedkoper is.
Iemand?