Reg. datum: 20 maart 2004
[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicReg. datum: 20 maart 2004
Criteria waren:
• Strak / Simpel 'design'
• 4 fans eraan met de opties: uit, 7V 12V
• Fans moeten ook demontabel zijn (in de kast). Dit heb ik opgelost door gewoon kleine fan aansluitingen te gebruiken
Het resultaat:
Dat heb je mooi gemaakt, nu nog de cd-rom spelers stealthen, het ziet er niet echt goed uit bij die fancontroller. maar voor een begin ziet het er goed uit.quote:Speedener schreef op 09 juli 2004 @ 11:26:
Ik heb een tijdje geleden een kleine baybus gemaakt:
Criteria waren:
• Fans moeten ook demontabel zijn (in de kast). Dit heb ik opgelost door gewoon kleine fan aansluitingen te gebruiken
Het resultaat:
[afbeelding]
eerste vier schakelaars zijn voor: 12V (omhoog) 7V (omlaag) | laatste schakelaar is: alle fans uit
www.smartphoneinfo.nl
Idd nicequote:Speedener schreef op 09 juli 2004 @ 11:26:
Ik heb een tijdje geleden een kleine baybus gemaakt:
Criteria waren:
Het resultaat:
[afbeelding]
eerste vier schakelaars zijn voor: 12V (omhoog) 7V (omlaag) | laatste schakelaar is: alle fans uit
speks
Join het GoT Pulse-Team!
In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier! Proost!
Reg. datum: 20 maart 2004
Sorry voor de soms onscherpe foto's
To do list:
- Kabels Meshen
- Frontjes spuiten / stealthen
- Blij zijn met de case want hij is best wel nice
edit: Iemand misschien een tip om mijn audigy 2 te spuiten stealthen (en ja ik weet dat er ook frontjes voor te koop zijn, maar ik wil zelf eraan werken
Th3rmal wijzigde dit bericht 09-07-2004 12:36 (12%)
quote:rknelissen schreef op 09 juli 2004 @ 11:51:
[...]
Dat heb je mooi gemaakt, nu nog de cd-rom spelers stealthen, het ziet er niet echt goed uit bij die fancontroller. maar voor een begin ziet het er goed uit.
Owjah dat is een leuk projectje voor mijn vakantie
Nou toen ik een jaar geleden een zooitje Coolermaster fans kocht kreeg ik: molex naar fan stekkers. En die heb ik gebruiktquote:N2O schreef op 09 juli 2004 @ 12:13:
[...]
Idd nice. Hoe heb je dat gedaan met die fan aansluitingen? (gewoon standaard 3pin neem ik aan?). Heb je losse connectortjes gekocht?
Weet er toevallig iemand hoelang het duurd als je ledjes besteld bij world-led.com, voor ze aankomen? Heb volgende week een lan, en ik zal en moet de casemod-compo winnen
De Nederbelg ! | I'm a Great Worklog Contestant and so are you...
als je ze vandaag betaalt. dan 2-3 dagen na dat hun het geld hebben ontvangen. dus als je vandaag via internet benkieren bijv hebt betaald en ze lezen het ook vandaag dan heb je ze morgen al!!quote:jellabie schreef op 09 juli 2004 @ 14:57:
offtopic:
Weet er toevallig iemand hoelang het duurd als je ledjes besteld bij world-led.com, voor ze aankomen? Heb volgende week een lan, en ik zal en moet de casemod-compo winnen
(\_/)
(o.0)
(")(") Muh?!

Na wat zandstralen is dit het resultaat;

Morgen nog even de kleine foutjes wegwerken en dan een laagje zwarte lak erover.
And what do you think about it ?
thx to lowtuner voor het verkleinen van de fotos
Jellabie wijzigde dit bericht 09-07-2004 20:33 (16%)
De Nederbelg ! | I'm a Great Worklog Contestant and so are you...
Reg. datum: 01 juli 2004
Dus het begon zekerzz te kriebelen om wear te gaan modden.
Maar mijn oude case leende zich daar niet voor dus heb ik maar een nieuwe aangeschaft.
Dit is hem geworden plus alvast een paar mod spulletjes

Het is de kingwin geworden, een uber geile kast naar mijn mening.

Kheb meteen ff de voeding onder handen genomen. Dat wil zeggen ik heb hem helemaal gestript opnieuw gespoten (zilver

En natuurlijk alles mooi en netjes weggewerkt

TO DO:
- Kheb hem besteld mijn blauwe 16x2 lcd. (pa maakt op machinefabriek een mooi gat voor mijn lcd'tje in een bay)
- Nog een cffl erbij, dit is toch wat te weinig licht naar mijn mening.
- 3 Blauwe fans erbij
- En in de verre toekomst nog water koeling
En ik moest mijn nieuwe MX510 er ff bij zette!! Wat een top muis die moet iedereen hebben.

ace_22448 wijzigde dit bericht 09-07-2004 21:14 (7%)
AMD Athlon 3500+ | Gigabyte | 4x512 pc3200 | nVidia Geforce 6600 GT | 2x80 gig Serial ATA II 7200rpm 8mb in RAID0 | 1x250 gig S-ATA | LG DVD-Rom | DVD Fikker +/-/lightscribe |
Prometeia 2 GT OWNAGE
quote:
Anders raaktie hem kwijt
is een elastiekje
quote:
Hmmmm.
wat dacht je van
-Batterijén, milleu besparen
-altijd kunnen muizen
draad rulez soms
GoT Almighty
quote:
Dat draadje zorgt voor een respons die een draadloze muis niet kan bieden voor de echte hardcore gamer
ace_22: Gefeliciteerd met je aankoop
Reg. datum: 13 mei 2004
Net kastje trouwens, lijkt wel een beetje op mijn super flower kast. Ik weet alleen niet waar ik me pics online kan krijgen....
AMD 3000+ | Zalman 7000A Cu | Asus A7n8X-E Deluxe | 2x512mb G.Skill PC4400 | 200+80Gb HDD Maxtor | GeForce 6800GT 256Mb | Antec Sonata II | Logitech Z-5500 | Creative X-fi Extreme music
En ik merk echt niks vertraging met de MX900 als hardcore gamer hoor...
Prometeia 2 GT OWNAGE
Reg. datum: 13 mei 2004
AMD 3000+ | Zalman 7000A Cu | Asus A7n8X-E Deluxe | 2x512mb G.Skill PC4400 | 200+80Gb HDD Maxtor | GeForce 6800GT 256Mb | Antec Sonata II | Logitech Z-5500 | Creative X-fi Extreme music
En tip als je toch spullen aan het bestellen bent. Koop IDE Round-Cables (Blue) en misschien is een UV CCFL i.c.m een UV reactive SATA kabel ook wel leuk. Om het geheel compleet te maken, verder ziet het leuk uit
There is a thin line between magic and madness
Reg. datum: 01 juli 2004
quote:JustGoT schreef op 10 juli 2004 @ 01:11:
@ ace_22
En tip als je toch spullen aan het bestellen bent. Koop IDE Round-Cables (Blue) en misschien is een UV CCFL i.c.m een UV reactive SATA kabel ook wel leuk. Om het geheel compleet te maken, verder ziet het leuk uit
Dat van die Rounded cables ben ik nog niet helemaal over uit, ik heb er hier ook nog wel twee, maar die vind ik toch te lomp, dan zit dit er nog strakker uit.
Wat betreft UV ben ik het helmaal over eens. Ik denk dat ik een blauwe uv reactive plexie bestel met inderdaad een uv lamp en s-ata kabel
AMD Athlon 3500+ | Gigabyte | 4x512 pc3200 | nVidia Geforce 6600 GT | 2x80 gig Serial ATA II 7200rpm 8mb in RAID0 | 1x250 gig S-ATA | LG DVD-Rom | DVD Fikker +/-/lightscribe |
Logitech presenteert de mx510 als DE gamemuis, dan zal er wel niet voor niks een draadje aan zitten, denk je ook niet? Zal wel beter zijn in games dan draadloos....quote:Brabus Freak schreef op 10 juli 2004 @ 00:00:
Iedereen zegt altijd: een muis met batterijen is zo zwaar
![]()
Je tilt je muis toch niet op!?
En ik merk echt niks vertraging met de MX900 als hardcore gamer hoor...

Prometeia 2 GT OWNAGE
(\_/)
(o.0)
(")(") Muh?!
ik gok dat gewoon zn kast open stond ?quote:Danjel schreef op 10 juli 2004 @ 20:25:
wat doet die molex aan de buitekant van je pc???
Staal roest niet he?
want ik weet niet of het echt slim is om een stukje staal van binnen te verven of niet.
/edit: binnen bedoel ik aan de binnenkant van de kast
Jackie_Che wijzigde dit bericht 10-07-2004 22:05 (18%)
Asus A7V600-X / AMD Athlon XP 2800+ / 1024 MB DDR PC400 (3200) / GeForce4 440MX/ Fortissimo II / Win XP / Linux NooB (2*Maxtor 40GB / Nec ND2510 / HP 9100 / LG Dvd-rom)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.