Thou shalt not think that any male over the age of 30 that plays with a child that is not their own is a peadophile… Some people are just nice. Thou shalt not question Stephen Fry. Thou shalt not make repetitive generic music.
[CM-TIP] Dremel (en klonen) in de aanbieding
Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last
Reageer Nieuw Topicquote:
das een geweldig dingetje _/-\o
ben dr zeer tevreden over
LLL
Alleen maken ze wel een takkeherrie
. . . RaymondBrandt.com . . .
220 = 29.99 (40 acc.Koffer)
8V (vreemde stekker?) = 19,99 (4acc)
8V(gewone stekker)= 39,99( 40acc koffer)
Voor de streep geen staanplaatsen, niet spreken met de chauffeur tijdens de rit.
quote:Vaal schreef op 27 september 2003 @ 11:10:
Als ik het goed begrijp kun je wel eens zo dremelschijfje in je harses krijgen? Damn ik hou het maar bij de decoupeerzaag, ik wil mn kop nog wel ff houden
Als je de schijfjes neemt die bij de dremelkloon komen wel ja.
als je de sterkere schijfjes van Dremel koopt valt het wel mee.
Ik draag wel altijd een veiligheidsbril (want in de ogen krijgen is toch niet lekker).
Als je zon rondvliegend stukje ergens anders tegenaan krijgt is het niet rampzalig. Het weegt niks, dus je voelt het enkel...zult er heus niet gewond bij raken!
Verder kan ik de Ferm (van de kijkshop) niet echt aanraden... Heb deze zelf gehad. is na een half jaartje al kapot gegaan. Terwijl ik er heus wel zuinig mee omgegaan ben....
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
M'n vader heeft hem voor 100 gulden bij de Kijkshop gekocht ooit.... (misschien was die wel beter
Let op: Al mijn reacties zijn relatief!
Maar jek n tog ook van die Dremel schijfjes kopen die dikker zijn of niet ?
Hij staat nu weer in het foldertje. van Gamma danquote:Emcee schreef op 09 October 2003 @ 17:47:
Ferm combitool FCT-400F voor 19.99 euro bij de gamma nu:
[afbeelding]
Reg. datum: 10 december 2002
wat ik wel een nadeel vindt van beide is dat ze het toerental niet echt vasthouden.
ik denk dat ik ze ga modden door er een betere regelaar in te zetten (en een voetschakelaar/regelaar)
Nou, succes. En als het is gelukt. Post ff wat pic'squote:matchles schreef op 16 October 2003 @ 22:14:
wat ik wel een nadeel vindt van beide is dat ze het toerental niet echt vasthouden.
ik denk dat ik ze ga modden door er een betere regelaar in te zetten (en een voetschakelaar/regelaar)
Ook bij ander gereedschpa is dit aan te raden.
Ik denk dat een echte Dremel toch veel meer power heeft.
Maar voor de kleine klusjes: prima ding!
Reg. datum: 31 maart 2002
Leuk ding, alleen ik durf dat ding bijna niet boven stand 4 te zetten (van de 6) Hels kabaal dat dat ding dan maakt
Met gepaste tederheid walste zij over hem heen, als een hoempapa-band op een crematie.

Halen 50.000 toeren maar je moet wel een compresoor hebben.
kosten 20/40 €
</onzin>
ik voel me lekkaah !!!
Nog een tip voor het gebruik van de schijfjes: Slijp altijd maar korte tijd en haal hem dan van het mataal af maar laat hem doordraaien. Zo wordt het schijfje nooit heet (ook niet op volle toeren) en kan je met gemak een hele window of dikke buis doorslijpen. Is ook nog goedkoper dan die verstevigde schijfjes.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Reg. datum: 04 april 2004
Dali: In Admiration of Music
quote:EurEx schreef op 06 juli 2004 @ 20:04:
Nu is er 1 bij de gamma een ferm dremel voor 17,95 05-07/17-7-05 me zo'n verlengstuk dinges![]()
Heb m net gehaald. Voor 17.50 hoe doen ze het voor dat geld, ik snap er niets van.
Als je hem op max zet dan hoor je wel een tering lawaai niet tekort zeg. Je bent eigenlijk doodsbang dat hij in je handen uitelkaar spat. Toch ziet alles er wel heel degelijk uit.
Loenatik + Linux = Loenix © Q || Blog - Mac - Linux - RAID - other ||
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last