quote:Dark Blue schreef op 30 juni 2004 @ 00:13:
De enige paar dingen die ik tot nu toe rottig vind - ik heb de T68i gehad - zijn
a) toetsen deblokkeren gaat niet meer met C -> Yes maar met Rechts -> *
b) op Links en Rechts staat geen functie meer. Bovendien hebben ze ook een andere functie
c) Bij het sms'en met multitap (en geloof ik ook T9, direct uitgezet) ... is de 1 geen spatie, punt, komma meer, maar tegenwoordig punt, komma. De spatie bevindt zich onder je hekje.
Dat zorgt ervoor dat ik mijn eerste smsjes louter.op.deze.manier.verstuurde. ...
d) Hoe snel gaat de batterij leeg? Toen ik m kreeg was hij half leeg, ik heb m eigenlijk niet eerst een 'uitputtingsslag' gegeven. Hij was nu vrijdagavond opgeladen, en maandagavond praktisch leeg. Vind ik wel kort, mn T68i hield het soms wel een week uit.
ja daar heb je idd gelijk in maar de meeste dingen die je noemt zijn gewoon vernieuwd en je moet daar dus gewoon aan wennen, Nokia en andere merken komen zovaak met totaal andere toets interfaces.
en wat stroomverbruik betreft, de T630 heeft t.o.v. T68i een camera en een 65k TFT kleuren scherm (t68i heeft 256 kleuren lcd schermpje). Een vriend van mij heeft een Nokia 6600 en die verbruikt binnen 2 dagen een hele lading...