Poep stinkt
[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 7
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDenk dat je het beste ff naar de gamma kan gaan met die zijplaat daar kunnen ze de kleuren precies mengen naar de kleur die jij wilt en kunnen er geen misverstanden komen zoals een klein beetje lichter of donkerder dan de rest van je kast..quote:REEV schreef op 02 juli 2004 @ 08:54:
Nu wil ik dus mijn zijkant opnieuw spuiten maar wel weer in de zelfde kleur. Weet iemand een kleurcode of naam van die kleur. Het is zon standaart kleur.
Wit, parelmoer, of weet ik veel
http://www.antec.com/images/400/SX835II.jpg
Maar kunnen ze dat ook in een spuitbus doen. Want met een roller of kwast krijg je denk ik niet zon mooi effect.quote:SchiedamLauw schreef op 02 juli 2004 @ 09:18:
[...]
Denk dat je het beste ff naar de gamma kan gaan met die zijplaat daar kunnen ze de kleuren precies mengen naar de kleur die jij wilt en kunnen er geen misverstanden komen zoals een klein beetje lichter of donkerder dan de rest van je kast..
Poep stinkt
Reg. datum: 21 oktober 2002
quote:Sprite_tm schreef op 02 juli 2004 @ 03:01:
De casemod van mijn server. Heet dit eigenlijk nog wel een casemod?
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zit 1 nadeel aan deze opstelling: er is een harddisk-head-crash in de meest letterlijke zin mogelijk
Wat voor functies heeft jou server allemaal?
TV kijken via netwerk? En ik zie daar iets van Blinkenleds?
ik heb het AMD logo met een stickertje er op geplakt (eerst uitgeknipt)
het resultaat:

wel leuk, al zeg ik het zelf.....
Dat weet ik niet.. Je kan allicht langsgaan als je een gamma in de buurt hebtquote:REEV schreef op 02 juli 2004 @ 09:32:
[...]
Maar kunnen ze dat ook in een spuitbus doen. Want met een roller of kwast krijg je denk ik niet zon mooi effect.
quote:REEV schreef op 02 juli 2004 @ 09:32:
[...]
Maar kunnen ze dat ook in een spuitbus doen. Want met een roller of kwast krijg je denk ik niet zon mooi effect.
Je kunt er ook mee naar de autospuiter, die zet er ff een kleurmeter op, maakt het custom aan en gebruikt dat in een speciale herbuikbare spuitinrichting. Gaat alleen wel wat meer kosten denk ik. Maar vooral metalic is moeilijk aanbrengen als je geen verfspuit ervaring hebt, gewoon het bekende PC-creme is eenvoudiger natuurlijk.
Daarnaast zijn er bij de autoshops vaak legio aan kleurtinten in spuitbus te krijgen.
_XipHiaS_ wijzigde dit bericht 02-07-2004 17:17 (14%)
E6420@2.1GHz,Swiftech WC,Commando Rev.103G,2x1GB OCZ PC8500,Seagate 7200.9 160GB,LITE-ON DVD LH-20A1S,Audigy II,Gigabyte 7600GT,Logitech MX700,MS Natural Ergonomic KB 4K,EIZO FS L767,Cooler Master Stacker
Knap gedaan iig.. Nu weet ik zelf dat ik er niet aan moet beginnen, want zo mooi lukt het me toch niet.. (het zou nutteloos zijn ook in mn window, want dan zie je mijn hardware niet meer - nu weet ik dat ook dankzij je pic, anders was het proefondervindelijk onderzoek geweestquote:peddro schreef op 02 juli 2004 @ 16:56:
mn pa heeft de voorkant van mn pc gezandstraalt (plexiglas)
ik heb het AMD logo met een stickertje er op geplakt (eerst uitgeknipt)
het resultaat:
[afbeelding]
wel leuk, al zeg ik het zelf.....
Join Los Alcoholicos! Rondjes aan de bar, kroeggebrabbel en rondjes aan de bar!
het is de voorkant van mn pc niet de zijkant, de zijkant van mij is niet gestraald, alleen de voorkant.....quote:ScSi_009 schreef op 02 juli 2004 @ 17:34:
[...]
Knap gedaan iig.. Nu weet ik zelf dat ik er niet aan moet beginnen, want zo mooi lukt het me toch niet.. (het zou nutteloos zijn ook in mn window, want dan zie je mijn hardware niet meer - nu weet ik dat ook dankzij je pic, anders was het proefondervindelijk onderzoek geweest)Het zal bij een mooi logo frezen blijven..
bedankt voor de mededeling.....quote:gakkethijs schreef op 02 juli 2004 @ 18:32:
heb nu ongeveer 4 maanden een gaming bomb kast en ik kom nu pas achter dat alles wat groen in de kast is zoals fanhouders pci houders reageren op uv licht. had het ook nergens gelezen lezen in reviews. hmm kleurt heel apart blauw uv ccfl met groen er achter
quote:_XipHiaS_ schreef op 02 juli 2004 @ 17:13:
[...]
Je kunt er ook mee naar de autospuiter, die zet er ff een kleurmeter op, maakt het custom aan en gebruikt dat in een speciale herbuikbare spuitinrichting. Gaat alleen wel wat meer kosten denk ik. Maar vooral metalic is moeilijk aanbrengen als je geen verfspuit ervaring hebt, gewoon het bekende PC-creme is eenvoudiger natuurlijk.
Daarnaast zijn er bij de autoshops vaak legio aan kleurtinten in spuitbus te krijgen.
je kunt er ook mee naar de auto-onderdelen zaak gaan en de motip kleurenwaaier er bij houden, heb ik met mijn chieftec ook gedaan en heb precies dezelfde kleur kunnen vinden
edit: bijv. brezan of broekhuizen
floriske.nl wijzigde dit bericht 02-07-2004 18:46 (3%)
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Das wel een idee ja.quote:floriske.nl schreef op 02 juli 2004 @ 18:46:
[...]
je kunt er ook mee naar de auto-onderdelen zaak gaan en de motip kleurenwaaier er bij houden, heb ik met mijn chieftec ook gedaan en heb precies dezelfde kleur kunnen vinden
edit: bijv. brezan of broekhuizen
Poep stinkt
Btw weet iemand hoe om de 5,25" klepjes van een Chieftec moeten ? Moet het randje naar boven of naar beneden ? ( de mensen met een chieftec weten wel waar ik het over heb. ) Ik wil die gewoon er weer in hebben zoals ze zaten
Maakt volgens mij niet uit, als je ze maar allemaal in dezelfde richting doet, anders lijkt het niet. Ik heb ze volgens mij naar beneden. Zodat er aan de onderkant nog een mooi randje ontstaat.quote:R3CoN schreef op 03 juli 2004 @ 16:03:
Btw weet iemand hoe om de 5,25" klepjes van een Chieftec moeten ? Moet het randje naar boven of naar beneden ? ( de mensen met een chieftec weten wel waar ik het over heb. ) Ik wil die gewoon er weer in hebben zoals ze zaten
Reg. datum: 27 juni 2002
met het randje naar beneden
Proud member of borkescomputers
Hier zie je hoe ik de ledjes heb bevestigd.
En zo ziet dat er uit, per voetje.
En hier zie je een totaal shotje
Ik zal ( als jullie dat willen ) vanavond ook nog even foto's maken als het echt donker is.
quote:R3CoN schreef op 03 juli 2004 @ 19:13:
Ok, ik heb eindelijk de cam een beetje normaal kunnen krijgen dat hij de voetjes er goed op krijgt. Mjah kheb glowfeet gemaakt. ( ik vind het zelf wel leuk staan ). Ps. let niet op de kast want die is nog totaal niet gemod.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal ( als jullie dat willen ) vanavond ook nog even foto's maken als het echt donker is.
ziet er leuk uit.
zoiets was ik ook al van plan voor mijn chieftec. alleen bij jou lijkt et alsof het plexiglas nog niet goed is afgewerkt. dus de randjes. of lijkt dit alleen maar zo?
verder ziet et er mooi uit hoor
(\_/)
(o.0)
(")(") Muh?!
Reg. datum: 27 juni 2002
quote:R3CoN schreef op 03 juli 2004 @ 19:13:
Ok, ik heb eindelijk de cam een beetje normaal kunnen krijgen dat hij de voetjes er goed op krijgt. Mjah kheb glowfeet gemaakt. ( ik vind het zelf wel leuk staan ). Ps. let niet op de kast want die is nog totaal niet gemod.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje hetzelfde gedaan als mij onder mijn chieftech
zie paar posts boven de joue, in het donker
zijn jou voetjes ook fadend?
Proud member of borkescomputers
Before:

After:

Het 'roest'-gebeuren heb ik verkregen door ijzermenie alles te verven, en daarna met een groffe roller, de zijkant, in goudverf te dopen en dan puntjes te bedrukken...
Heb het ding btw niet alleen gemaakt, de kast is van Mr. Panic (Jitse) en die heeft me geholpen. Trouwens, dit is just the beginning.. hij wil de hele kast HL2 hebben, dus er komt een CiP je van
OGR-26 #5: 1.099.448 Gnodes Doe jij mee met OGR-26 en zoek je een Subteam? Join Aggressive Cows! Contact me
Maar echt bruut gedaan !
http://sheetmania.tk download & upload hier je piano sheets :)
Edit: Sorry voor mijn gore offtopic gedrag. ik ga weer ontopic praten
R3CoN wijzigde dit bericht 04-07-2004 22:49 (66%)
quote:Erkandude schreef op 01 juli 2004 @ 17:54:
Ik heb vandaag de draak even een chromen kleurtje gegeven die je btw niet zo goed op de webcam foto ziet...![]()
[afbeelding]
Ey das het mortal combat logo
Wel netjes gedaan.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.