De car club community | Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 7
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:Meneer aard schreef op 30 juni 2004 @ 21:02:
[...]
Zeer snuggerDat doe je tog niet? Als jij een extra fan gat gaat maken, laat je dan ook de hw erin zitten?
Boeien, ik ben geen n00b hoor, ik weet wat ik doe.
En btw het is toch niet jouw hw/pc?
Als alles goed afgeplakt is komt er geen stof ofzo door, en case is daarna dubbel uitgezogen.
En als ik n nieuw fangat maak dan niet nee, alleen als ik zo'n klein klusje ff moet doen dan laat ik hw erin zitten
El Snorro wijzigde dit bericht 30-06-2004 21:49 (5%)
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
quote:Meneer aard schreef op 30 juni 2004 @ 21:02:
[...]
Zeer snuggerDat doe je tog niet? Als jij een extra fan gat gaat maken, laat je dan ook de hw erin zitten?
ja
keer bovenin me kast een blowhole gemaakt, ff een stuk kartin in me kast gelegd en gaan met de decoupeerzaag. das pas tweaken
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
dat ijzer vijlsel / slijpsel komt overal tussendoor
maar ja het is inderdaad jouw hardware en gelukkig niet de mijne
vind ik m'n mobotje toch iets te duur voor
RubenJ wijzigde dit bericht 30-06-2004 22:10 (4%)
Sluit ik me geheel bij aan, interseerd me niet wat jij met je hw doet, al eet je het op ofsow, maar ik haal het gelukkig er altijd uitquote:Duivenseboy schreef op 30 juni 2004 @ 22:09:
Zelfs met zo'n klein klusje haal ik de HW er uit
dat ijzer vijlsel / slijpsel komt overal tussendoor
maar ja het is inderdaad jouw hardware en gelukkig niet de mijne
vind ik m'n mobotje toch iets te duur voor
Vandaag dan toch maar eens aan de slag gegaan..

Het begin isser, alleen wat is mooier, groen of blauw...
* Keuzes, keuzes, keuzes...
Wat het is of wat het gaat worden dat merken jullie binnenkort wel...
Canon 40D + BG-E2N | Canon 300D | 8mm/3.5 | 17-55/2.8 IS USM | 50mm/1.4 | 28-135/3.5-5.6 IS USM | 70-200/4L IS USM | Canon Speedlite 580EX II
Bezoek nu ook... WWW.OELOE.TK
.jpg)
De Nederbelg ! | I'm a Great Worklog Contestant and so are you...
quote:Oeloe schreef op 01 juli 2004 @ 01:23:
Ook ik heb het casemod virus weer te pakken gekregen..![]()
Vandaag dan toch maar eens aan de slag gegaan..![]()
[afbeelding]
Het begin isser, alleen wat is mooier, groen of blauw...
* Keuzes, keuzes, keuzes...
Wat het is of wat het gaat worden dat merken jullie binnenkort wel...![]()
als de case zwart is zou ik voor groen gaan, silver dan blauw
kast is de coolermaster atc 410 toch?
Nikon D40 | Nikkor 12-24mm f/4G & 18-200mm f/3.5-5.6G beide met Hoya HMC Pro 1 UV filter | Panasonic DMC-TZ3 + UWA | Waar blijft die D90? -> Eindelijk!!! (nu alleen nog geld...)
quote:airliner schreef op 01 juli 2004 @ 01:37:
[...]
als de case zwart is zou ik voor groen gaan, silver dan blauw
kast is de coolermaster atc 410 toch?
Hee, een oplettende kijker...
Idd een ATC 4000
* (toen ik hem kocht dacht ik ook 410, maar dit is de diepe verie)
De kast is zilver, maar van binnen is hij ook helemaal UV en blauw.
Voorkant blauw wordt een beetje saai + dit is niet echt diepblauw, maar meer smurfenblauw.
Ik heb net gekeken met de andere verlichting erin en ik denk dat ik toch voor groen ga.
(kan het ook zo weer veranderen)
Canon 40D + BG-E2N | Canon 300D | 8mm/3.5 | 17-55/2.8 IS USM | 50mm/1.4 | 28-135/3.5-5.6 IS USM | 70-200/4L IS USM | Canon Speedlite 580EX II
Bezoek nu ook... WWW.OELOE.TK
Ik wil dus geen Ronde Gaten hebben, maar gewoon netjes door getrokken gaatjes (stuk voor stuk geboord, net zoals bij bv. een frontpanel ofsow van een kast) dat het geen idee lijkt dat er een fan achter zit ofsow.
Zo idee, alleen dan rond gaten.Is dit verstandig? De 3 fans hoeven niet dag en nacht aan, dus gewoon een keer extra geluid kom ik ook wel over heen, tis puur bij games oid. Ik denk dat die wel netter door staat. Ik wil ze door middel van klemmen/lijmen op z`n plaats blijven houden omdat ik dat gewoon netjes vind, en ik moet een klein randje afveilen.

Het ronde gedeelte was het moeilijkst maar dat is uiteindelijk gelukt met de dremel.
maar 1 keer uitgeschoten. maar maakt niet uit is maar een krasje en ik moet de boel toch opnbieuw spuiten.

Op het tweede plaatje lijkt het heel lelijk maar is nie zo als het gespoten is ziet het er beter uit. En ik heb hem nog niet schoongemaakt.
heb geen bunnel hoe ik moet spuiten maar komt wel goed
Poep stinkt
Als de gaten dan niet te klein zijn kan je dat wel doen ja, zoiezo als er iets voor een fan staat belemmert dat altijd de ingezogen lucht dus je verliest altijd wel wat.
Het is maar net wat je wilt; maximale prestaties of de looks...
Ik heb vandaag de draak even een chromen kleurtje gegeven die je btw niet zo goed op de webcam foto ziet...
Oja, en voor de oplettende user : sorry voor de brakke pics
SDFNYIRW
Voor degenen die het gemist hebben/vergeten waren, ik heb een tijd terug samen met sunbeam een aantal nieuwe productideeën opgezet en één van mijn bedenksels is daar uiteindelijk van in productie genomen, een en ander speelt nog, maar dit is de eerste
http://www.sunbeamtech.co...d/LED%20case%20handle.htm
* floriske.nl is er best trots op en benieuwd wat jullie er van vinden
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
nog meer kerstverlichtingquote:floriske.nl schreef op 01 juli 2004 @ 19:10:
eindelijk mag ik van sunbeam het geheim prijsgeven
Voor degenen die het gemist hebben/vergeten waren, ik heb een tijd terug samen met sunbeam een aantal nieuwe productideeën opgezet en één van mijn bedenksels is daar uiteindelijk van in productie genomen, een en ander speelt nog, maar dit is de eerste
[afbeelding]
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
quote:Meneer aard schreef op 30 juni 2004 @ 21:02:
[...]
ik moet bekennen dat ik ook 2 roostertjes van mn case heb weg ge-dremeld zonder de hardware eruit te halen...
ik ben volges mij dan wel n beetje gevaarlijk in dat soort dingen
kabels netjes weg werken terwijl de pc nog gewoon aan staat enzo...
zo heb ik al 2 of 3 FAN's naar de ***** geholpen maarjah... t blijft gewoon spannend en dus extra leuk
maarjah, zo heeft iedereen een andere kijk daar op, en de 1 heeft duurdere hw dan de andere
ok, dat van mij heeft me heel wat gekost (toen iig) maarjah, ik ben niet echt voorzichtig met mn hardware...
mobo + cpu op de bank laten liggen en op de andere bank gooien als ie in de weg ligt... en de hw gewoon verkopen aan een vriend van mij (die wist hoe ik er mee omging) maar heb hem gewoon garantie gegeven op die hw... en alles draaid nou al een half jaar stabiel
|| A64 3500+ - 1024MB G-skill - 6600GT - 440GB || EOS 350D 18-55mm Kitlens 75-300mm Canon (non-USM)||
Performance tjah, ik wil gewoon de looks hebben, dus het moet mooi afgewerkt zijn. Ik heb ongeveer al een design gemaakt hoe ik het wil hebben. nu nog ff goed aftekenen en morgen boren. Alleen zit ik ff te twijfelen welke diameter boor ik ga pakken, heb nu 6 in gedachten maar is dat te klein?quote:Erkandude schreef op 01 juli 2004 @ 17:54:
@Meneer aard
Als de gaten dan niet te klein zijn kan je dat wel doen ja, zoiezo als er iets voor een fan staat belemmert dat altijd de ingezogen lucht dus je verliest altijd wel wat.
Ik heb vandaag de draak even een chromen kleurtje gegeven die je btw niet zo goed op de webcam foto ziet...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi gedaan die draak, maar zit dat AMD logootje nu niet net te dicht bij de randquote:Erkandude schreef op 01 juli 2004 @ 17:54:
@Meneer aard
Ik heb vandaag de draak even een chromen kleurtje gegeven die je btw niet zo goed op de webcam foto ziet...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:floriske.nl schreef op 01 juli 2004 @ 19:10:
eindelijk mag ik van sunbeam het geheim prijsgeven
[afbeelding]
WOW! ERG mooi, en handig voor lans
Als de prijs leuk is, koop ik het...
Prometeia 2 GT OWNAGE
6 is wel goed denk ik; het hangt ook ervan af hoe dichtbij je ze bij elkaar boort
@Crash
Amd logotje kwam eigenlijk per ongeluk daar.. Er was net een klein stukje wat niet dicht zat getaped tijdens het spuiten en daardoor kwam die streep onder het logotje en heb ik maar AMD daarboven gespoten.
SDFNYIRW
Redelijk dicht bij elkaar, ga ik morgen uitpluizenquote:Erkandude schreef op 01 juli 2004 @ 20:54:
@Meneer Aard
6 is wel goed denk ik; het hangt ook ervan af hoe dichtbij je ze bij elkaar boort
@Crash
Amd logotje kwam eigenlijk per ongeluk daar.. Er was net een klein stukje wat niet dicht zat getaped tijdens het spuiten en daardoor kwam die streep onder het logotje en heb ik maar AMD daarboven gespoten.

De Nederbelg ! | I'm a Great Worklog Contestant and so are you...
Reg. datum: 04 oktober 2003

Nog even oefenen met glad fresen zodat het echt een volle tribal om de gan heen is, zo heb ik hem getekend iig
Reg. datum: 27 juni 2002
http://members.home.nl/zoeperman/modding/
hier staat nog een filmpie
ziet er erg mooi uit in het donker al zeg ik het zelf
ps thnx exter voor het printje
zoeperman wijzigde dit bericht 03-07-2004 18:43 (80%)
Proud member of borkescomputers
Er zit 1 nadeel aan deze opstelling: er is een harddisk-head-crash in de meest letterlijke zin mogelijk
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: 96x48 monochtome led-matrix as seen on GoT/EL!
Het begon klein met een blauwe-led fan maar toen...
toen dacht ik: jammer dat je dat licht niet meer naar buiten ziet komen dus toen...
Dit heb ik tot nu toe gedaan.
1 Buitenkant kast metalic titanium gespoten + de frontjes van de roms en a-drive
2 Binnenkant kast metalic chroom gespoten
3 Voeding UV-geel gespoten + alle stekkers, molexen en pluggen
4 Linker zijkant een kleine window met plexiglas
5 Rechterkant zijkant een grote window met UV-blauw/oranje fan
6 Voor en achter een blauwe-led-fan waarvan ik bij de achterste de blades uv-geel heb gemaakt
7 Cablesleaves om alle kabels in de kleuren UV-roze en UV-groen.
Rounded cables voor Roms en A-drive in UV-oranje/blauw
8 Spiegel op maat gemaakt voor op de bodemplaat
9 Fangrils UV-geel gespoten
10 Met UV-gele verf highlights aangebracht op zijkanten videokaart en geheugen
11 Highlights UV-geel aangebracht op moederbord pci-slots en dergelijke
12 Fancontroler in 3,5inch bay voor 4 fans met 4 rode led draaiknopjes
13 Twee Triple-LED UV Spotjes in kast gehangen
14 Twee Groene Lightbar coldcathodes 30 cm gemonteert
15 Drie aan/uit-schakelaars met Rode leds in 5inch bay gemaakt voor verlichting
16 Een triple led blauwe spot onder videokaart die je in de spiegel ziet
Jezus!!, ik heb al best wel veel gedaan als ik het lijstje nu bekijk. Maar ik heb nog een lange weg te gaan...
Ik wil de Kast nu binnen drie weken helemaal naar zin hebben en dan post ik hier de eerste foto's. Ik ben benieuwd wat mensen ervan vinden want er staan hier een paar hele mooie case-mods waardoor ik altijd weer denk:
MEER!!!, er moet meer shit in mijn kast!
Pimp My PC
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.