Hoofdcategorieën
Topicacties

[2d] post je 2d stuff maar weer - part 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
O, laat die laatste regel maar zitten :)

ben ik hem dus toch vergetn te verwijderen :X

I scream, you scream, we scream for icecream!

The bastards have landed.

http://www.nozzman.nl/unpublished/gbasp.gif

Aargh, I can't stop! ;)
Reg. datum: 15 februari 2001

quote:
Volgens mij zit jij gewoon stiekem fotootjes te maken en ze nearest neighbour te resizen :+

Gear: goeie computer + goed fototoestel + goeie synthesizers
Je wou m'n auto lenen? Hou hem maar.

quote:
DiMension schreef op 01 juli 2004 @ 11:41:
[...]

Volgens mij zit jij gewoon stiekem fotootjes te maken en ze nearest neighbour te resizen :+
Nee joh, das helemaal niet leuk! Wat ik wel die is aan de hand van een foto een doorvertaling maken. En dan is het soms flink knutselen om in de buurt te komen.

Alles is nep:
http://www.camelon.nl/GoT/synthesis.jpg

rofl @icon

Mooie tulpen (of ben ik nu een cultuurbarbaar). Jammer dat je ze zo duidelijk hebt gekopieerd en dat de stengels niet helemaal recht lopen. Bij de linkse lijkt het net of dat bovenstuk er is op geplakt.

Maar zeker mooi gedaan!
GFX teh pwn!

quote:
flashin schreef op 01 juli 2004 @ 17:44:
Mooie tulpen (of ben ik nu een cultuurbarbaar). Jammer dat je ze zo duidelijk hebt gekopieerd en dat de stengels niet helemaal recht lopen. Bij de linkse lijkt het net of dat bovenstuk er is op geplakt.

Maar zeker mooi gedaan!
Dat is juist de bedoeling. Everything is fake enzo ;)
Reg. datum: 30 november 2001

quote:
Nozzman schreef op 01 juli 2004 @ 11:46:
[...]

Nee joh, das helemaal niet leuk! Wat ik wel die is aan de hand van een foto een doorvertaling maken. En dan is het soms flink knutselen om in de buurt te komen.
Tsja, das ook nog niet het moeilijkste, gewoon overtekenen, vooral bij dit soort spul :) . Welk prog trouwens?? Photoshop? Zo ja, welke brush, want ik krijg het bij die square-brushes maar niet voor elkaar om een harde rand te krijgen ( |:( )

3ds max!

Zucht.. Waarom lukt me zoiets simpels niet |:(

Wat ik wil: Ik heb 2 lagen boven elkaar, en wil dat de bovenste laag de mask wordt van die laag daaronder maar kom er niet uit :(

Als ik op internet zoek krijg ik alleen info over de "normale" mask, maar niet hoe ik een andere layer als mask maak :(

Gelukt :)

Wilco797 wijzigde dit bericht 01-07-2004 18:49 (6%)

GoTzijdank!
Reg. datum: 29 mei 2004

quote:
your'e greatness is too great for me. ;)

Honger maakt rauwe bonen zoet. Suiker ook!

quote:
sdomburg schreef op 01 juli 2004 @ 17:51:
[...]

Dat is juist de bedoeling. Everything is fake enzo ;)

Gelukkig heeft iemand het door :>

De kromming van de linker stengel moet inderdaad nog wat pseudo-realistischer. Mocht je trouwens denken dat de schaduw van de linker tulp niet klopt: dat hoort zo.

quote:
inquestos schreef op 01 juli 2004 @ 17:57:
[...]

Tsja, das ook nog niet het moeilijkste, gewoon overtekenen, vooral bij dit soort spul :) . Welk prog trouwens?? Photoshop? Zo ja, welke brush, want ik krijg het bij die square-brushes maar niet voor elkaar om een harde rand te krijgen ( |:( )
Brusehs? BRUSHES? Gewoon het 1-pixel potloodje. En probeer het maar eens zou ik zeggen. Pak je mobiele telefoon en maak hem na. Zo makkelijk is het niet om het goed te kijgen.
quote:
Klopt die schaduw van die linker tulp wel? Die is recht of niet? :P (of ik ben blind ;))

I scream, you scream, we scream for icecream!

GoTzijdank!

quote:
Nozzman schreef op 01 juli 2004 @ 19:45:
[...]

Brusehs? BRUSHES? Gewoon het 1-pixel potloodje. En probeer het maar eens zou ik zeggen. Pak je mobiele telefoon en maak hem na. Zo makkelijk is het niet om het goed te kijgen.
Nou nozzman, respect heb je hier hoor ! :9~ Ik ben zelf ook bezig met pixelart en een maand met een projectje van mezelf maar die post ik pas alstie af is ;)

quote:
Senzuboon schreef op 01 juli 2004 @ 20:35:
[...]

Klopt die schaduw van die linker tulp wel? Die is recht of niet? :P (of ik ben blind ;))

Ja, die moet recht (zie mijn post van een paar uur geleden). Da's nou juist de clou :Y)

quote:
Nozzman schreef op 01 juli 2004 @ 19:45:
Pak je mobiele telefoon en maak hem na.
Ok.
http://www.camelon.nl/GoT/m35.png

David wijzigde dit bericht 01-07-2004 22:52 (26%)

GoTzijdank!

quote:
DiMension schreef op 01 juli 2004 @ 22:01:
[...]

Ja, die moet recht (zie mijn post van een paar uur geleden). Da's nou juist de clou :Y)

[...]

Ok.
[afbeelding]
Lelijke gsm....mooie tekening :9~

Verdwenen naar Wikipedia.
Reg. datum: 04 november 2002

quote:

Gaaf!
Leuk idee, interessante uitwerking. Lekker clean, goede kleuren.

núnyá gale núnyá gódó
Deze gebruiker is verdwenen naar Wikipedia. GoT, het ga je goed!

Doordat ik de tip kreeg meer zelf te "maken" dan standaard filters etc te gebruiken of aan de hand van een tutorial wat te maken (plaatsen) ben ik tot dit gekomen:

http://www.phant0m.nl/retestrak/wallpaper/Untitled-3%20copy.jpg

het is nog niet af, voor me gevoel mist er nog iets, het is in elk geval een wallpapertje, geen filters gebruikt, maar wel veel verschillende lagen + blending options

Phant0m wijzigde dit bericht 02-07-2004 00:19 (10%)

Ik heb ook maar eens wat in elkaar gezet.. Pas achteraf bedacht ik die tekst die erbij staat. Het is niet echt met een doel, misschien kan ik het ooit nog in een verslag ofzo gebruiken. ;) Maar het is dus gewoon ff hobbiën

http://www.mediacreations.nl/storage/images/fuck_racism_we_love_colours.jpg

Alle complimentjes en vooral kritiek is welkom! :)

Psssst... Colocatie nodig? Mail even naar info@mediaserve.nl

Verdwenen naar Wikipedia.
Reg. datum: 04 november 2002

@Phantom: Misschien zou je het aantal kleuren kunnen beperken of iets beter bij elkaar passende kleuren gebruiken, dat zou 'm iets rustiger maken.

strangeloop wijzigde dit bericht 02-07-2004 00:25 (6%)

núnyá gale núnyá gódó
Deze gebruiker is verdwenen naar Wikipedia. GoT, het ga je goed!

adam a7

quote:
nesQuick schreef op 02 juli 2004 @ 00:21:
Ik heb ook maar eens wat in elkaar gezet.. Pas achteraf bedacht ik die tekst die erbij staat. Het is niet echt met een doel, misschien kan ik het ooit nog in een verslag ofzo gebruiken. ;) Maar het is dus gewoon ff hobbiën

[afbeelding]

Alle complimentjes en vooral kritiek is welkom! :)
Tekst niet over laten blenden; duidelijker neerzetten (ook qua plaatsing), dan komt de boodschap ook beter over. Het zou trouwens wel een beetje helpen als je de gezichtsdelen van hun achtergrond zou ontdoen zodat de uiteindelijke omtrek wel op een menselijk silhouet lijkt.

ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware

quote:
Het zou trouwens wel een beetje helpen als je de gezichtsdelen van hun achtergrond zou ontdoen zodat de uiteindelijke omtrek wel op een menselijk silhouet lijkt.
Goed idee, bedankt! :D Daar ga ik morgen mee bezig!

Psssst... Colocatie nodig? Mail even naar info@mediaserve.nl

Sunglasses at night

ik ben ook weer eens wat aan het soepen gegaan (echt een hele tijd geen inspiratie gehad :/ stress enzo, maar t komt weer terug :) )

omdat ik nog niet zo heel ervaren ben, heb ik besloten me de komende tijd op backgrounds te focussen omdat die zich imho goed lenen om lekker te expirimenteren. hopelijk vinden jullie er binnenkort nog meer van mij ;)

na al een paar soepsels naar de bittenbak te hebben verwezen is het volgende ontstaan uit mijn geklooi, en ik ben er wel tevreden mee :) er mist wel iets, maar wat weet ik niet echt. wellicht een of andere semi-intellectuele tekst, maar daar hou ik nooit zo van en ik kan nooit een goede verzinnen. of moet ik hier iets bijzetten over de rode draad in het leven die een beetje verstopt zit achter de mist ofzo B)
in ieder geval, een plaat zonder diepere achtergrond dan 'het ziet er leuk uit'. uiteraard gelinkt naar een wat grotere versie (note to self: neem de volgende keer 1600 ofzo ipv 1024 :/ )

http://www.klikjegeil.nl/got/rode%20lijn%20ofzo%20thumbnail.jpg

uiteraard graag c&c :)

being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media

quote:
Punksmurf schreef op 02 juli 2004 @ 09:15:
ik ben ook weer eens wat aan het soepen gegaan (echt een hele tijd geen inspiratie gehad :/ stress enzo, maar t komt weer terug :) )

omdat ik nog niet zo heel ervaren ben, heb ik besloten me de komende tijd op backgrounds te focussen omdat die zich imho goed lenen om lekker te expirimenteren. hopelijk vinden jullie er binnenkort nog meer van mij ;)

[afbeelding]

uiteraard graag c&c :)

Mooi effect, alleen als stand-alone plaatje mis je zeker nog wat.
Ik vind het op rode verlichtingskabels in een Unreal-achtige gang met stoom lijken. Misschien kun je wat metaaltextures toevoegen en iets meer variatie in verlichting (alsof er 'spotjes' in het 'plafond') zitten. Probeer in ieder geval een goed 'verhaal' of scenario aan je plaat te koppelen. Helpt jezelf weer als je niet weet wat er ontbreekt of wat er fout is.

Sunglasses at night

Unreal? Wasda? :+ ben geen gamer, is er dus iig ook niet van afgeleid
leuk dat je het een mooi effect vind ;)
het is niet echt een muur ofzo, ik heb dus ook geen verlichting gemaakt oid
ik zal eens over een verhaal nadenken, is wel een goede tip eigenlijk, bedankt!
alhoewel ik dat verhaal mss beter kan bewaren voor een volgende plaat dan, zo achteraf wat verzinnen is ook maar niks ;)

being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: