Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 27 september 2002

quote:
Danster schreef op 14 februari 2004 @ 07:21:
Eindelijk maar toch. Mijn setje. (En hey we willen pics zien hier nietwaar?)

Sorry voor de brakke pics maar heb net een Dimage F200 binnen en ben er nog mee aan het spelen. :)

Het hart van de set. Denon 3802 en de DVD 2800MK II

[afbeelding]

De tijdelijke setup. Moet nog even kijken waar ik de centre plaats want die staat daar niet lekker. TV is trouwens een Grundig elegance nogwat..72 cm breedbeeldje

[afbeelding]

Ff shotje van de zijkant. (plat he die maggies) ;)

[afbeelding]

De surrounds. De welbekende mini's

[afbeelding]

En dan nu mijn nieuwste aanwinst. De metsubsidie HC3

[afbeelding]

En het scherm. Voor degenen die die IKEA lamp kennen die daar hangt hij is super fel. En de foto is genomen met de flits aan en nog is het beeld redelijk strak. Zal binnenkort proberen om een shot te maken zonder flits en in de schemering want het is een klasse beamer :)

[afbeelding]

Okee voor de meesten is het duidelijk dat dit geen gebalanceerde set is qua speakers. Maar het is simpelweg zo dat ik de maggies niet weg wil doen. (Alleen voor een setje ML's) En om 4 van die panelen in huis te hebben is ook een beetje teveel van het goede. Dus daarom deze keuze. En nee geen sub. Wil mijn buren graag te vriend houden :+

Heel erg mooi setje man!!!
Is dat kastje ook ikea? (zoek nog een kastje, was laatst bij de ikea maar vond niks echt mooi. Maar de jouwe eignlijk wel)

Reg. datum: 03 november 2002

quote:
tatata schreef op 14 februari 2004 @ 12:12:
[...]

Heel erg mooi setje man!!!
Is dat kastje ook ikea? (zoek nog een kastje, was laatst bij de ikea maar vond niks echt mooi. Maar de jouwe eignlijk wel)

Nope is geen Ikea. Komt van Bo-concepts :)

http://www.boconcept.com/SiteVersions/34/226.asp

Think out of the box

Jo Raphidae vette amp man die AD !
Prettig gestoord :o)
Reg. datum: 30 maart 2003

quote:
sjohar schreef op 13 februari 2004 @ 21:58:
[...]

Ik zie hem nu op de site voor 199 euro staan, ook niet verkeerd.
Alleen zit die sjop weer niet echt in de buurt :( misschien megapool die heeft ook vestels.
Ik wil gewoon een platte buis voor 200 of minder >:)
ik heb m'n ouders hun 55cm 100% vlakke beeldbuis Sony TV gister ff naast de mijne gezet, en ik vond het beeld van mijn TV toch echt mooier, het was veel rustiger en de kleuren waren veel levendiger

/dev/null

The man with the plan
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
Danster schreef op 14 februari 2004 @ 07:21:
Eindelijk maar toch. Mijn setje. (En hey we willen pics zien hier nietwaar?)
(..)
De tijdelijke setup. Moet nog even kijken waar ik de centre plaats want die staat daar niet lekker. TV is trouwens een Grundig elegance nogwat..72 cm breedbeeldje
Ik zou de center in ieder geval recht onder/boven je beeldscherm zetten, dat is namelijk de enige juiste plek en precies de reden dat center uberhaupt bestaan: waar je ook zit, het geluid komt altijd "uit" het scherm. Is er geen groot verschil in geluid met magnetostaten als fronts en conventioneel als center?

Daarnaast; ik denk dat de Maggies pas echt tot hun recht komen met een fatsoenlijke voor/eind combi (of geintegreerd apparaat). Met een HT-receiver doe je ze echt te kort!

Great minds think alike!

...antichrist...

quote:
Walter.PPK schreef op 14 februari 2004 @ 12:54:
Jo Raphidae vette amp man die AD !
Ja, ik ben er ook erg blij mee. Het is in principe een PA amp, maar de specs zijn net zo goed als niet beter dan de meeste goeie 'huis'-amps. Er zit een 40bit AD converter in direct bij de ingangen en het ding is volledig computergestuurd. Versterker zelf heeft ook limiter etc. (wat ik niet gebruik, daar heb ik die LEM voor).

Every morning is the dawn of a new error -- Specs -- http://ra.phid.ae/

quote:
Verbal Kint schreef op 14 februari 2004 @ 18:58:
[...]
Ik zou de center in ieder geval recht onder/boven je beeldscherm zetten, dat is namelijk de enige juiste plek en precies de reden dat center uberhaupt bestaan: waar je ook zit, het geluid komt altijd "uit" het scherm. Is er geen groot verschil in geluid met magnetostaten als fronts en conventioneel als center?

Daarnaast; ik denk dat de Maggies pas echt tot hun recht komen met een fatsoenlijke voor/eind combi (of geintegreerd apparaat). Met een HT-receiver doe je ze echt te kort!

Hij staat tijdens het kijken ook hoger. Dit is als het ware de "opruimmodus"

Wat de maggies aangaat. Nou het valt op zich wel mee. Heb ze op een rotel voor en eind combi gehoord en vond ze daar niet eens zo veel beter op klinken. Sterker nog, zelfs minder. Moet er wel bijzeggen dat die qua continues vermogen minder waren dan de 3802 dus misschien op een duurdere set-up heb je waarschijnlijk wel gelijk.

Reg. datum: 07 oktober 2003

Compleet rack voor je HT... Zwaar netjes Raphidae :P Klinkt't ook nog lekker of alleen maar hard? (Zal ook wel goed klinken denk ik :P)

Ticking away, the moments that make up a dull day.

Reg. datum: 18 september 2001

quote:
Da-Pho0L schreef op 14 februari 2004 @ 18:02:
[...]

ik heb m'n ouders hun 55cm 100% vlakke beeldbuis Sony TV gister ff naast de mijne gezet, en ik vond het beeld van mijn TV toch echt mooier, het was veel rustiger en de kleuren waren veel levendiger

ALs het echt mooier dan sony is dan word ik gek, sony trinitron springt er voor mij altijd tussenuit.
Ondersteund de scart ook svideo?
Als je hem aanzet krijg je dan zo'n hoge pieptoon, erg gevoelige oren heb ik hiervoor.

Niet die Jism

quote:
Melvin schreef op 11 februari 2004 @ 14:43:
Je moet je geometrie ook eens beter afregelen...
Ja, en hoe doe ik dat? eerst met Windows recht zetten en dan iets van beeldrotatie ? maar ik blijf zo'n irritante rgb lijn boven houden. Ik heb het nu aangepast en het is nu mooi gecentreerd ;)

Tijdelijke mail *Fap* | Jism: Het relaxte jazz met een vleugje chille shit is lekker.

Vidi, Vici, Veni

kijk eens op het forum van www.hifi.nl... Kun je vast een hoop vinden over die calibratie etc.

www.carina-avensisclub.nl

Prettig gestoord :o)
Reg. datum: 30 maart 2003

quote:
sjohar schreef op 15 februari 2004 @ 00:18:
[...]

ALs het echt mooier dan sony is dan word ik gek, sony trinitron springt er voor mij altijd tussenuit.
Ondersteund de scart ook svideo?
Als je hem aanzet krijg je dan zo'n hoge pieptoon, erg gevoelige oren heb ik hiervoor.

s-video van de TV-out van m'n pc pikt ie perfect op, maar van m'n dvd speler niet(maar ik heb idee dat die aansluitjng van m'n dvd speler kapot is, aangezien hij het een week geleden nog half deed)
Als ik hem aanzet hoor ik helemaal niks, dus ik neem aan dat hij geen pieptonen maakt :P:P

/dev/null

Vidi, Vici, Veni

doet ie helemaal niks of is het zwart wit?

veerboot met underscores

Danster, mooie setup, t ziet er gewoon ook modern uit zo met 2 van die witte paneeltjes in je kamer, veel mooier dan gewone speakers eigenlijk :)

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

quote:
_ferry_ schreef op 16 februari 2004 @ 23:12:
Danster, mooie setup, t ziet er gewoon ook modern uit zo met 2 van die witte paneeltjes in je kamer, veel mooier dan gewone speakers eigenlijk :)

Thx. Maar helemaal van mijn hand komt dit niet moet ik toegeven.
Degene van wie ik deze maggies had gekocht had een beetje hetzelfde interieur en die had dus een hele hoge waf factor. (heeft nu final 0.5 dacht ik) Daarom had hij de maggies wat aangepast. Ander kleurtje stof en chromen zijkanten
En toen hij ze aanbod was het precies wat ik voor ogen had :)

Reg. datum: 17 december 2003

quote:
Danster schreef op 17 februari 2004 @ 06:12:
En toen hij ze aanbod was het precies wat ik voor ogen had :)

een stel speakers ;)?

maar goed ik ben het met hme eens wrede zet hoor!

[ help me (A) ]

quote:
yash schreef op 17 februari 2004 @ 07:07:
[...]

een stel speakers ;)?

maar goed ik ben het met hme eens wrede zet hoor!
Ja zijn vrouw wou die niet kwijt helaas :+

Reg. datum: 27 mei 2003

Hier is mijn setje.....

http://www.bartholdy.demon.nl/stereo.jpg

Panasonic 32"
Philips dvd 963SA
Marantz SR-7200 Reciever
Accuphase E-305 Versterker
B&W 802MK3
Dali center
B&W Solid rear

quote:

Leuk :*)

De rest natuurlijk ook

Reg. datum: 27 september 2002

quote:
bartholdy schreef op 17 februari 2004 @ 10:20:
Hier is mijn setje.....

[afbeelding]

Panasonic 32"
Philips dvd 963SA
Marantz SR-7200 Reciever
B&W 802MK3
Dali center
B&W Solid rear

Mooie set hoor zal wel perfect klinken maar deze B&O's vind ik niet erg mooi. Dat rare ding erop misstaat gewoon.
De nieuwe (800) serie vind ik wel prachtig.

tatata wijzigde dit bericht 17-02-2004 11:17 (8%)

Het is echt nog een product uit de jaren 80 met het design uit die tijd....
Ze zien er vind ik ook wat gedateerd uit, maar klinken doen ze dat bepaald niet ;)
Die nieuwe N802 zijn vind ik ook prachtig maar die prijs 10.000 euro's of zoiets is een beetje teveel van het goede. De meningen zijn trouwens verdeeld of ze ook een echte verbetering zijn (qua geluid dan...) tegenover de mk3 serie.

Vidi, Vici, Veni

Opzich is b&o (Bang & Olufsen) =Gelukkig!!!= heel wat anders dan b&w (Bowers & Wilkins)... Denk dat de gemiddelde HomeTheater-fan/tweaker meer te spreken is over de laatste.
Maar inderdaad een mooie set... Alleen die tafel :X Wij hadden hier een eettafel en een paar stoelen van dezelfde set ;).
Wat heb je eigenlijk op de vloer liggen? Is dat tapijt of iets van linoleum ofzow?

to the batmobile,let's go

/edit |:( lezen!

beschuitfluiter wijzigde dit bericht 17-02-2004 13:23 (79%)

vierhoog:grafisch ontwerp | XC biker: TREK 6500 | Ik ken een huurmoordenaar en ik hoef alléén maar zijn reiskosten te betalen omdat ik het ben

quote:
MikeyMan schreef op 17 februari 2004 @ 13:14:
Opzich is b&o (Bang & Olufsen) =Gelukkig!!!= heel wat anders dan b&w (Bowers & Wilkins)... Denk dat de gemiddelde HomeTheater-fan/tweaker meer te spreken is over de laatste.
Maar inderdaad een mooie set... Alleen die tafel :X Wij hadden hier een eettafel en een paar stoelen van dezelfde set ;).
Wat heb je eigenlijk op de vloer liggen? Is dat tapijt of iets van linoleum ofzow?

Ach ja dat tafeltje.......
Het past wel in het huis waar ik in woon (+/- 100 jaar oud..!) en noem het gebrek aan beter. De vloer is vloerbedekking en op de foto is het inderdaad een beetje vreemd gezicht maar het is normaal vrij donder in deze kamer en daar staat het dan ook prachtig. Ik ga hier trouwens niet verder over in discussie want ik vind het niet echt relevant voor deze topic en het is een questie van (mijn vriendins... ;) ) smaak

Vidi, Vici, Veni

Niet relevant? Denk dat de vloerbedekking toch wel één van de dingen is waar je je geluid een stuk mee kunt verkloten hoor... Had je namelijk in het geval van linoleum willen aanraden om ivm het geluid eens een stuk tapijt te gaan kopen ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: