fotoblog | Blog + Sandbox | Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 5
Pagina: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 last
Nieuw TopicDit maak ik. | Innovation won't save the world.
1-iets met colorize en een semi-filosofische tekst-->te onorigineel
2-iets met een distortion-->ziet er niet uit
3-semi-transparant pattern eroverheen-->wordt het te druk van
:(
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
edit:klikbaar, anders zag het er niet uit...
Moving:
BTW weet iemand hoe ik van dit dingetje afkom in Photoshop??:
leokennis wijzigde dit bericht 28-09-2003 17:08 (31%)
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
het probleem is niet dat mijn werk knudde is, maar het probleem is dat ik niet genoeg inspiratie kan verkrijgen om uberhaubt te beginnen met iets. ik heb altijd zoiets van "wat zal ik nou eens maken". En uiteindelijk komt het er op neer dat ik toch maar wat anders ga doen.quote:Dark Blue schreef op 28 September 2003 @ 15:17:
Nou begin eens zou ik zeggen! Als je bij voorbaat al zegt dat je werk knudde is (kunnen wij commentaar geven) kan het alleen maar beter worden! Wie weet wat je aan creativiteit in je hebt!Niet geschoten is altijd mis!
fotoblog | Blog + Sandbox | Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
Ja, maar dan ben je ook meteen je hulplijnen kwijt en die kun je nog wel eens nodig hebben. Vlak onder Extra's staat als ik het goed heb Show met een > pijltje... en in dat lijstje staat 'slices'. Die moet je aanklikken, dan verdwijnt het bolletje en wordt hij niet meer weergegeven.quote:armyantlyrix schreef op 28 September 2003 @ 17:09:
view=> extras uitvinken
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
quote:Dark Blue schreef op 28 september 2003 @ 17:56:
[...]
Ja, maar dan ben je ook meteen je hulplijnen kwijt en die kun je nog wel eens nodig hebben. Vlak onder Extra's staat als ik het goed heb Show met een > pijltje... en in dat lijstje staat 'slices'. Die moet je aanklikken, dan verdwijnt het bolletje en wordt hij niet meer weergegeven.
Wa!?
Hoe werkt dat?
Operation Charlie Foxtrot
in de Nederlands versie weet ik het niet
armyantlyrix :
Inspiratieloze bagger? Lees m'n stukje rant (ook in deze draad) tegen Phusebox eens, misschien heb je er wat aan
Yoozer wijzigde dit bericht 29-09-2003 17:08 (78%)
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
en nog een mooi meisje ookquote:
dacht alleen dat je (DB) ouder was..
mooie foto, ik weet niet hoe de achtergrond was (ws een stuk rommeliger dan dit
being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media
umh, kep het hele topic doorgespit en vind niet echt wat je nou precies bedoelt,quote:Yoozer schreef op 29 September 2003 @ 17:07:
m'n stukje rant (ook in deze draad) tegen Phusebox
Ik denk dat Yoozer deze reply bedoelt: Yoozer in "[2d] post je 2d stuff maar weer - part 5", verder vind ik deze reply van DarkX ook wel iets voor jou om te lezen: DarkX in "[2d] post je 2d stuff maar weer - part 5".quote:armyantlyrix schreef op 29 September 2003 @ 17:31:
[...]
umh, kep het hele topic doorgespit en vind niet echt wat je nou precies bedoelt,.
Wat Yoozer wil zeggen is dus dat je niet zo negatief over je eigen creaties moet doen, ookal vind je het zelf echt zo, je moet jezelf niet onnodig de grond in gaan boren. Dat helpt je inspiritatie helemaal niks. Doe er wat aan als je het zo slecht vindt.
En ik ben het roerend eens met Yoozer
Hahn wijzigde dit bericht 29-09-2003 17:48 (8%)
Die post van Yoozer is inderdaad handig, veel van die tips pas ik ook al toe, een aantal zal ik eens proberen. Ik ben van plan binnenkort een wacom te kopen, aangezien mijn tekenkwaliteit redelijk is, en ik onder het tekenen constant behoefte heb aan een ctrl-Z functie.
Mijn probleem is op het moment dat ik geen thema's en opdrachten voor mezelf kan verzinnen, en daardoor maar wat aankloot.
Alhoewel ik merk dat de esthetische kwaliteit van mijn werk blijft stijgen, naar mijn mening, metk ik dat de artistieke kwaliteit daalt, dit bedoel ik met "inspiratieloze bagger"

quote:Larixk schreef op 29 September 2003 @ 17:04:
View=>show=>slices uitvinken
in de Nederlands versie weet ik het niet
Huh? Nee ik bedoel wat heb je aan die slices of extra's of wat dan ook. Waarvoor heb je ze nodig en waarbij helpen ze je mee?
@G-PHREAK: Mooi
Private Hoffman wijzigde dit bericht 30-09-2003 13:22 (7%)
Operation Charlie Foxtrot
Zou het mooier vinden dus in een ander font (lemon letters zo laten (haal die vieze bevel eruit)) en z/w foto's eruit jakkeren.
Helder * Logo showcase * Yooph
Want ik zit dat bij elk document uit te zetten, best lastig
omg, heb ik ooit iets nuttigs gezegd
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
Zelf ben ik verknocht aan hulplijnen, alles moet bij mij zichtbaar of onzichtbaar uitgelijnd zijn, en dan kun je niet zonder.
Dus, ultrasupreme, even om er 2 toe te lichten:
Slices kun je gebruiken als je bijv. exporteert naar web (met de gelijknamige knop onder bestand). Hoe het precies werkt weet ik niet en wil k ook niet weten, want ik slice lekker zonder die lijntjes. Je kunt een image dus in vlakken verdelen en die in een website weer dmv. positionering weer lekker tegen elkaar aan schuiven.
Hulplijnen kun je horizontaal en verticaal in beeld slepen, en ze bijvoorbeeld Snappen (magnetisch maken). Je moet je lineaal aan hebben staan aan de randen van je beeld en dan je muis op de lineaal zetten en slepen naar je afbeelding toe. Dan krijg je een blauw lijntje.
Als je hem in een lege layer sleept en bepaalde snapmethoden staan aan, dan zal het lijntje precies op het midden van je document een 'tikje' geven zodat je hem daar los kunt laten.
Het is dan vooral fijn om je info pane aan te hebben staan en je zoom op een rond getal te zetten zoals 50% of 25%, anders willen je hulplijnen niet precies op bijv. 20 px maar wel op 20,178902 px
Iig, hier spreekt een verslaafde. Maar ja, as I said, ik ben gewend om alles in dtp programma's precies op de milimeter nauwkeurig op te maken...
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
Nu ik toch aan het vragen ben: is er een hotkey voor edit > crop?
DarkX wijzigde dit bericht 30-09-2003 14:56 (63%)
mophor wijzigde dit bericht 30-09-2003 15:03 (82%)
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
Of kan dit handiger? Yah, I know dat ik dat kan batchen enzo, maar dan pakt ie overal het midden, terwijl ik zelf moet beoordelen of bovenste/onderste/middelste stuk het mooiste is
Pagina: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 last
Dit topic is gesloten.