Hoofdcategorieën
Topicacties

[2d] post je 2d stuff maar weer - part 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 08 juni 2000

quote:
DarkX schreef op 30 June 2003 @ 17:15:
Ziet er wel vet uit, beetje blurry alleen.

Maar even gemierengeneukt, is dat niet de escalator to heaven?

is maar net hoe je het interperteerd, je kunt niet zien of die roltrap ook 'werkt' met andere woorde; de snelle weg naar boven, kan ook lang duren en zwaar zijn :O
Zo zit er achter mijn post ook weer een gedachte of net wat.
* Scarecrow just my look at 'real' 2D
Waarvan sorry dat ik 't zeg, maar wat Bolleh zegt over Jaguar_e 's werk ben ik 't met hem eens. Of zie ik dat verkeerd?

Maffioso, netjes gedaan. Nog een prijs in de wacht gespleept?

himlims_ wijzigde dit bericht 30-06-2003 17:59 (34%)

Capo di tuti capi
Reg. datum: 22 maart 2001

quote:
DarkX schreef op 30 juni 2003 @ 17:15:
Ziet er wel vet uit, beetje blurry alleen.

Maar even gemierengeneukt, is dat niet de escalator to heaven?

Thnx.
Als escalator het engelse woord voor roltrap is eigenlijk wel ja :) Ik wist niet wat roltrap in het engels was en toen ik dit plaatje aan het maken was was stairway het eerste wat in me op kwam.

As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster

Have a nice Day
Reg. datum: 30 mei 2002

quote:
Maffioso schreef op 30 juni 2003 @ 17:54:
[...]

Thnx.
Als escalator het engelse woord voor roltrap is eigenlijk wel ja :) Ik wist niet wat roltrap in het engels was en toen ik dit plaatje aan het maken was was stairway het eerste wat in me op kwam.

bij stairway to heaven denkt gelijk iedereen aan : Led Zepplin ( 1 of 2 p's ? :s)

maar wel nice gedaan , ziet er goed uit :)

http://www.breitling-horloges.nl << Dé Nederlandse Breitling Informatie pagina !

Rawk!
Reg. datum: 17 december 2000

Zeppelin dachtik :)

En escalator is idd roltrap.

quote:
esˇcaˇlaˇtor ( P ) Pronunciation Key (sk-ltr)
n.
A moving stairway consisting of steps attached to a continuously circulating belt.
An escalator clause.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."

Reg. datum: 24 mei 2003

quote:
Jaguar_e schreef op 30 juni 2003 @ 16:00:
Ik had voor vaderdag een cdtje gemaakt met piano muziek. Dit heb ik zelf ingespeeld en bedacht. Daarna ben ik een Cover gaan ontwerpen en heb uit 5 een gekozen
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Deze is het uit eindelijk geworden

[afbeelding]

Ik heb het gemaakt met paint shop pro 7.0

hoe heb je die 2e gemaakt die andere zien er wel simpel uit heb je gewoon een plaatje kopy-paste gedaan of echt een effect?

quote:
Maffioso schreef op 30 juni 2003 @ 16:40:
[afbeelding]

Gemaakt voor een battle op een ander forum.

heb je dit ge-fotowinkeld o.i.d. of ge-3drenderd?
anders hoord het bij Post je 3d stuff maar weer ;)

zonder hersens

Mijn 1e post hier :). beetje gaar, maar och.. ik probeer ook es wat :P

http://thumbs.deviantart.com/300W-96A096/large/indyart/indymisc/Travel.gif

Hoe ik ook een link van de afbeelding krijg snap ik nog nie helemaal, maar de originele grootte staat hier

Maurice-k wijzigde dit bericht 30-06-2003 19:10 (15%)

Wie ?!
Reg. datum: 01 april 2001

quote:
Maurice-k schreef op 30 June 2003 @ 18:19:
Mijn 1e post hier :). beetje gaar, maar och.. ik probeer ook es wat :P

[afbeelding]

ziet er goed uit hoor :)

Het zal best minder goed 'gesoept' zijn (alhoewel ik dat er niet aan af zie) maar de compositie is gewoon goed wat mij betreft. Die kan morgen zo ergens op de deurmat vallen..
Misschien nog een ietsiepietsi afhalen van die pagode? Rechts naast die pagode zit nog een flink stuk blauw, daar kan best iets vanaf (imo)
(zo heet zo'n ding toch? Dat gebouw links op de kaart)
quote:
Hoe ik ook een link van de afbeelding krijg snap ik nog nie helemaal, maar de originele grootte staat hier
[url=<url naar plaatje>][img=hhxbb][/img][/url]

Zou je het plaatje misschien wat willen resizen? 304Kb is best wel groot voor 500x300, als je een kleinere versie maakt (bv. 250x150) en die tussen de [img] tags zet, en dan je grote versie tussen de [url] tags, dan blijft het hier nog een beetje te behapstukken voor de modemmers..

hezik wijzigde dit bericht 30-06-2003 18:38 (44%)

Reutel

nimation

quote:
Jaguar_e schreef op 30 June 2003 @ 16:00:
Ik had voor vaderdag een cdtje gemaakt met piano muziek. Dit heb ik zelf ingespeeld en bedacht. Daarna ben ik een Cover gaan ontwerpen en heb uit 5 een gekozen
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Deze is het uit eindelijk geworden

[afbeelding]

Ik heb het gemaakt met paint shop pro 7.0

dan heb je goed gekozen :)
de rest was namelijk verschrikkelijk :)
die laatste heeft wel wat artistieks...

Hugo790 wijzigde dit bericht 30-06-2003 18:50 (4%)

cli, hlt.
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:

Erg nice, hoe heb je dat geflikt?
Anyways, ik wilde voor een nieuw op te zetten site een beetje apple look krijgen, dus na wat neuzen op het internet ben ik aan het klussen gegaan. Et voila, het eerste resultaat;
http://home.wanadoo.nl/mimsmeeuwisse/aquapil.jpg
(doorzichtig werkt nog niet helemaal lekker... is denk ik typisch jpg oid)

wacco wijzigde dit bericht 30-06-2003 20:14 (6%)

wacco webstack - blog - low budget, open source VGA compatible video card | homeserver

Reg. datum: 23 oktober 2000

Hmm
@ bolleh ten eerste STAAT er piano muziek. Dus dan kan ik nooit mezelf gitaarspelend op de cover van de cd zetten. Ten 2de alle plaatjes heb ik zelfgemaakt van af scrats. Zoals de laatste zijn een paar potloden geweest, die ik welis waar uit paintshop heb getrokken., maar daarna flink heb bewerkt doormiddel van filters

En natuurlijkblijft het een kwestie van smaak en muziekstijl wat je als cover neemt. Het zou krom zijn om de laatste cover te nemen op een cd waar alleen maar trance en zo opstaat. Dan zou je eerder het matrix achtige moeten nemen.

Geloof met iets van pixalrate plus nog wat kleurenfilters en wat sharpen.
Thx btw

Jaguar_e wijzigde dit bericht 30-06-2003 20:15 (8%)

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Rawk!

quote:
wacco schreef op 30 juni 2003 @ 20:13:
[...]

Erg nice, hoe heb je dat geflikt?
Anyways, ik wilde voor een nieuw op te zetten site een beetje apple look krijgen, dus na wat neuzen op het internet ben ik aan het klussen gegaan. Et voila, het eerste resultaat;
[afbeelding]
(doorzichtig werkt nog niet helemaal lekker... is denk ik typisch jpg oid)
JPEG heeft toch geen transparent functie :? Probeer dan met GIF of PNG te spelen.

cli, hlt.
Reg. datum: 01 augustus 2002

Mja png deed het niet vandaar dat ik em als jpg opgeslagen had. En als je em dan in een browser opent zie je dat ie wit is dus je denkt; die is doorzichtig :Y) (NOT) kwam er net pas achter... ga straks nog wel ff verderspelen

wacco webstack - blog - low budget, open source VGA compatible video card | homeserver

Rawk!

Nah, 1 tipje, JPEG heeft absoluut geen transparancy, dus daar zou ik niet te lang mee spelen :)

Hmm, zelf ff lopen kloten, en botte gif transparancy is easy, maar png blending gaat in een browser niet echt koel uitzien.

DarkX wijzigde dit bericht 30-06-2003 20:32 (41%)

Reg. datum: 17 juni 2001

Het is een beetje een expirimentje..

http://www.unknownhosting.nl/~dapo1981/old3.jpg

Gemaakt naar aanleiding van artwork die gepost word op een forum dat ik bezoek .. en mij dus de nodige inspiratie gaf :)

Het is nog niet bijsterend boeiend . maar ik ga er zeker wat meer mee expirimenteren.

Edit: Ik heb hier ook een wat meer geschilderde look van dezelfde image die hierboven staat.

Ik vind het ook wel wat hebben :)

Klik Hier om hem te bekijken.

Reg. datum: 23 oktober 2000

@pc-freak hij is wel redelijk simpel te maken. Je pakt eerst zo'n vul emmer, dan maak je het hele vlak een kleur. Vervolgens ga je wat random lijnen teken in een andere kleur. Dan pak je in paint shop on der geometrische effecten. CurlyQs, je bepaalt hoeveel rijen en waarheen.
Dan pak je onder refletion effects kaleidoscope. Daar ga je instellen hoe het patroon wat je hebt wordt gespeigelt. Als je dat hebt gedaan pak je aged nieuwspaper en ga je zeg maar de leeftijd bepalen van plaatje.
Het is niet zo moeilijk/makkelijk als het lijkt.

Hier ff een ander voorbeeld.
http://members.lycos.nl/jaguare/testje.jpg

was ff aan het kloten en ik kwam op dit uit
http://members.lycos.nl/jaguare/Mozaiek.jpg

Jaguar_e wijzigde dit bericht 30-06-2003 21:25 (18%)

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Reg. datum: 08 oktober 2000

breed heeft eindelijk gereleased, en ik kan nu eindelijk deze twee (of eigenlijks 5 ;)) hier laten zien:

Een droomachtig iets

http://members.lycos.nl/larkie/temp/larkie-Once_I_was-s.jpg

Once I was - Klik op afbeelding voor grotere versie

En een experiment in illustratie en andere technieken::

http://members.lycos.nl/larkie/temp/larkie-Sleep_Tight-s.jpg

Sleept Tight (ja er staat een typo in de titel op de afbeelding zelf :( :D ach het gaat om de afbeeldingen ;)) - Klik op afbeelding voor grotere versie (stuk groter)

[edit: nieuwe afbeeldingen - typo is weg ;)]

Larkie wijzigde dit bericht 02-07-2003 11:20 (4%)

cut the crap
Reg. datum: 22 november 2001

Larkie ongelooflijk mooi gewoon weer _O_

offtopic:
woehoe breed is weer back

Die laatste, heb je dat nou in 3D gemaakt? Ik wist niet dat je daar veel gebruik van maakte :9
Reg. datum: 24 mei 2003

quote:
Jaguar_e schreef op 30 juni 2003 @ 21:16:
@pc-freak hij is wel redelijk simpel te maken. Je pakt eerst zo'n vul emmer, dan maak je het hele vlak een kleur. Vervolgens ga je wat random lijnen teken in een andere kleur. Dan pak je in paint shop on der geometrische effecten. CurlyQs, je bepaalt hoeveel rijen en waarheen.
Dan pak je onder refletion effects kaleidoscope. Daar ga je instellen hoe het patroon wat je hebt wordt gespeigelt. Als je dat hebt gedaan pak je aged nieuwspaper en ga je zeg maar de leeftijd bepalen van plaatje.
Het is niet zo moeilijk/makkelijk als het lijkt.

Hier ff een ander voorbeeld.
[afbeelding]

was ff aan het kloten en ik kwam op dit uit
[afbeelding]

bestaat er ook een tuto voor adobe fotowinkel 7?
en zo niet weet iemand de styles die je kan gebruiken hiervoor?(ik gok op iets met layers duplicaten o.i.d.)

quote:
Jaguar_e schreef op 30 June 2003 @ 20:14:
Hmm
@ bolleh ten eerste STAAT er piano muziek. Dus dan kan ik nooit mezelf gitaarspelend op de cover van de cd zetten.

foutje van mijn kant ;)
moest snel weg dus moest ff snel post afmaken ;)

quote:
Ten 2de alle plaatjes heb ik zelfgemaakt van af scrats.

dat is niet precies wat ik bedoel, het punt is dat je net zo goed een plaatje had kunnen pakken van google, daar 2-3 filters overheen kunnen gooien en je krijgt hetzelfde effect, verder krijg ik bij geen van allen het gevoel dat ik een piano cd in me handen zou hebben

quote:
Zoals de laatste zijn een paar potloden geweest, die ik welis waar uit paintshop heb getrokken., maar daarna flink heb bewerkt doormiddel van filters
de laatste vind ik wel enigsinds goed, mits je het overnieuw zou doen, ik vind het best op een hand lijken, alleen mist ie dan een vinger, als je dan wat duidelijker een piano eronder zou soepen zou het best leuk staan, maar hoe het alleen nu is krijg ik niet het idee dat het een piano cd moet voorstellen :)

Suriname

Reg. datum: 28 januari 2003

allo, veel mooi werk hier!

ff een n00b vraagje over photoshop(7) ik heb een selectie, en als ik die vul, vult ie hem 'geblurred' ipv strak (dus alsof ik 10x gaussian blur heb gedaan), heel erg irritant!! :(

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

cut the crap
Reg. datum: 22 november 2001

anti-aliasing uitvinken (bovenaan het scherm als je het emmertje hebt geselecteerd).

Het kan ook zijn dat je selectie zelf gewoon geblurred is...

Puck wijzigde dit bericht 30-06-2003 23:52 (28%)

zonder hersens

en feather moet ook op 0 staan :)
nimation

quote:
Larkie schreef op 30 June 2003 @ 21:28:
breed heeft eindelijk gereleased, en ik kan nu eindelijk deze twee (of eigenlijks 5 ;)) hier laten zien:

Een droomachtig iets

[afbeelding]

[afbeelding]

Sleept Tight (ja er staat een typo in de titel op de afbeelding zelf :( :D ach het gaat om de afbeeldingen ;)) - Klik op afbeelding voor grotere versie (stuk groter)
Hulde voor sleep tight! Beste dat ik van je gezien heb! _/-\o_
Damn Skippy!
Reg. datum: 06 september 1999

quote:
Larkie schreef op 30 juni 2003 @ 21:28:

Een droomachtig iets

[afbeelding]

[afbeelding]

vet!
nette afwerking en echt origineel...

Photoblog :: Portfolio
EOS 30D met grip & strap, EOS 1D Mark II, kitlens, EF 17-40 f4 L, EF 70-200 f2.8 L, EF 85mm f1.8, Canon 580ex Speedlite, Fujica Compact deluxe meetzoeker.

Reg. datum: 08 oktober 2000

PuCK:
quote:
Die laatste, heb je dat nou in 3D gemaakt? Ik wist niet dat je daar veel gebruik van maakte

Hehe, gebruik ik ook niet ;) fotografie en photoshop ;)

Hugo: bedankt, je bewijst dat het een geslaagd experiment was :D

sharky:

quote:

vet!
nette afwerking en echt origineel...
Dat is tegenwoordig een van de beste complimenten die men krijgen kan, bedankt ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: