Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Ahum..
Reg. datum: 03 september 2001

Laten we het eens worden..

Pa!
Reg. datum: 09 januari 2003

quote:
yared schreef op 17 May 2003 @ 21:52:
[...]

* yared dacht, vraag het maar ff...

Check m'n poule maar. Divisies:VI.57 (17532). Enne, die gast speelt geen woensdagwedstrijden...
Volgende week mag ik nog een keer tegen hen :9

Par_Martinos wijzigde dit bericht 17-05-2003 22:38 (13%)

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

WWW.V3SPA.COM
Reg. datum: 24 januari 2002

quote:
Check m'n poule maar. Divisies:VI.57 (17532). Enne, die gast speelt geen woensdagwedstrijden...
Volgende week mag ik nog een keer tegen hen
lekker, je hebt je midseason games tegen een bot, waarschijnelijk gekicked voor cheaten of inactiviteit...

waarom heb ik dat nooit
* yared heeft voor het tweede seizoen achter mekaar zijn midseason game tegen de concurrent

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
yared schreef op 17 May 2003 @ 23:11:
[...]
lekker, je hebt je midseason games tegen een bot, waarschijnelijk gekicked voor cheaten of inactiviteit...

waarom heb ik dat nooit
* yared heeft voor het tweede seizoen achter mekaar zijn midseason game tegen de concurrent
Pfff, waarom heb ik dat nooit, ik moet altijd tegen zwakke teams, komt ook weinig taktiek aan te pas, alleen in de bekerwedstrijden was het wel spannender. ;) Binnenkort komt er een vreemdenlingenlegioen in mijn elftal ......

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Case Designer
Reg. datum: 22 november 2000

quote:

svp????

dat is voluit s'il vous plaît.
Niet echt van toepassing in deze situatie. Voliá zou beter geweest zijn.

Maar iig bedankt ;)

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Reg. datum: 16 december 2000

mijn eerste gave jeugdpull die ik heb sinds ik meespeel!

Ronald Nunnink (11882034)
20 years, passable form, healthy

A popular guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 410 000 Euro
Wage: 2 840 Euro/week
Owner: foray 4ever
Warnings: 0

Stamina: poor Goaltending: solid
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: wretched Set Pieces: disastrous

WWW.V3SPA.COM

jeugd was weer ruk...

18 jarige aanvaller van 8K :|

wel humor nu op zondagonchtend... we gaan er thuis allebei met de laptop op de schoot voor zitten en promoveren tegelijk een jeugdspeler... altijd leedvermaak bij de een of de ander... vergoed een beetje het feit dat je om 1.30 in bed ligt en de jongste om 6 uur weer wakker word :z :Z

ps: leedvermaak bij me vriendin trouwens die een 17 jarige aanvaller trekt va 118.000 euro met redelijk scoren en redelijk passen :O
ben benieuwd wat ze daarvoor kan vangen... :?

yared wijzigde dit bericht 18-05-2003 07:23 (22%)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

Reg. datum: 30 januari 2003

Ik heb hattrick organizer mijn beste opstelling laten berekenen,kon me vorige week en nu ook weer niet zo goed vinden in de opstelling die mybestteam berekende.
Mybestteam plaatste mijn beste vleugelspeler op het middenveld en een middenvelder op linksback :(

alaf

WWW.V3SPA.COM

quote:
Mybestteam plaatste mijn beste vleugelspeler op het middenveld en een middenvelder op linksback
MBT kijkt alleen naar je actuele plaatje, en houdt er dus geen rekening mee dat je in de toekomst ..... is ook een tool om je te helpen... niet om alles voor te kauwen, net als HO trouwens ;)

of zoiets dergelijks...

Ik twijfel nog steeds over mijn opstelling voor vanavond. Ik sta eerste in poule V.189 en moet tegen nummer 7. Winnen zou je zeggen, maar ik heb er geen goed gevoel bij. Zijn verdediging is me iets te sterk. Iemand tips? Deze (en die van volgende week) wil ik toch eigenlijk niet verliezen.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Reg. datum: 17 december 2001

quote:
doemaarwat schreef op 18 mei 2003 @ 09:32:
Ik twijfel nog steeds over mijn opstelling voor vanavond. Ik sta eerste in poule V.189 en moet tegen nummer 7. Winnen zou je zeggen, maar ik heb er geen goed gevoel bij. Zijn verdediging is me iets te sterk. Iemand tips? Deze (en die van volgende week) wil ik toch eigenlijk niet verliezen.

Als zijn verdediging sterk is moet je nóg meer op de aanval gooien. Maar als je middenveld gewoon veel sterker is zul je wel een paar kansen krijgen door individuele acties.

'k Had vandaag ook weer eens een lekkere jeugdpull, solid keeper van 357.000 eurootjes :D

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Ahum..
Reg. datum: 03 september 2001

Mijn jeugdopleiding is vandaag naar uitstekend gegaan! :) , en trek gelijk een leuk spelertje:

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Hoop dat deze lijn zich blijft voortzetten :P.

Laten we het eens worden..

quote:
Thije schreef op 18 May 2003 @ 10:43:
Mijn jeugdopleiding is vandaag naar uitstekend gegaan! :) , en trek gelijk een leuk spelertje:

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Hoop dat deze lijn zich blijft voortzetten :P.

Reken daar maar niet op :P

Het gaat lekker met de keeper pulls:
quote:
Richard van der Veen
375 000 Euro, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

WWW.V3SPA.COM

oh heerlijk, niks fijner dan de wekelijkse Zondagochtend cheatrun.. :*)

vaste prik is dat ik pas stop als ik 20 teams kan kicken....wat meestal binnen het uur is (en dat is inclusief een kopje thee drinken)|:(

mensen cheat niet, tis dom en stom en als je het verschil niet weet, dan moet je vooral cheaten... en gepakt worden. :X

scoorde ook nog even een supporter... erg sneu van zijn 20 eurootjes

een paar waren gewoon veel geld voor weinig speler; bijvoorbeeld 7,5 en 5 ton voor 29 jarige spelers }:O

sommige waren gewoon dom en gebruikte een bijna dezelfde alias of een ander die gebruikte allemaal dezelfde types teamnamen of die ene die echt origineel was door elke winnend bod te laten eindigen op 999... en dat van zijn cheatteam dus ook |:(

eentje was echt moeilijk te pakken... had meerdere transfer met meerdere teams (3) maar twee ip adressen (1 team was het niet meer te zien omdat die al 7 weken niet meer actief was). Alleen moet je natuurlijk niet telkens de spelersprijs betalen en dat al op het moment dat de speler word aangeboden. Daarnaast gebruikte hij een veelvuldig inlog truuk om te maskeren dat hij op dezelfde tijdstippen en wellicht ook dezelfde ip adressen inlogde.. echter een GM kan ALLE inlogs zien van xxx tijd, niet alleen de laatste 5.

Eentje was echt dom of had in ieder geval niet echt veel begrip van economie.... hij had een goede structuur, maar na 10 cheats had ie pas 876.000 euro 8)7

* yared meld trouwens al zijn cheats aan Itsme, Head Cheathunter van de HVN.

1, 2, 3, 4 .....

Joep de Wit (11911469)
17 jaar, redelijk vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 94 000 Euro

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: rampzalig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

Is dit nou netjes? Wel aardig vind ik, maar ik train geen positiespel....
WWW.V3SPA.COM

quote:
Positiespel: goed Passen: rampzalig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

Is dit nou netjes? Wel aardig vind ik, maar ik train geen positiespel....
waarop je wel traint is wel aardig om te weten... ik zou niet klagen trouwens ;)

/edit
Wellicht was ik niet duidelijk genoeg... die 17 jarige is ECHT goed en levert je veeeeel geld op als je hem verkoopt...

yared wijzigde dit bericht 18-05-2003 11:32 (19%)

Reg. datum: 17 december 2001

@hoedjevanpapier:
Als ik jou was zou ik alleen al om deze speler positiespel gaan trainen! Tenzij je 17-jarigen op een andere positie hebt die goed of uitstekend zijn...
Zelf trainen is meestal een betere optie dan verkopen, mits je een beetje fatsoenlijke trainer(redelijk is toch wel fijn) hebt. Ook zou ik een stuk of 8 ass. coaches aantrekken hiervoor. Het is ff investeren, maar na een paar seizoenen(elke week positiespel trainen) levert zo'n speler miljoenen op.

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Reg. datum: 12 november 2000

Bij een walkover, krijgen je spelers dan wel training?

Eeen hopelose jeugdspeler dit keer...

koentjuh wijzigde dit bericht 18-05-2003 12:14 (28%)

1, 2, 3, 4 .....

Het zit zo. Ik train al denk ik heel veel weken op scoren.
Heb dan ook 4 spitsen met goed scoren lopen. 1 van 17, 1 van 18, 1 van 21 en 1 van 26...
Die van 17 wil ik verkopen met scoren uitstekend, verwacht dat dat nog paar weken duurt. Ik kan daar nu wel mee stoppen, maar of dat nou zo slim is....

Daarna ben ik inderdaad van plan om positiespel te gaan trainen, maar wat is zo'n speler nou, zonder goed passen? Dus dat moet dan ook, en of ik dat wil, daar moet ik goed naar kijken.
Reg. datum: 13 april 2003

Ik denk dat als je hem nu te koop zet hij wel 750-1000k kan opleveren!

quote:
koentjuh schreef op 18 May 2003 @ 12:04:
Bij een walkover, krijgen je spelers dan wel training?

Eeen hopelose jeugdspeler dit keer...
Ja je krijgt gewoon training bij een WO

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Big up for da Ruudboy

FC Knoeiers heeft al oefenduel geregeld.

Ohh nu ligt ie weer plat, kan niet meer kijken tegen wie...

Ohh doet het weer...

2003-05-21 (Oefenwedstrijd):
FC Knoeiers - Crueslie

Ruudboy wijzigde dit bericht 18-05-2003 14:17 (30%)

The box said: 'Requires Windows XP or better'. So I installed Linux.

Reg. datum: 30 januari 2003

quote:
yared schreef op 18 May 2003 @ 09:03:
[...]
MBT kijkt alleen naar je actuele plaatje, en houdt er dus geen rekening mee dat je in de toekomst ..... is ook een tool om je te helpen... niet om alles voor te kauwen, net als HO trouwens ;)
Ik maak altijd eerst zelf een opstelling en kijk dan pas wat mybestteam of HO er van vindt .HO had dezelfde opstelling berekend dus kon ik me hier wil in vinden.

alaf

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

quote:
hoedjevanpapier schreef op 18 May 2003 @ 12:33:
Het zit zo. Ik train al denk ik heel veel weken op scoren.
Heb dan ook 4 spitsen met goed scoren lopen. 1 van 17, 1 van 18, 1 van 21 en 1 van 26...
Die van 17 wil ik verkopen met scoren uitstekend, verwacht dat dat nog paar weken duurt. Ik kan daar nu wel mee stoppen, maar of dat nou zo slim is....

Daarna ben ik inderdaad van plan om positiespel te gaan trainen, maar wat is zo'n speler nou, zonder goed passen? Dus dat moet dan ook, en of ik dat wil, daar moet ik goed naar kijken.
passen is helemaal niet zo superbelangrijk voor een middenvelder hoor playmaking en conditie zijn veeeeeeeeeeel belangrijker

Amsterdam Admirals!!!

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
Frizza schreef op 18 May 2003 @ 15:11:
[...]

passen is helemaal niet zo superbelangrijk voor een middenvelder hoor playmaking en conditie zijn veeeeeeeeeeel belangrijker

Mwoah, hangt er vanaf in welk systeem ie speelt, een mid met een beetje passing is cruciaal voor mensen die maar met 2 spitsen spelen EN een verdedigende coach hebben, aangezien je maar 2 mids hebt die je aanvallend kan instellen, is dat het enige middel om je aanval te boosten. Verdediging kan je veel makkelijker opkrikken, goeie keeper halen, 4-5 verdedigers, en daarbij ook nog eens 2 verdedigende mids.

Oja, zoals altijd, weer een werkloze uit mijn jeugdopleiding....

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: