|
Nieuw reactie in topic: [Wii] Mario Kart: Wii Deel 2
Let op:
- Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
- Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
- Lees je eigen bericht even door voor je het post.
Smilies:
:)
:(
;)
>:)
:>
:P
:9
:o
:*)
:'(
8)
:+
:D
_/-\o_
:9~
O+
:O
}:O
:/
:|
:X
:?
8)7
|:(
O-)
:z
;( meer »
:r
B)
:Y)
(8>
:7
:Z
})
B-)
:w
d:)b
7(8)7
*;
<+:)
^)
:$
}:|
:')
:S
:Y
:N
*O*
-O-
_O-
Laatste reacties:
Rakkerzero heeft via de PM laten weten dat hij bezig is aan een nieuwe layout voor dit topic. Wanneer hij hiermee klaar is zal ik / zullen we de layout in de TS verwerken. Tot die tijd zullen we het met deze TS 'moeten' doen.
Enne: alvast bedankt Rakkerzero!
Enne: alvast bedankt Rakkerzero!
Geweldig het tweede topic!
Daarstraks even online geweest, maar zie vooral nog Duitsers online... doet iedereen intercontinentaal ofzo?
Daarstraks even online geweest, maar zie vooral nog Duitsers online... doet iedereen intercontinentaal ofzo?
Dat kloptquote:boekenbon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:14:
[...]
Component is toch die kabel met 5 dikke tulpstekkers?
Ik ben benieuwd of de bikes en karts die het moeilijkst te unlocken zijn nog voordelen bieden t.o.v. degenen die je vanaf het begin hebt. Het valt me op dat de meeste timetrial records gereden worden met de meteen al beschikbare Bowser bike en qua besturing valt daarmee ook een hoop te bereiken doordat, alhoewel de bike niet scherp stuurt, je driftend wel scherp door de bochten kunt.
Als ik met één vriend race of Wfc, kunnen er dan ook bots mee doen? Want nu rijden we bijvoorbeeld 1 op 1. (of 2 tegen 1 als me zussie meedoet:P)
Ben nog niet zo ver, maar snellere karts werken wel! Maar ik denk dat dat persoonlijk is. Denk dat sneller rijden ook door je persoonlijke vaardigheden komen.
Ik blijf het een serieus toffe game vinden, maar moet eerlijk toegeven dat ik niet goed uit de voeten kan met het Wii Wheel (als ik met motoren speel) dan neem ik dus ook de wireless GCN controller ter hand....
Jammer dat je nog steeds van die foutmeldingen krijgt desp. Met die wifi USB werkte het ook niet. En nog steeds geen stabiele connectie. ik wordt zo langzamer hand beetje gek van 86420 
Maja met 57.6 sec op Ghost valley 2. Time trial is een van hoofd redenen voor dit spel, en met online ghosts heb ik genoeg te doen ^^ Alleen nog ff zorgen dat ik die medium mach bike beetje onder de knie krijg, maar dat is iets voor het weekend.
Maja met 57.6 sec op Ghost valley 2. Time trial is een van hoofd redenen voor dit spel, en met online ghosts heb ik genoeg te doen ^^ Alleen nog ff zorgen dat ik die medium mach bike beetje onder de knie krijg, maar dat is iets voor het weekend.
Vandaag boven de 6000 punten gekomen bij het online racen..... Kost nog wel even moeite, het is ook iedere keer weer kiezen of ik on-line moet gaan rijden of Grand Prix rijden. On-line vind ik leuker maar ik wil eigenlijk ook nog wel eea unlocken.
iig zeer verslavend, mijn enige andere Mario Kart ervaring is op de SNES en ik vind deze net zo leuk met als pluspunt de nieuwe mogelijkheden die je op de SNES niet had
iig zeer verslavend, mijn enige andere Mario Kart ervaring is op de SNES en ik vind deze net zo leuk met als pluspunt de nieuwe mogelijkheden die je op de SNES niet had
Voor in de TS bij de Items, zag dat er nog 1 miste de Blooper

Ik heb 30 mensen toegevoegd vrijdag, zal zo even kijken wie mij ook heeft toegevoegd, rest gaat denk ik maar weer weg. heb je mij toegevoegd maar je ziet niet me niet moet je even een mailtje sturen met je FC
Ik heb 30 mensen toegevoegd vrijdag, zal zo even kijken wie mij ook heeft toegevoegd, rest gaat denk ik maar weer weg. heb je mij toegevoegd maar je ziet niet me niet moet je even een mailtje sturen met je FC
Met exposed host is die foutmelding weg!!quote:ye-roon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 23:11:
Jammer dat je nog steeds van die foutmeldingen krijgt desp. Met die wifi USB werkte het ook niet. En nog steeds geen stabiele connectie. ik wordt zo langzamer hand beetje gek van 86420
Wouw 3 van de 30quote:Harm-Jan schreef op woensdag 16 april 2008 @ 23:43:Ik heb 30 mensen toegevoegd vrijdag, zal zo even kijken wie mij ook heeft toegevoegd, rest gaat denk ik maar weer weg. heb je mij toegevoegd maar je ziet niet me niet moet je even een mailtje sturen met je FC
Mjah... schiet niet echt op... heb nu 7/8 mensen erin staan... en een paar hadden mij een DM gestuurd; zelf ook toegevoegd, maar ze blijven grijs op het scherm..quote:Harm-Jan schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:30:
[...]
Wouw 3 van de 30gaat goed
nou speel ik ook meer solo en 2 player dan op het net
No thanks. Ik doe het graagquote:
En die blooper van die blooper wordt gefixed in de nieuwe ts
COOL!quote:Desperad0s schreef op woensdag 16 april 2008 @ 23:44:
[...]
Met exposed host is die foutmelding weg!!alleen heb je af en toe nog eens een disconnect (1 x in de drie uur gehad), maar dat ligt volgens mij echt aan nintendo zelf...dus try it out
2 vraagjes:
1) hoe heb je die ingesteld, niet zo zeer hoe hoe, maar meer wat zijn de instellingen, waar ik het moet invullen weet ik wel ^^
2) is dat met of zonder draad?
Als je toch bezig ben, zet dan gelijk alle 24 karakters + de 25ste(mii) er in. Ik weet niet of het andere mii pakje een andere optie in het menu, nog niet unlocked ^^quote:Rakkerzero schreef op donderdag 17 april 2008 @ 01:07:
[...]
No thanks. Ik doe het graag![]()
En die blooper van die blooper wordt gefixed in de nieuwe ts
Mooie waardige opvolger van het vorige deel 
ik vind het nog steeds vaag, met die expery ghost data's...
Je moet voor luigi, de nintendo van 1.29 verslaan! Ik had toen 1,26, dus was niet genoeg.
Daarna wil ik het NOG een keer gedaan, maar NU heeft nintendo ineens 1:19. En deed ik het in 1.24 en verloor ik!
Toen op mn zusje dr account; moest zij gewoon 1:29 halen, ze haald 1,24, en had meteen de expert ghost data unlocked!!
Hoe kan dit? En hoe zit dat nou....?

Je moet voor luigi, de nintendo van 1.29 verslaan! Ik had toen 1,26, dus was niet genoeg.
Daarna wil ik het NOG een keer gedaan, maar NU heeft nintendo ineens 1:19. En deed ik het in 1.24 en verloor ik!
Toen op mn zusje dr account; moest zij gewoon 1:29 halen, ze haald 1,24, en had meteen de expert ghost data unlocked!!
Hoe kan dit? En hoe zit dat nou....?
Waardig? Hell, MKDD was zo verschrikkelijk bagger. Mario kart zeep kisten race ftlquote:DjWannaB2002 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 07:28:
Mooie waardige opvolger van het vorige deel
En hoe kan je nou eigenlijk zien van welke banen je de expert data hebt unlocked???
Het is inderdaad een geweldig spel en het mooiste is dat iedereen in ons gezin het leuk vindt.
Kunnen we niet op wi-ccdb een soort tabel maken wie - wie heeft toegevoegd?
Dit is nml erg onoverzichtelijk. Ik heb ook een aantal mensen toegevoegd die op grijs blijven. Verder sta ik bovenaan (Alexander 3695-0164-0922) de lijst dus neem aan dat heel wat mensen op mijn uitnodiging zitten te wachten (zo ja; meld je even via DM).....
Verder is het spel echt geweldig! Ook de online functie werkt echt vlekkeloos bij mij.
Wat ook leuk is; dit is het eerste spel wat mn vriendin ook leuk vind, dus ik kan gewoon spelen zonder het gezeik ala "Kan je niet even boven gaan Wii-en".....
Dit is nml erg onoverzichtelijk. Ik heb ook een aantal mensen toegevoegd die op grijs blijven. Verder sta ik bovenaan (Alexander 3695-0164-0922) de lijst dus neem aan dat heel wat mensen op mijn uitnodiging zitten te wachten (zo ja; meld je even via DM).....
Verder is het spel echt geweldig! Ook de online functie werkt echt vlekkeloos bij mij.
Wat ook leuk is; dit is het eerste spel wat mn vriendin ook leuk vind, dus ik kan gewoon spelen zonder het gezeik ala "Kan je niet even boven gaan Wii-en".....
Easy, laat 1 van de 2 spelers meedoen aan een willekeurige online race en zoek hem vervolgens op in je friendlist dan kun je zo joinen en speel je samen tegen andere mensen.quote:Deruxian schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:42:
Als ik met één vriend race of Wfc, kunnen er dan ook bots mee doen? Want nu rijden we bijvoorbeeld 1 op 1. (of 2 tegen 1 als me zussie meedoet:P)
Vraagje ben nu ook met Mario Kart wii bezig en ik vindt het niet zo lekker sturen met die wii-mote horizontaal. Dus ik heb met gamecube controller aangesloten en daarmee ben ik gaan racen alleen dan heb ik nergens een knopje om items af te schieten
Hebben meer hier last van? Want ik zou het wel echt 3x niks vinden als ik niet met een gamecube controller kan spelen.
Hebben meer hier last van? Want ik zou het wel echt 3x niks vinden als ik niet met een gamecube controller kan spelen.
Dit is inderdaad onmogelijk met een Gamecube controller (just kidding).
Met L gooi/gebruik je items. Als je op start drukthad je dat ook kunnen zien (staan de controls uitgelegd).
Met L gooi/gebruik je items. Als je op start drukthad je dat ook kunnen zien (staan de controls uitgelegd).
Dat kan zeker weten, maar zou zo 1,2,3 niet weten hoe. Verder is wii-mote + nunchuck echt een aanrader, daarmee speel ik altijd en werkt prima. Ik vind het iig een stuk fijner dat met Wii-Wheel.quote:sebasjuh schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:38:
Vraagje ben nu ook met Mario Kart wii bezig en ik vindt het niet zo lekker sturen met die wii-mote horizontaal. Dus ik heb met gamecube controller aangesloten en daarmee ben ik gaan racen alleen dan heb ik nergens een knopje om items af te schieten![]()
EDIT: aah, je bent me voor.