Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: Samsung SGH-G600

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

http://www.mobilegazette.com/handsets/samsung/samsung-g600/samsung-g600-combo.jpg
http://i14.tinypic.com/53iygdz.jpg

Filmpje van G600

Belangrijkste specs:

Afmetingen: 102 x 48 x 15 mm
Gewicht: 105 gram
Inhoud: 73.4 cc
Standbytijd: 300 uur
Beltijd: 210 minuten

Kleuren beeldscherm: 16.777.216 kleuren (24 bits) TFT resolutie: 240 x 320 pixels.

Camera resolutie: 5.0 Mpixel camera, Flitser, video opneem functie.

Geheugen: Geheugenkaart slot micro SD geheugenkaart.
Intern geheugen: 55 MB.

FM-radio.

Connectivity:
Bluetooth A2DP Stereo audio profiel
EDGE
GPRS
Internet browser net front browser
Mini-USB poort
Modem
Synchronisatie activeSync
SyncML
PC-Modem connectie
Synchronisatie via USB op PC
Synchronisatie via RS232 op PC
Synchronisatie via Bluetooth
Video-out
WAP 2.0
WAP browser

Ondersteuning: Excel bestanden, Powerpoint bestanden, Word bestanden, PDF bestanden.

Flight mode.

Verwacht: 3e kwartaal van 2007.

ziet er goed uit Sander

Zeer mooi meisje GSM, maar ik heb zoiets van 'weer van hetzelfde'.

ik zit er ook over na te denken hem te kopen bij vodafone. Maar daar staat hij op het plaatje net zoals als hier in de topicstart, allen staat er bij dat het een zilveren uitvoering is... Vodafone maar ff gemaild of de tel overeenkomt met de phone op het plaatje. vind het wel een plaatje

iemand al ervaringen met dit toetsel?

Waneer komt deze nou, ze zeggen Augustus 2007, dat is het nu al een poosje
En zit hier ook HSDPA op ?

quote:
Albert020 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 08:26:
Waneer komt deze nou, ze zeggen Augustus 2007, dat is het nu al een poosje
De verwachting is nu week 36. Volgende week dus.
quote:
En zit hier ook HSDPA op ?
Nee...

Linkje: http://www.sneleengsm.nl/samsung/g600.htm

Stond vandaag in de Televaag een aanbieding van oranje, de eerste keer dat ik hem voorbij heb zien komen...helaas net U600 besteld...jammer v d camera, maarja...Design he ;)

Btw wel mee eens, de telefoons lijken allemaal op elkaar...zeker van samsung...maarja, hoe wil je het anders zien...;)

Telefoon is al leverbaar bij O2 in the UK.

Kost weer een aardige duit bij introductie, maar zal snel in prijs zakken.

Liever geen branded toestel. Zoiezo hoop ik op de G800 met 5 megapixel met optische zoom en Xenon Flash. Als het al geen rumor is.

quote:
NeoMe schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:32:
Stond vandaag in de Televaag een aanbieding van oranje, de eerste keer dat ik hem voorbij heb zien komen...helaas net U600 besteld...jammer v d camera, maarja...Design he ;)

Btw wel mee eens, de telefoons lijken allemaal op elkaar...zeker van samsung...maarja, hoe wil je het anders zien...;)
Hoe zag die aanbieding eruit ? Kan je die scannen ? Of opnoemen ? Ik krijg hem namelijk nergens gevonden.

Zit op deze telefoon ook een actieve achtergrond? Net zoals bij de D900(i).
(Echt gaaf die functie.)

Heb het toestel al in handen gehad.Lag woensdag of donderdag al bij belcompany. Vond de camera wel tegenvallen. Ik zie bijna geen verschil met de camera van de u600. Verschil is misschien alleen te zien als je ze op de pc bekijkt. Viel me toch wel vies tegen.

De camera is goed, zeker vanwege die image stabilizator.

denken jullie dat deze gsm beter wordt dan de SE W960i of Nokia N95 8GB of niet ???

want ik ben aan het twijfelen tussen die drie :/

bij SE w960i vind ik echt een heel mooie en strakke gsm en zeker de walkman player en de features enzo zeggen mij heel veellllllll

bij de Nokia 95 8GB is het meer de Camera die me aanstaat, de rest heb je ook wel bij de SE W960i...

en nu is er nog deze uitgekomen :) Samsung G600, net zoals bij de Nokia N95 8GB saat de Camera me hier ook aan.........

maar persoonlijk, als ik het op alle vlakken bekijk heb ik het gevoel van dat ik meer de SE W960i wil hebben,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

wat denken jullie van deze drie :| :/ ???

PS: als m'n vraag hier niet de juiste plaats is om te discusseren, vraag ik vriendelijk van de moderators en/of admins dat zij het op de juiste plaats verzetten ;)

Modbreak:
Hier eventjes een stukje uit onze FAQ
quote:
"Als het niet mag, haal dan achteraf maar weg"

We zien regelmatig topics, of posts in topics, waarin iets gepost wordt voorafgegaan of vergezeld met een opmerking in de trant van het volgende:

Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen ban, soz :'(

Als je niet 200% zeker bent dat wat je wilt gaan posten wel mag volgens de beleid of gezond verstand: Plaats het dan niet! Het is niet de taak van de crew om voor jou na te denken of je wel slim bezig bent. Het is je eigen verantwoordelijkheid, een dergelijke 'disclaimer' is dan ook totaal betekenisloos en de normaal geldende sancties zullen worden toegepast. Als je het niet zeker weet kan je gerust contact opnemen met een crewlid. Zie verder ook deze mededeling.

Zowel de camera van de SE W950 als de G600 (er vanuit gaande dat de W960 de cam van de K800 gebruikt, en de G600 de 3.2mp D900 op zijn minst equaled) zijn stukken beter dan die van de N95, dat is niet zoveel soeps.

Btw, touchscreen >> alle andere voordelen van voorgenoemden.

De G600 cam wordt nu al geprezen om zijn kwaliteit, schijnt net zo goed te zijn als de N95 camera.

Zie forum2.mobile-review.com en dan Samsung en dan My G600 review topic.

Zoiezo komt de W960 pas in December staat er op de SE site :(

http://www.se-store.co.uk...422-10F9-44E10DE787D7C672

De camera van de N95 vind ik 3x niks, google even naar wat full-res foto's, en bekijk dan even de full-res foto's van een SE K800.

Die Nokia 5MP is een stap terug tegenover de 3.2MP sensor van SE.

Even voor de duidelijkheid
de telefoon is te koop
zag hem vandaag op de tmobile site en ook in de shop van tmobile
alleen niemand mocht er aan zitten how crap

Hoi ik heb vandaag de G600 besteld bij T-Mobile.
Het abonnement is even duur (14.50 p.m.) als die van de U600 alleen het toestel kost 39,95.
Als je via de website niet kan bestellen moet je het via de telefoon doen.

https://www.t-mobile.nl/p...etails&ProductId=3168

http://www.mobilegazette.com/handsets/samsung/samsung-g600/samsung-g600-open.jpg

Wat een klote geluid komt eruit als je hem harder zet, alles vervormt.

quote:
SirNobax schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:53:
Zowel de camera van de SE W950 als de G600 (er vanuit gaande dat de W960 de cam van de K800 gebruikt, en de G600 de 3.2mp D900 op zijn minst equaled) zijn stukken beter dan die van de N95, dat is niet zoveel soeps.

Btw, touchscreen >> alle andere voordelen van voorgenoemden.
De camera is redelijk, maar vooral voor webloggebruik geschikt. Deze foto is rond een uur of 8 's avonds gemaakt. Je ziet al behoorlijk wat ruis.

http://www.pers-e.com/Foto0013.jpg

Zijn er al mensen die deze telefoon hebben en zich willen wagen aan een (korte) review van het toestel?

Hoe zit het bijvoorbeeld met de accuduur, is deze beter dan die van de U600 (die het volgens de meeste berichten ca 3 dagen volhoudt?)

Het toestel is al een tijdje leverbaar bij T-Mobile in de shop, ben alleen benieuw wat de SAR waarde is. Iemand die me dat vertellen kan?

Vandaag gebeld met Hi om mijn abo te verlengen. Ik wilde graag dit toestel voor mijn oude SGH-E730. Er werd mij verteld dat de G-600 niet leverbaar was, omdat er kinderziektes in zaten? Mevrouw wist niet of dit toestel wel ooit te koop zou zijn via hen.

Is hier iets over bekend? Ze wilde me een U-700 verkopen, maar dar had ik geen trek in.

quote:
Waar???? :?

(Ik zie dus echt niks. En nee ik ben niet blind.)

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: