Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: Algemeen Budget Games Topic 2

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Algemeen Budget Topic 2

Dit is deel twee van het goedkoopste topic op GoT. Plaats hier tips/links voor games die door een of andere prijsstunter voor bodemprijzen wordt aangeboden. Alle platformen zijn hier welkom.

Een website waar al een vrij grote database is van games met hun prijzen is http://www.budgetgaming.nl. Een nadeeltje van die site is natuurlijk dat het altijd wat gedateerde info is, omdat aanbiedingen soms maar kort lopen en er opeens zijn. Daarom is er dit topic, om je prijsbewuste medetweaker daarvan op de hoogte te stellen.

Wel is het handig als je echte aanbiedingen of in ieder geval lage prijzen plaatst, dus niet dat Gears of War bij winkel x maar ¤50 kost, want dat is niet echt budgetgaming. Wat er wel onder valt is bijvoorbeeld Chronicles of Riddick voor ¤5 bij 12Game.com en Kult: Heretic Kingdoms voor ¤2 bij e-Plaza en Bart Smit.

Ook kun je zaken zoals UT2007 bij play.com voor 27 euro in de pre-order melden, maar echt hoger moeten de prijzen niet zijn, het is immers een budget topic.

Hier een link naar deel 1 en moge 2007 een mooi budgetgamer jaar worden!

Overigens nog een kleine mededeling wat betreft het Half Life 2 Holiday 2006 pakket (oa bij Proxis en play voor ~¤25): na handmatige verificatie (;)) kan ik zeggen dat je de volgende software erbij krijgt:

http://xs510.xs.to/xs510/06521/hl22006.png

Ik zie trouwens net dat play weer een actie heeft waarbij Warhammer 40K anthology nog maar 27 euro kost! :9 Dat is dus Warhammer 40K Dawn of War, Winter Assault en Dark Crusade.

Zit er nou geen CS:S bij? Daarom kopen de meeste toch hl2 voor, want met hl2 ben je zo klaar, maar met cs:s verlengt de gameplay aanzienlijk.

Nope, in de editie in de US zit dat er wel bij, maar weer geen DM... Ik had ook liever gehad dat er CS:S in zat, maarja.... Iemand bij EA heeft hier goed over nagedacht.... (niet dus).

quote:
Breepee schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:01:
Nope, in de editie in de US zit dat er wel bij, maar weer geen DM... Ik had ook liever gehad dat er CS:S in zat, maarja.... Iemand bij EA heeft hier goed over nagedacht.... (niet dus).
Bij Vavle zal je bedoelen, en nu moet je CS:S weer los kopen als j die toch zou willen. En deze kost 19.95 via steam. Dus voor een volledig pack betaal je 25 + 19.95 = 44,90 , dat is net zoveel als ik 2 jaar geleden heb betaald voor de hele pack.

Niet echt budget, maar meer een slanke versie. ;)

EA brengt deze kersteditie uit als ik het goed begrijp.

Maare, 2 jaar geleden had je er geen Episode 1 bij ;)

play.com

Games on sale.

Onder andere:
Battlefield 2142 (PC) EUR 26.99
Advanced Warfighter (X360) EUR 26.99
Bully (PS2) EUR 19.49
KillZone Liberation (PSP) EUR 37.49

Ik heb bij de intertoys Quake 4 voor 3 euro opgepikt.

Fifa manager 2006 voor 15 eurootjes was ie bij de bart smit verkrijgbaar.

quote:
Yagermeister schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:44:
Ik heb bij de intertoys Quake 4 voor 3 euro opgepikt.
Welke intertoys ? dit is natuurlijk geen geld :P

Bij 4launch heb je FarCry voor EUR 3.80

bij bol.com in de opruiming prince of persia: two thrones SE. Hier zitten sands of time en warrior within ook bij voor 7,99 euro

Bij de plaatselijke Intertoys (Wateringen) vandeweek Resident Evil 4 voor de PSII meegepikt voor 14,-

quote:
Dat linkje doet het niet. Deze werkt wel.
En dat is een mooi prijsje voor een aardig spel :)

Ground Control II (operation Exodus?) iedergeval maar 3euro bij de V&D :)

Scratches (horror-adventure), Alida (adventure) en Schizm (adventure) in de budgetbakken bij Bart Smit en eplaza. Drie euro per stuk, drie voor zes euro.

Bij de Gamemania in Haarlem Quake 4 voor een tientje. Daar hadden ze ook de Warhammer Anthology voor drie tientjes, maar die ligt er niet meer. Volgens mij had ik de laatste :P

GTR 2 kost nu 17,99 freerecordshop.

Vandaag bij FRS Amsterdam:

Commandos Strike Force: 4,99 _/-\o_
Brothers in Arms: Road to hill 30: 5,99
Hidden & Dangerous 2: 4,99

GTA2 : gratis te downloaden @ developer site!
dat is pas budget :)

En nog leuk op een LAN ook!

Ow, en Dead Rising voor de 360 tussen de 25 en 30 euro gespot op verschillende webwinkels

@ dieter ook gta 1 en nog een ander spel staan daar al een tijdje :P

quote:
Breepee schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:38:
[afbeelding]

Ik zie trouwens net dat play weer een actie heeft waarbij Warhammer 40K anthology nog maar 27 euro kost! :9 Dat is dus Warhammer 40K Dawn of War, Winter Assault en Dark Crusade.
Van Dawn of War ga je echt geen spijt van krijgen, zag hem net nog in de Freerecordshop in Doetinchem liggen, zit zo'n enorme goeie sfeer in dat spel en dat artwork _/-\o_ :9~ , ik heb het spel al sinds de release en nog steeds speel ik het dagelijks met veel plezier :)

Uiteraard mogen hier 2 top titels die gratis zijn niet ontbreken!

Wolfenstein: Enemy Territory
Uiteraard een geweldige game. Al wel een beetje gedateerd (bijna 4 jaar oud) echter staat hij nog steeds in de top 10 van best gespeelde shooters op het moment (online mensen) (vaak ronde plek 5 als ikme niet vergis). Standaard maar met 6 maps, maar de community is zo geweldig en de developper is altijd bereid support te geven. Deze game was dan ook nog eens goed gereleased. Orgineel zou het een uitbreiding op RTCW worden, maar de singleplayer liep te veel vertraging op. Door de enorme community zijn er nu honderden maps bij gemaakt door de mensen. Heeft de developper 3 patches uitgebrqacht. Heeft Bani alles gefixed wat er miste in zn Mod ETPro en kan men zaterdags naar matches kijken via ETTV. Echt een top game en niets meer dan lof voor de mensen van SplashDamage en uiteraard de community!

What to get?
1. Wolfenstein Enemy Territoy -> wolfet.exe
2. Patch 2.60 -> 2.60
3. Patch 2.60B -> 2.60B
4. ETPro mod -> http://bani.anime.net

Warning, hevige verslaving mogelijk.. Zelf 2.5 jaar verslaafd geweest, en er zijn ergere gevallen :+

Trackmania Nations
Uitgebracht door Nadeo voor de ESWC. Door de makkelijke builder zijn er vele custom tracks. Verwacht geen echte race game maar meer een stunt spel met loopings. Het is niet zo dat het heel erg realistisch is. Als het je game is merkt je dat snel genoeg. Mocht je het proberen, breng een bezoekje aan de GoT server van daPet -> XS4TMN.

TMN

Leuk die gratis games, maar dat is toch niet helemaal de bedoeling van dit topic. Daar is een andere voor als ik me goed herinner, en anders maak je er even zelf 1. Hier is het de bedoeling aanbiedingen en prijsverlagingen van games-in-de-winkels met anderen te delen.

Vandaag voor 3 euro imperial glory gekocht bij de e-plaza. Ook hadden ze nog een Zboard Guild Wars Factions uitbreidingsset voor maar 5 euro, het is alleen dat ik geen Zboard heb.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: