Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: [Keyboard] Logitech diNovo Edge

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Er is een supergaaf toetsenbord van Logitech op komst. Ik weet niet wanneer ie komen gaat, maar ik zou er zeker 1 willen hebben. Het gaat om dit toetsenbord (Iemand misschien ook al een idee wanneer hij komt?):

http://www.logitech.com/lang/images/0/13085.jpg

's Werelds meest geavanceerde toetsenbord.

De ultradunne Logitech® diNovo Edge™ is de ideale partner voor elke high-end computer en levert de ultieme ervaring in comfort en reactievermogen. Dankzij de revolutionaire TouchDisc™ voor supersnel scrollen en pixelperfecte beheersing is een trackpad niet langer nodig. Het smalle oplaadstation fungeert ook als toetsenbordhouder. Werk langer dankzij de Li-ion-batterijen die langer meegaan, en veiliger via de draadloze Bluetooth®-technologie. Combineer het toetsenbord met 's werelds meest geavanceerde muis, de Logitech MX™ Revolution, voor een eersteklas desktopervaring!

Functies

http://www.logitech.com/lang/images/0/13141.jpg

PerfectStroke™-toetsensysteem
Dankzij een nauwkeurig microschaarmechanisme wordt de typekracht gelijkmatig over het oppervlak van de toetsen verdeeld, waardoor elke toetsaanslag natuurlijk en vloeiend aanvoelt.

http://www.logitech.com/lang/images/0/13142.jpg

Stijlvol en gestroomlijnd
De diNovo Edge is met laser uit één stuk plexiglas gesneden en heeft een frame van geborsteld aluminium: een ware aanwinst! Slechts 11 mm dik!

http://www.logitech.com/lang/images/0/13143.jpg

Elegant oplaadstation
Laat uw toetsenbord van zijn beste kant zien terwijl het opgeladen wordt via het smalle oplaadstation dat tevens als houder fungeert. Geavanceerde Li-ion-batterijen worden sneller opgeladen en gaan langer mee.

http://www.logitech.com/lang/images/0/13144.jpg

TouchDisc™-scrollen
Scrollen, selecteren en de cursor besturen: met de TouchDisc™, een nieuw soort touchpad, kunt u het allemaal. Scroll razendsnel met een druk van uw vinger.

http://www.logitech.com/lang/images/0/13145.jpg

Verlichte, verborgen bediening
Verborgen sneltoetsen lichten bij aanraking op en vervagen weer wanneer ze niet gebruikt worden. De drukgevoelige volumeregelaar biedt precieze vingertopbediening van geluid.

http://www.logitech.com/lang/images/0/13146.jpg

Draadloze Bluetooth®-technologie
Draadloze Bluetooth®-technologie zorgt voor probleemloze, veilige bediening tot op tien meter afstand.

Ziet er opzich leuk uit maar ik heb wat opmerkingen:
-Op dat ding komt kilo's met stof vanwege die zwarte laklaag die erover zit
-Dat oplaadstation, lijkt me niet zo handig dat je hem erin moet zetten in verband met de ruimte die sommige mensen hebben.

Ziet er ontzettend gelikt uit. Ik weet echter niet of een toetsenbord zonder numeriek gedeelte wel zo handig is... :?

Nee, dit is niets imo, dat numeriek gedeelte moet er in zitten. Ben dat al jaren gewend, gebruik het iedere dag. Jammer dat het er niet in zit.

Al enig idee wat de prijs ongeveer gaat worden ?

waarschijnlijk veel te duur :)

Ziet er inderdaad ontzetten stoer uit ! Alleen na mijn flop met de MX 5000 (lees bluetooth ontvangst)ben ik zeer benieuwd naar de ervaringen van anderen die deze tobo gaan gebruiken. Ow krijg weer jeuk als ik terug denk aan het gezeik met de 5000,....

Ik had niet eens gezien dat het numerieke deel er niet op zat. :)

quote:
Pizzaman schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:48:
Al enig idee wat de prijs ongeveer gaat worden ?
Hij staat voor $199,99 op de site van Logitech (US), dus dan zal de introductieprijs hier wel rond de ¤200,- liggen. Aangezien bij mij al een aantal toetsenborden zijn gesneuveld na in aanraking te zijn gekomen met drinkontbijt, blijf ik toch maar bij mijn simpele Logitech toetsenbordje van ¤25,- |:(

quote:
rimave schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:40:
Ik had niet eens gezien dat het numerieke deel er niet op zat. :)
Denk dat ze een bijpassend numeriek toetsenbordje zullen uitbrengen, meer winst voor Logitech ;)

quote:
baldbelow schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:13:
[...]

Denk dat ze een bijpassend numeriek toetsenbordje zullen uitbrengen, meer winst voor Logitech ;)
Bij de vorige versies van de diNovo zat zo'n numeriek toetsenbordje er nog los bij. Als je rond de ¤200,- uitgeeft aan een toetenbord, wil je toch niet ook nog eens een numeriek toetsenbordje erbij kopen...??? 8)7

quote:
D-Ray schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:38:
[...]

Bij de vorige versies van de diNovo zat zo'n numeriek toetsenbordje er nog los bij. Als je rond de ¤200,- uitgeeft aan een toetenbord, wil je toch niet ook nog eens een numeriek toetsenbordje erbij kopen...??? 8)7

die kwam samen met het paket ;)

dus zal hier ook wel zijn!

quote:
WhiteViper schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:43:
[...]

die kwam samen met het paket ;)

dus zal hier ook wel zijn!
Zo'n ding staat nergens vermeld en er zijn ook geen foto's van, dus als ik de Logitech site mag geloven zit er geen numeriek keypad bij...
quote:
Package Contents

* Logitech® diNovo Edge™ Keyboard
* Charging base
* AC power cord
* USB mini-receiver
* Installation CD, includes:
o Logitech SetPoint version 3.10
o Comfort guidelines
o Help center
* User's guide
* 3-year limited warranty

quote:
D-Ray schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:41:
[...]

Hij staat voor $199,99 op de site van Logitech (US), dus dan zal de introductieprijs hier wel rond de ¤200,- liggen. Aangezien bij mij al een aantal toetsenborden zijn gesneuveld na in aanraking te zijn gekomen met drinkontbijt, blijf ik toch maar bij mijn simpele Logitech toetsenbordje van ¤25,- |:(
Hij staat al bij enkele webshops op pre-order, 160-170 euro.

De nieuwe Dinovo Edge kost 179 Euro, gezien ik dit het enige toetsenbord vind
die er echt design uitziet heb ik hem in bestelling en hij zal eind deze maand
worden geleverd alhoewel er in de pc branche geen zekerheden bestaan?

De oplaadfunctie vind ik net een plus zodat het gedoe met de batterijen achterwege blijft.

Het gemis van de numeric keypad is niet z'n probleem voor mensen met een laptop.

Ik laat wel iets weten als het er is.

Het is van mijn kant wel een gok om een nieuw item te kopen waar nog geen referenties voor zijn
maar kon het echt niet laten vanwege de look.

blo-kart

quote:
blokart schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:22:
De oplaadfunctie vind ik net een plus zodat het gedoe met de batterijen achterwege blijft.
Ik vind een oplaadfunctie totale onzin. Ik heb mijn logitech mx3000 nu bijna een jaar, en heb nog nooit de batterijen hebben hoeven te vervangen. Om daarvoor nu een oplaadstation te hebben, vind ik vrij redundant.

Wat betreft het numerieke gedeelte. Volgens mij zit het er echt niet in, en wordt het er niet bijgeleverd, zoals bij de DiNovo Desktop. Er zit ook geen muis bij, op de site van Logitech staat hij ook gecatalogeerd onder de toetsenborden enkel...

quote:
mastair schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:34:
[...]

Ik vind een oplaadfunctie totale onzin. Ik heb mijn logitech mx3000 nu bijna een jaar, en heb nog nooit de batterijen hebben hoeven te vervangen. Om daarvoor nu een oplaadstation te hebben, vind ik vrij redundant.
Wat voor batts gebruik jij dan ?? accu van de auto ofzo ?? die krengen van mij zijn elke 2 of 3 maanden leeg.

quote:
blokart schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:22:
De nieuwe Dinovo Edge kost 179 Euro, gezien ik dit het enige toetsenbord vind
die er echt design uitziet heb ik hem in bestelling en hij zal eind deze maand
worden geleverd alhoewel er in de pc branche geen zekerheden bestaan?

Het gemis van de numeric keypad is niet z'n probleem voor mensen met een laptop.

Ik laat wel iets weten als het er is.

Het is van mijn kant wel een gok om een nieuw item te kopen waar nog geen referenties voor zijn
maar kon het echt niet laten vanwege de look.

blo-kart
Mag ik vragen waar je hem in bestelling hebt?

Om het nog even over de oplaadfunctie te hebben als je het toetsenbord met batterijen vrij intensief gebruikt gaat het mijne maar ong 6-8 maanden mee dus elk heeft een mening en deze hoeft niet dezelfde te zijn (gelukkig maar) en de batterijen zijn steeds leeg op zaterdagavond of zondag en je merkt dan pas dat al je bats zijn opgevreten door de digicam van je dochter die uiteraard denkt dat die automatisch worden aangevuld?????

De touchdisk doet dienst als muis

Volgende vraag
ik heb het in bestelling bij Codima in Gent-Belgïe www.codima.be
Ik denk zelf dat de versie voor de NLers reeds beschikbaar is gezien een Qwerty, wij
Belgen zweren bij Azerty het waarom is mij een raadsel misschien spreken wij dan toch niet dezelfde taal??

blo-kart

Ik neem aan dat dit meer voor presentaties ofzo is, aangezien er een touchpad opzit?

Het is hoofdzakelijk een MCE keyboard die gelukkig mag gezien worden en qua design goed past bij m'n LCD tv van Samsung en doet dienst als sturing van m'n HTPC

blo-kart

*schopt*
Blokart, aangezien het toetsenbord inmiddels in je signature staat ga ik ervanuit dat je het toestenbord inmiddels in je bezit hebt. Kun je je ervaringen met ons delen?

vind het knap als ie uhm al heeft want ik heb net bij een aantal leveranciers gekeken en die zeggen dat logitech pas in jan kan leveren...

Normaal was hij belooft voor 30-10 doch nu alweer uitgesteld tot 07-11 (balen) dus ik heb'm nog niet
maar ben niet van plan om steeds de sig. te wijzigen.
Ik laat jullie iets weten van zodra het er is.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: