Hoofdcategorieën

Nieuw reactie in topic: DPC Shop is open !

Let op:
  • Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
  • Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
  • Lees je eigen bericht even door voor je het post.

Insert message

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer »

Page navigation

Laatste reacties:

Als eerste namens de crew onze excuses voor het feit dat het nogal lang geduurd heeft, maar het is eindelijk zover.

DE SHOP IS ONLINE !!!!

Hij is te vinden op http://www.dutchpowercows.org/shop/
Dus kom maar op met die bestellingen.

Acties: [quote]

Door: PissedCapslock

T-shirt wit XXL Longsleeve
T-shirt wit

T-shirt
Model: long sleeve
Kleur: zwart
Maat: XL

Prijs: ¤14,60 (¤16,00 + ¤1,60 verpakkings- en verzendkosten) Beperkte voorraad. OP=OP !!

Mss dat kleine foutje er nog uit halen

ik zie een foutje: Hét adres voor al je PDC-gear.
maar ik zal eens denken over die casebadges :D

nog een klein foutje >
T-shirt zwart XXL
T-shirts NL

T-shirt zwart. Maat XL

Het is de verkeerde URL. Het moet zijn www.dutchpowercows.org/shop

Ik zag het net ook, dit was het test exemplaar, zal 'm effe editen.

Zo, meteen maar ff een t-shirt besteld. Prettig dat je op het eind van je bestelling de mogelijkheid krijgt om 'm uit te printen. Zou overigens wel handig zijn om dan nogmaals de betalingsgegevens in beeld te zien (nu moest ik zelf herinneren dat dat op de welkomstpagina stond en dat kostte wat moeite 8)7 ;) )

Casebadges
De casebadges worden uitlsuitend per 6 verkocht.

Prijs: 4.60 euro (4,00 euro + 0,50 euro verpakkings- en verzendkosten)

Wat betreft die betalingsgegevens. Als je ook wat aan de Belgen wil denken, en IBAN nummers e.d. wil noteren. Anders kunnen wij niet direct betalen via overschrijving

quote:
PissedCapslock schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:26:
Wat betreft die betalingsgegevens. Als je ook wat aan de Belgen wil denken, en IBAN nummers e.d. wil noteren. Anders kunnen wij niet direct betalen via overschrijving
offtopic:
Hé, jij hier? Waar is je broertje, PissedNumlock? :P

Al even hard offtopic.
Die speelt constant UT, heeft geen tijd voor DC

Zo gelijk maar even een shirt besteld en geld overgemaakt.
Krijg je hier trouwens nog een bevestiging van? Betaling is binnen dus bestelling wordt uitgevoerd?

Tenminste lees dat na 14 dagen niet betalen de bestelling wordt geannuleerd. Mocht er wat misgaan ben je er als "betaler" snel genoeg op de hoogte om eventuele fouten te herstellen.

De shop genereert niet uit zichzelf een orderbevestiging.

Misschien dat de beheerders van de shop dit wel willen doen?

wat is nouw het verschil tussen EU NL Worldwide ?

De hoogte van de verzendkosten...?

NL voor als je in nederland woont,
EU voor de inwoners van de eu (dus bijv belgie, duitsland, ...)
worldwide voor wie het naar Amerika, Afrika, Azië etc wil laten versturen

Maw er is een prijsverschil met betrekking tot de verzendkosten die nodig zijn...

Even een vraagje : je vult dus alle gegevens in (adres , naam , ...) en daarna krijg je een bevestigingsmail met daarin het overschrijvingsnummer ?

Van zodra je het geld hebt overgeschreven , wordt alles op de post gedaan en kan je je spullen enkele dagen later thuis verwachten ?

(en voor mensen in België gaat dit ook zonder problemen met een 'gewone' bankkaart ?)

Wat is de kwaliteit van de T-shirts ? En hoe komt het dat de zwarte goedkoper zijn :P ?

Jammer.... geen beker. Hoe kan ik dan op het werk extreem subtiel onze goede daden en top prestaties uitdragen?

Ik hou het wel bij mijn Starbuck Lebanon (Middle East) bekertje.
http://www.habeeb.com/images/lebanon.photo.014.starbucks.beirut.jpg

:w

quote:
PissedCapslock schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:26:
Staat erbij!

Even een opmerking van administratieve aard: Het is wel handig als de bestelnaam en de rekeninghouder enigszins overeenkomen. Zeker als je niets in het opmerkingenveld zet. Dan kan ik zeg maar nog terugvinden wie betaald heeft en wie niet :)

Goed dat je het even zegt; de betaling van mijn bestelling (op naam van J. Hol) komt van een en/of rekening ten name van CC Geubel e/o JAM Hol. Volgens mij valt mijn naam soms (gedeeltelijk) weg op overschrijvingsoverzichten, dus bij deze...

quote:
NightBird schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:07:
Even een opmerking van administratieve aard: Het is wel handig als de bestelnaam en de rekeninghouder enigszins overeenkomen. Zeker als je niets in het opmerkingenveld zet. Dan kan ik zeg maar nog terugvinden wie betaald heeft en wie niet :)
Worden de orders niet genummerd dan? das veel handiger, kun je gewoon een nummer vermelden.

quote:
r.l.feenstra schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 06:44:
[...]

Worden de orders niet genummerd dan? das veel handiger, kun je gewoon een nummer vermelden.

Uiteraard kan dat ook. Dat werkt nog beter :)
Maar als je dat nummer niet meer weet, zorg dan dat de namen herkenbaar zijn.

SCHOP!

Met dit warme weer is het nooit slecht om nog wat extra Tshirts bij de hand te hebben..
en aangezien er nog wel wat DPCshirt over zijn zou ik zeggen:

Grijp je kans! }:O

Verder wachten we nog steeds op foto's van koeien in shirts >:)

Helaas geen S'jes, ik denk dat er toch wel wat DPC'ers < 18 zijn en vind het ook jammer dat er geen kleinere maten zijn. Misschien iets voor de toekomst?

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: