Hoofdcategorieën

Zoekresultaat: 1.156 berichten gevonden

Topic: Media Portal alternatief voor Windows Media Center (Deel 2) in Client Software Algemeen

Reg. datum: 01 november 2000

quote:
Vash_Stampede schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 23:43:
[...]

Kijk even in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Team MediaPortal\MediaPortal\WebEPG of daar ook de config wordt weggeschreven. Daar staan de settings in die door xmltv.exe weer gebruikt worden.

edit: kom toevallig ook net deze post tegen, zal je ook wel helpen. http://forum.team-mediapo...ailable-23870/#post153895
De config wordt er inderdaad naar weggeschreven, echter als ik de WebEPG-Conf weer opstart krijg ik hetgene wat ik daarvoor geconfigureerd heb niet terug te zien?

oops : je link net gezien, dat ga ik eerst eens proberen

/edit2

Thanks voor de link, bleek dat ik het volgens de oude methode deed (terwijl alleen die in de FAQ van de site staat). Daarna de informatie op je link gevolgd en nu werkt alles perfect (alleen nog ff alle zenders uitzoeken, heb er 1800)

Topic: Media Portal alternatief voor Windows Media Center (Deel 2) in Client Software Algemeen

Heeft iemand de EPG op een normale manier aan de gang gekregen? Ik krijg hem nl. met geen mogelijkheid aan de gang.

WebEPG-Conf.exe -> ik kan de kanalen importeren, dan alles instellen, als ik dan save klik en de applicatie sluit via X en daarna weer opstart is alles weer weg?

Topic: Medion 42" LCD TV bij Aldi vanaf 31 mei, is het wat? in Shopping Forum

zo hetzelfde met m`n LG tv, na 3 weken kapot en heeft ruim 1 maand geduurd voordat ik em terug had.

Topic: Alice DSL: nieuwe provider, nieuwe ervaring - Deel 2 in Internetproviders en Hosting

Heeft iemand trouwens enig idee waarom de modem plotseling "Cable Disconnected" aangeeft zonder dat er ook maar iets aan de installatie veranderd is? Ik bedoel het moet toch haast wel iets hardwarematig zijn of zeg ik nou zoiets raars?

Topic: Alice DSL: nieuwe provider, nieuwe ervaring - Deel 2 in Internetproviders en Hosting

Het niet kunnen is makkelijk, je hebt geen username / password en alle overige gegevens krijg je ook niet, ook kun je het bestaande modem niet uitpluizen omdat je daar ook een username / password nodig hebt. (sommige mensen is het blijkbaar wel gelukt dacht ik, ik heb alleen geen flauw idee hoe)

Dat gaat dus helaas niet, alleen de alice modem is te gebruiken (volgens hun eigen zeggen.)

Ik heb ook WEEER!! problemen, hij geeft bij mij zelfs aan dat de ADSL kabel eruit ligt sinds vanochtend. (of gister, maar kwam er vanochtend om 7 uur achter). In december zat ik ook al 3 weken zonder internet, nou als het internet vanavond niet werkt zoek ik alvast een ander, ga niet weer 3 weken lopen kloten omdat Alice te traag is met oplossen van problemen en duizend beloftes doet en de volgende ochtend blijkt dat geen van die beloftes is genoteerd, sterker nog er wordt niet eens een CALL aangemaakt (hoop dat dat nu beter gaat)

Zit zelf ook niet in die klantenrange, zit nog onder klantnr 2500 :P

Topic: [SoB] hitparade van 28 april in Dutch Power Cows

damn ik val wel heel snel uit de rankings :(

Topic: [SoB] hitparade van 23 april in Dutch Power Cows

quote:
Sekerob schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:55:
Bedankt.... PC6400 is het zelfs geloof ik en er staat op de verpakking dat het PC5400 compatible is en nog een paar maar niet die 5300. Die knaap in MediaWorld (de italiaanse mediamarkt)... voor een desktop en wil dan meteen van 2gb naar 4gb.

kletsch u laeter
Weet je zeker dat je moederbord pc5300 is ?? ik dacht dat dat niet bestond? (of in ddr)

quote:
XanderDrake schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:04:
[...]

Maar wat mij opvalt is dat je véél meer hebt aan een hoge FSB dan aan meer cores!
Ik bijvoorbeeld, heb een workstation met een E6550 cpu, dus 2x 2,33ghz op een fsb van 1333mhz.
Nou, één van mijn cores doet vrolijk 4,6m/sec zonder overclocken :o
Ik haal nu 8.6m/sec, bijna net zo veel als de meeste non-oc quads hiero (denk ik dan).
Met hoge FSB heb je tegelijk ook een veel hogere mem bandwith (mits je alles goed insteld), heb ik ook gedaan met m`n quad alleen wil mijn geheugen helaas niet zo heel goed mee...

quote:
Sinlath schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:19:
[...]

ik woon ook op mijzelf en heb toch 3 quads draaien ;)

maareh.. haal jij die 3.5T met 1 quadcore ? indien ja dan ben ik heel benieuwd wat je mem settings ed zijn.. dan moet ik er meer uit kunnen halen.
Euhm nee :) er staan ook nog 2 dual cores bij die wel blijven draaien (1tje 24/7 en de ander iets van 8/7 ofzo)

Hmm mssn is het wel een idee om op 3 cores te laten draaien idd.

Hmm doe je goed 3 quads :D, kan ik helaas niet betalen, teveel vaste kosten in de maand :+

quote:
XanderDrake schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:39:
[...]

Damn dat staat me niet aan :/

Ik ga hopen dat dit niet gaat gebeuren, anders weet ik niet hoe we dit moeten oplossen...
Hmm dat ga je niet tegen kunnen houden denk ik ? Misschien blijven er een aantal mensen bij dit project hangen? (ik niet want sinds SoB kan ik niet eens een film normaal op m`n pc kijken, beeld stottert continu, heb ik met Boinc nooit gehad) Toch haal ik wel een mooie output met m`n Quad @ 3.5 Ghz :P, helaas woon ik op m`n eigen en heb ik het geld niet meer om zomaar een Quadje bij te halen :(

Topic: [SoB] hitparade van 22 april in Dutch Power Cows

quote:
Pruts0r schreef op donderdag 24 april 2008 @ 02:16:
[...]

Ik ken het verschijnsel, mijn verwarming is de hele maand april uitgeweest en het raam staat permanent op een kier. Zo'n Quad Core systeem op full load produceert toch heel watt warmte. :+
Ik ook :D mijn computer blijft juist aan (ook een Quad Core) om de kamer warm te houden (er schijnt geen zon op en er is geen verwarming), zo continu een graadje of 21 - 23

Topic: Lichtnet storing bij aanslaan koelkast in Elektronica

Wel als je de weerstand van die dunne lange draad meerekent :) (toch :?)

Topic: [SoB] hitparade van 22 april in Dutch Power Cows

Das trouwens ook een leuke, ik heb hem op mijn pc`s als service draaien, hoe kan ik de GUI tevoorschijn halen zodat ik kan instellen dat ie geen nieuwe tests meer ophaalt?

Topic: [SoB] hitparade van 16 april in Dutch Power Cows

quote:
Jejking schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 02:33:
Nieuwe mobo = hogere output? Dat zou wel knap zijn. Of bedoel je meteen een cpu-upgrade mr_Fré?
Of een mobo waardoor ie beter kan overklokken >:)

Topic: [SoB] hitparade van 13 april in Dutch Power Cows

Tijd voor een feestje 8)

Topic: [SoB] hitparade van 31 maart in Dutch Power Cows

quote:
mineral schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 05:16:
Welkom alle nieuwerts!! Shiiiit jullie zijn wel met veel _/-\o_
dat was de bedoeling toch :*)

Topic: [SoB] hitparade van 25 maart in Dutch Power Cows

ik ben al overgegaan met een quad en een aantal dual`s

Topic: [SoB] hitparade van 19 maart in Dutch Power Cows

Pas 8ste ...... damn toch ff nog iets meer power overzetten .... :*)

Topic: [Stampede] #7 SoB - Het maken van teams in Dutch Power Cows

quote:
Pskutte schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:23:
[...]

Dus je vindt dat de naam aangepast moet worden? Een kortere naam is dus de oplossing?

:+
Yup alcoholicos zou beter zijn }:O

Kun je de eis tenminste ook aanpassen >:)

quote:
xux schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:43:
[...]

Als er belangstelling is voor een nieuw team: Non Alcoholicos

Eis : Tijdens de stampede geen alcohol 8)

Ik heb trouwens geen stem uit gebracht, maar sommige kunnen wel gissen waarom ;)
AAAArrrgh das te lang :P

Topic: [World Community Grid] hitparade van 18 maart in Dutch Power Cows

Tijdens de stampede zal ik ook nog wel iets blijven inbrengen bij WCG (al gaat m`n output vanaf vandaag dalen, ook de Quadcore is gecrashed dus die zal helemaal niets meer inbrengen :()

Verdorie dat heb ik weer -> vannacht windows update gedraaid ... en wat denk je, de computer start niet meer op :(

quote:
Hmm als ik die scores zie .... wat kan ik doen met 1 quadcore @ 3.5Ghz???

De scores die ik nu zie wordt ik niet vrolijk van :P geloof dat ik meer koeien nodig ga hebben voor de stampede :)

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: