Hoofdcategorieën

Zoekresultaat: 2.501 berichten gevonden

Topic: [Vista] "dit programma werkt niet meer" alle downloads in Windows Clients

Leven is Bier drinken
Reg. datum: 30 oktober 2000

Bij vers geinstalleerde spellen krijg ik ook vaak de melding

"programma werkt niet meer"
vervolgens wordt er en oplossing gezocht, maar nooit gevonden.

Helaas tot op heden geen oplossing voor kunnen vinden.

Audi: Vorsprung durch Technik

Topic: Aanmaning incassobureau zonder betalingsherinnering in Werk en Inkomen

Leven is Bier drinken

quote:
n4m3l355 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:33:
[...]

Ik ben met je eens dat zij het moeten bewijzen, echter ze dwingen je haast tot een rechtzaak te laten komen. En als het op een kanton aankomt, en ze hebben daadwerkelijk 1 flut papiertje waar iets op staat kun jij het haasje zijn. Sterker nog ik maak voor jou nu nog wel ff een printje dat je nog 1000 euro moet betalen dus zo'n bewijs is snel geleverd.
Voor deze vordering gaat een dergelijk bureau nooit naar het gerecht.

Gewoon de oorspronkelijke hoofdsom van 18 euro voldoen. meer niet.

Topic: Belastingdienst 2006 (aangifte) in Werk en Inkomen

Leven is Bier drinken

de belastingdienst spreekt over een vergoeding voor gebruik van openbaar vervoer. Is dit gelijk te stellen aan de reiskosten die je krijgt van de werkgever? Op het loonstrookje staat ook letterlijk 'reiskosten' en niet 'vergoeding gebruik OV'

Scheelt namelijk erg veel in aftrek als ik de ERU 150 per maand niet onder de noemer vergoeding gebruik OV hoef op te voeren.

Topic: MSI K7T herkent Belkin PCI kaart niet in Processors, Moederborden & Geheugen

Leven is Bier drinken

PCI slot werkt wel, want windows vindt nieuwe hardware. Alleen volgens de hardware wizzard staan er geen drivers voor dit apparaat op de bij geleverde cd-rom. Ook het handmatig installeren van de bijgeleverde drivers of de drivers van de site van Belkin. wil niet werken.

Ik zal wel eens een ander slot proberen, maar het lijkt mij niet aan het pci slot te liggen

Topic: MSI K7T herkent Belkin PCI kaart niet in Processors, Moederborden & Geheugen

Leven is Bier drinken

kaart neemt al genoegen met een PCI2.1 slot.

helaas van chipsets weinig kaas gegeten

Leven is Bier drinken

Mijn PC beschikt enkel over USB 1.1 terwijl ik voor een externe HDD USB 2.0 nodig heb.

Derhalve een 3 poorts usb 2.0 PCI kaartje van Belkin (F5U219) erin gezet.

PCI slot werkt, want er wordt aangegeven dat de kaart wordt gezien. Hij wordt echter niet herkend. Door windows XP SP2, terwijl dit automatisch zou moeten gaan. Ook na installatie van de drivers van de door Belkin geleverde cd werkt het niet. Foutcode 29 (??) wordt gegeven.

Het moederbord betreft een MSI K7T Turbo

Wie weet de oplossing?

Topic: Externe HDD Philips vs. Iomega in Opslagmedia & I/O Controllers

Leven is Bier drinken

Niemand met ervaringen met deze schijven ...

Topic: Externe HDD Philips vs. Iomega in Opslagmedia & I/O Controllers

Leven is Bier drinken

Ben hard toe aan uitbreiding van mijn geheugen (40gb in desktop en 100gb in laptop)
Keuze is gevallen op een externe schijf. USB aansluiting en 320gb

Heb geen zwaarwegende of professionele eigenschappen waaraan deze moet voldoen.

Inmiddels is de lijst tot 2 modellen gereduceerd:

Iomega Value Series Desktop HD (USB2/320GB)
http://images.kieskeurig.nl/images/product_big/1B883B39D52B505AC12571D40026BCD9_big.jpg

Philips SPE3030CC
http://images.kieskeurig.nl/images/product_big/11E3712B9F2E9D45C1257209004DCBDB_big.jpg

Qua design gaat mijn voorkeur uit naar de Iomega. Niet van wezenlijk belang, aangezien de schijf waarschijnlijk toch beperkt/niet zichtbaar zal zijn.

Zijn er nog essentiële aandachtspunten die bij een van de 2 merken/modellen van belang zijn? Ik weet dat Iomega een 'terugroepaktie' heeft van dit model heeft i.v.m. problemen met de stekker van de adapter.

Verde is mijn ervaring m.b.t. Philps PC-producten nihil. Van iomega heb ik reeds 6-7 jaar een CD-brander die het tot op heden nog steeds perfect doet.

Topic: [Router] SMC 7400ABR verliest WAN IP in Netwerken

Leven is Bier drinken

Helpdest heeft idd het enige goeie antwoord gegeven. Je zult er zelf wel iets voor moeten doen. Als jet zonder router wel blijft werken, dan is het tijd voor een nieuwe router.

Topic: Internet valt uit, modem of router kaduuk? in Netwerken

Leven is Bier drinken

Idd, router eruit en WAN rechtstreeks op je pc.
Wij hadden hier exact hetzelfde probleem. Bleek aan de router te liggen. Sinds er een nieuwe router aanhangt geen enkel probleem meer gehad.

Topic: Laptop gezocht rond de 800 Euro in Complete Systemen & Laptops

Leven is Bier drinken

Sinds +/- 2 weken heb ik de door TS genoemde HP.

Ik snap niet waarom jij bangt bent geen dvd op je tv te kunnen kijken? Natuurlijk gaat dit goed en makkelijk via de s-video uitgang.

Als je echter wat beter zoekt kun je deze laptop wel voor +/- EUR 70 minder kopen.

Topic: [Keuze] Intel Pentium M / AMD Turion 64 X2 in Complete Systemen & Laptops

Leven is Bier drinken

Vorige week exact dezelfde HP gekocht voor eur 725,50 (4launch)

nu inmiddels eur 729, maar nog altijd de goedkoopste van het land ;)
Dynabyte is 70 euro duurder....

Topic: Vista coupons bij laptops in Complete Systemen & Laptops

Leven is Bier drinken

Vandaag is het voor mijn HP ook eindelijk gelukt. Kost iets meer als 19 euro voor de vista premium.

Heb bij mijn bevestiigngs mail + factuur wel gevraagd of ze me wellicht de 64 bits versie toe kunnen/willen sturen. Afwachten of ze op deze opmerking uberhaupt gaan reageren.

Zoals ik hierboven lees: wellicht staat alles op 1 DVD ?

Topic: HP Pavilion DV9085 TV-Out probleem in Complete Systemen & Laptops

Leven is Bier drinken

quote:
plmagis schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:59:
Hoi SkyStreaker,

Wij hebben net dezelfde laptop gekocht en onlangs proberen aan te schakelen op onze TV (een normale PAL 4:3) via een S-Video verbinding.

Na ontzettend veel zoeken en proberen, zijn we er uiteindelijk ingeslaagd om een zwart-wit beeld op de televisie te krijgen dat volgens mij overduidelijk een NTSC-output is van de laptop. Heb geprobeerd om hem op PAL te zetten, maar 't ding blijft koppig op NTSC staan en dus zwart-wit :-(

Heb al gezocht naar een nieuwe driver, maar voorlopig niks gevonden. :-(
Vreemd dat je lang hebt moeten 'zoeken en proberen' en dan nog maar enkel zwart-wit beeld hebt. Sinds vorige week heb ik de HP Pavilion DV6132eu, die ik middels een S-video kabel en een geluidskabel via de hoofdtelefoon uitgang direct op mijn TV (Philips PT5618/01) en Stereo (Sony LBT-N350) aan heb kunnen sluiten.

Heeft HP hier geen directe oplossing cq. verklaring voor?

Topic: Vista coupons bij laptops in Complete Systemen & Laptops

Leven is Bier drinken

quote:
grannymark schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:15:
Vista regelingen :

HP/Compaq : http://h20219.www2.hp.com...e/416458-0-0-152-472.html

Dit zijn de regelingen die de fabrikanten hebben getroffen met microsoft. In de meeste gevallen zijn de upgrade's gratis, behalve bij XP home. Als je een notebook aanschaft met XP MCE krijg je een gratis upgrade naar Vista Home premium.
Ik probeer de link van HP nu al twee dagen te openen (zowel thuis als op m'n werk), maar het lukt niet om op de site te komen waarnaar de link op de site van HP verwijst, namelijk https://upgradeweb.moduslink.com/Vista/HP

Meer mensen die hier mee te maken hebben (gehad) ? De site van moduslink zelf is bereikbaar, maar deze van de HP upgrade niet.

Topic: Onderhandelen huidige werkgever bij aanbod nieuwe werkgever in Werk en Inkomen

Leven is Bier drinken

Als hij slim is blijft hij bij zijn huidige werkgever.

Overstappen naar een nieuwe werkgever moet je mijn inziens alleen doen als je 100% zeker van je zaak bent. Aangezien TS erg veel twijfels heeft, zou dit in mijn geval een 100% no-go zijn.

Topic: Spaargeld, hoeveel is genoeg? in Werk en Inkomen

Leven is Bier drinken

Als het twee-verdieners zijn valt het wel weer mee.

Topic: Overuren perikelen in Werk en Inkomen

Leven is Bier drinken

Blijkbaar bestaan er dus nog bedrijven die bij ziekte 70% van het loon doorbetalen. 99% van de bedrijfen vult dit het eerste jaar aan tot 100%

Voor die overuren is 1 makkelijke oplossing: geen overuren meer maken met z'n allen.

Topic: reisverzekering zakenreis in Werk en Inkomen

Leven is Bier drinken

Geheel onbeheerd, of op tafel op een terras een halve meter van je vandaan, terwijl je er zicht op hebt, is nogal een verschil

Dit soort zaken kunnen vaak ook pas beoordeeld worden na het lezen van het proces verbaal en een zeer uitgebreide/duidelijk toedrachtsomschrijving van verzekerde.

Deze zaak is echter zo duidelijk, dat de kans van slagen mbt de claim op een reisverzekering 0 is.

Topic: reisverzekering zakenreis in Werk en Inkomen

Leven is Bier drinken

Ik ken geen een reisverzekering die dergelijke schade dekt.

Je hebt je tas zelf onbeheerd achtergelaten.

Conform de voorwaarden van alke reisverzekering moet je er alles aan doen om de schade (diefstal) te voorkomen. Door je spullen onbeheerd achter te laten heb je hier niet aan voldaan.

Topic: Inkomen voor schoolverlater in Werk en Inkomen

Leven is Bier drinken

Lijkt me dat die bijstandsuitkering ook alhankelijk is van leeftijd en woonsituatie.

Topic: Ontslagen bij huidige bijbaantje, wat nu te doen? in Werk en Inkomen

Leven is Bier drinken

Heb ff in je profiel gekeken. Je bent 21 en bent bang voor je ouders omdat je ontslagen bent bij de supermarkt ?

Topic: Wat staat er in jullie contract in Werk en Inkomen

Leven is Bier drinken

Ik snap niet dat mensen zich nog steeds druk maken om een concurrentiebeding.

De rechter heeft zich al meerdere maken uitgesproken in het voordeel van de werknemer. De rechter vindt het gegeven dat een werknemer zich persoonlijk en financieel kan ontwikkelen belangrijker dan de bescherming die de werkgever probeert te creeren middels een dergelijk beding.

Topic: Sollicatie: neigt naar profiteurs in Werk en Inkomen

Leven is Bier drinken

Als bedirjf zijnde zou ik zoiets niet eens in m'n hoofd halen. Van die 25 kandidaten gaan er 20 zeer negatieve reclame maken over dit betreffende bedrijf. Dus positief voor je imago kan het niet zijn.
Eventueel potentiele werknemers die hiervan horen bedenken zich wel voordat ze naar dit bedrijf willen gaan.

Als het ze serieus om nieuw personeel te doen was hadden ze zoals reeds eerder aangegeven een nette vergoeding voor de 4 uur arbeid gegeven.

Topic: Te laat komen? in Werk en Inkomen

Leven is Bier drinken

quote:
To_Tall schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:33:

1 Kan mijn werkgever mij hiervoor gaan ontslaan mocht het vaak voorkomen?
2 Kan mijn werkgever mij verplichten om 6:00weg te gaan zodat ik 7:00 aanwezig ben op de zaak vervolgens 1 uur uit me neus baggeren?
3 Kan ik dit soorten opdrachten weigeren zonder dat dit onder werkweigering valt?
Waarom niet afspreken dat je inderdaad om 7 uur begint en vervolgens ook een uur eerder naar huis toe mag. Zo ontloop je de ochtendspits en de avondspits. Jij blij, werkgever/opdrachtgever blij.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: