Hoofdcategorieën

Zoekresultaat: 396 berichten gevonden

Topic: Bluescreens en heel erg traag bij opstarten/inlogscherm. in Complete Systemen & Laptops

AMD64 3500+ @ testing =D
Reg. datum: 18 mei 2005

Probleem is opgelost

Ik had et kunnen weten!

msconfig>Computer Opstarten > geavanceerde opties
maximaal geheugen: 256mb

heeeeel erg grappig! |:( :(

Nu is het afwachten of de laptop normaal opstart in normale modus

Topic: Bluescreens en heel erg traag bij opstarten/inlogscherm. in Complete Systemen & Laptops

AMD64 3500+ @ testing =D

Ik snap er niks meer van.
Ik heb em nogmaals op Veilige Modus opgestart, en ik zit nu in windows zelf.
Zou toch zweren dat het niet lukte!

Hoe dan ook, waar moet ik nu naar kijken om het origineel te herstellen?

AMD64 3500+ @ testing =D

quote:
TheCoolGamer schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:16:
Wat staat er op het Blue Screen?
In taakbeheer van Windows kan je zien hoeveel geheugen er beschikbaar is, is dat de juiste hoeveelheid?
Ik zal de laptop starten en overschrijven wat er precies staat.
Het punt is ook, dat ik ook niet in taakbeheer kom, maakt niet uit hoe lang ik wacht of hoevaak ik wel op CTRL + ALT + DEL druk.

AMD64 3500+ @ testing =D

Ik weet niet zeker of dit specifiek in dit forum thuishoort, hoewel ik het hier het best vond passen.

Ik heb een Acer Aspire 5920G, een laptop.
Dat ik em pas had ontstonden er soms bluescreens, maar na een reboot was het in orde, en heb ze vervolgens een jaar niet gezien.

Wat is het probleem?
Vandaag deed mijn laptop het zoals altijd, ik heb wat programma's verwijdert en opnieuw gestart.
Bij het opstarten kreeg ik een bluescreen, en heb ik gereboot. Dit hielp niet.
Wat ik ook probeerde. Systeemherstel, allerlei veilige modussen, rebooten. Het maakte niet uit.
Ik heb ook alles ontkoppeld wat maar kon, mocht het door een USB aansluiting komen.

Na vele keren proberen is het gelukt de laptop in het inlogscherm te krijgen.

De harde schijf was wel 5 minuten bezig met non-stop lezen en schrijven.
Nadat de HDD klaar was ging ik verder.

Het duurde letterlijk 30 seconden voordat de ingevoerde characters in het textveld kwamen (invoer van wachtwoord). Ook het tabje afsluiten waar je kan kiezen uit de slaapstand, sluimerstand, afsluiten duurde ook tot wel een minuut tot deze eindelijk uitklapte (als ie dat deed).

De laptop kreeg dus bluescreens, en bij vordering naar het inlogscherm is hij supertraag.

Ik kom van een dagje school, en het kan best een grapje zijn van de jongens daar dat ze mijn geheugen op het minimum hebben ingesteld. (Wat bij een andere maat resulteerde in 5 tot 10 minuten booten, wat normaal 30 sec in beslag neemt).

Wat kan ik in dit geval het beste doen? Welke opties blijven er nog over?
Formatteren is niet bepaald een optie aangezien ik op de C en D belangrijke schoolopdrachten heb (en stom dat ik ze niet heb gebackupped).

Topic: Server voor CS:S 20 slots, welke onderdelen? in Complete Systemen & Laptops

AMD64 3500+ @ testing =D

quote:
spone schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:19:
Een dualcore is altijd de moeite waard, zeker als het slechts 20 euro meer is.

Weet niet precies op wat voor socket zo'n ding zit, ik neem aan dat je dat toch wel zelf kunt uitzoeken ;) We zitten hier tenslotte op tweakers.net.
Dan kies ik de X2 5000+ ;) 65 euro

Ik heb dit gevonden op mycom. gezien het dichtbij mijn school is, en geen verzendkosten betreft + mocht er wat zijn kan ik er om de hoek wezen.

AMD Athlon 64 X2 5000+ ¤ 64,95
Verwijderen MSI K9N6PGM2-V,sAM2 ¤ 46,95
Verwijderen Corsair TwinX 2048MB DDR2 ¤ 36,95
Totaal
¤ 148,85
Voor CPU, Mobo en Geheugen, te doen?

Topic: Server voor CS:S 20 slots, welke onderdelen? in Complete Systemen & Laptops

AMD64 3500+ @ testing =D

quote:
spone schreef op zondag 30 november 2008 @ 14:30:
Ok, duidelijk :)

Dan ben ik met Shadow, die genoemde Athlon LE 1640 gebruikt echt niet veel en is volgens mij nog een redelijke performance for the buck zeg maar :) AM2 bordjes zijn niet zo heel duur, wat het een goede keus maakt.
Dus een AM2 bordje wordt het, geen AM2+ ?
En zou een dualcore enige nut hebben in de server? Gezien source op 2 cores kan draaien, toch? :)
Voor 20 euro meer kan ik bijv 2x2Ghz krijgen (ik noem even iets)

AMD64 3500+ @ testing =D

@ Shadow

Daar zat ik ook aan te denken, en ik kan best een systeem samenstellen.
Maar meer het punt dat ik niet veel weet op het gebied van de mATX, en of er ook kant en klare systemen te koop zijn voor een prik. Dus met dezelfde specs die ik ook zoek.

@ Spone en Thijszor

Ik zie het zelf eerlijk gezegd niet zo zitten om een server te huren.
Ik heb deze server dan fysiek in mijn kamer, en als ie zuinig is zal ie 10 euro per maand verbruiken?
Anders kan ie altijd doorverkocht worden als een prima computertje.
Ik heb gezocht en een server met 20 slots kost al tegen de 30 per maand. Anders kan ik er nog een Fileserver van maken :). Eigenlijk kan ik er meerdere dingen mee, en daar gaat het ook om.
Kortgezegd, ik prefereer een servertje thuis :)

AMD64 3500+ @ testing =D

Ik zit te plannen om in decemer een server samen te stellen voor Counter Strike : Source, een dedicated server.
Het is bedoeld voor 18-24 slots, mijn upload is 4mbit en download 10mbit.
Voor zover ik heb gelezen kan een singlecore 2ghz, 2gb ram al voldoen.

Maar de meeste webwinkels hebben lang niet alles, en duizenden componenten met elkaar vergelijken (ook qua prijs) is ook niet in een paar tellen gedaan.

Mijn eisen zijn toch wel bang for buck, zuinig en klein (mATX), en vooral zo goedkoop mogelijk (ik wil onder de 300 euro blijven).
Geen beeldscherm of software.

Wat raden jullie me hiervoor aan? Het moet echt zo goedkoop mogelijk wezen, maar ook erg zuinig om de electriciteitskosten te drukken, en evt goed zijn voor de prijs (als ik voor 50 euro iets stukken beters kan krijgen vind ik dat goed uiteraard.)

Topic: CS:Source server opzetten, IP/router probleem. in Spielerij - Problemen & Vragen

AMD64 3500+ @ testing =D

quote:
grizzlybeer schreef op zondag 30 november 2008 @ 01:49:
Gweoon in de interface van de router. NAT, en dan external: CSS poort opgeven en internal: IP nummer van compu (111.222.333.444) en CSS poort opgeven. En protocol gewoon TCP/UDP.
ik had et toch goed, en jij hebt et bevestigd.
Ik snap nu hoe het werkt, dankjewel! _/-\o_

Hij heeft mijn server in de list gevonden! :D

Topic: CS:Source server opzetten, IP/router probleem. in Spielerij - Problemen & Vragen

AMD64 3500+ @ testing =D

quote:
grizzlybeer schreef op zondag 30 november 2008 @ 01:21:
Ik begrijp je post niet helemaal. Is je laptop nu je CSS server?

Maar als je server een vast IP heeft en je mapt in je router gewoon "CSS poort" -> "Interne IP : CSS poort" gaat het gewoon werken. Niet al te moeilijk dus.
De bedoeling is dat er een nieuwe computer komt, en ik de oude als server wil gebruiken voor de game.
Maar ik wil eerst uitproberen of ik het op mijn laptop voor elkaar krijg.
Wat moet ik dan in dat geval doen? En waar moet ik hetgene uitvoeren wat je nu verteld?

Dus ik moet naar de portforward gaan, en dan?
Dus stel mijn ip is 111.222.333.444 (noem maar wat).

Het spijt me, maar ik begrijp hier vrij weinig van, voor de rest gaat alles wel. Het is nou net dat ip adres..

AMD64 3500+ @ testing =D

Ik probeer al een tijdje een CS:Source Dedicated server op te krijgen, maar het wilt maar niet lukken.
Ik zit achter een NAT router. De server is alleen zichtbaar in het netwerk onder 192.168.1.102 (ip van deze laptop). Ik heb de ports geforward, maar dat hielp niet.

De guides helpen me niet echt. Iets met static ip?

Wat ik wil is.
Ik wil dat mijn CSS:DS niet op 192.168.x.x draait, maar op mijn WAN ip draait.
Daarmee bedoel ik dat mensen van over de hele wereld de server kunnen zien in de serverlist en kunnen joinen.
Dat kan nu dus niet.

Hoe krijg ik dit precies voor elkaar?

Topic: Kan niet in Linksys WRT54GC komen in Netwerken

AMD64 3500+ @ testing =D

Hallo, ik zit hier met een vreemd probleem.

Ik wil een dedicated server maken voor Counter Strike : Source
Deze wou zich alleen op het netwerk laten zien, en niet op het Internet.
Conclusie > NAT uitzetten.

Maar ik kom de router helemaal niet in?
Ik heb met kabel geprobeerd
Router > Laptop (van een andere comp geprobeerd maar lukte ook niet)
Draadloos vind ik em ook niet

bij ipconfig ziet hij de default gateway wel, maar dan krijg ik bij het pingen van 192.168.1.1 (de gateway dus) een algemene fout :? Via kabel kan ik em niet pingen, maar draadloos wel. Maar op geen van beide manieren kom ik dus op het inlogscherm. Voordat ik de router heb gereset kwam ik wel op het inlogscherm, maar ik was de inloggegevens kwijt (vandaar de reset).

Ik zal dit pas vanavond om 11 uur kunnen lezen.

Hoe los ik dit op? Ik weet echt niet meer welke manier er nog overblijft 8)7

Topic: [LCD TV] Philips de 2008 / 2009 modellen (deel 5) in LCD, Plasma, Projectie & Recording

AMD64 3500+ @ testing =D

Ik zit te denken om de 42PFL5603 te kopen.
Maar ik kan geen foto's vinden of info over de zwartwaardes en het beeld. Ik wil het vooral voor mn PS3 en films gebruiken. Dus goede reactiesnelheid, mooie kleuren en vooral goede zwart en witwaardes!

Kan iemand me meer over deze tv vertellen?

Topic: [LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 7 in LCD, Plasma, Projectie & Recording

AMD64 3500+ @ testing =D

quote:
Davidshadow13 schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:38:
[...]

Als je vooral goede zwartwaardes belangrijk vind zou ik zeggen, kijk eens naar de Panasonic 42 inch plasma's die hebben ze ook rond de 1000 euro bij de block. Die hebben echt hele goede zwartwaardes. Als je liever geen plasma hebt hebben de Sony V4500 en W4000 series ook goede zwartwaardes maar ik weet niet of die betaalbaar zijn bij de block.
thx

nja, ze moeten in ieder geval FullHD hebben, en ik wil sowieso mijn PS3 er aan kunnen hangen.
Ik hoef maar 50 euro bij te leggen, maar het moet niet te gek worden natuurlijk.
maar de D3500 is goed? of...

Topic: [LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 7 in LCD, Plasma, Projectie & Recording

AMD64 3500+ @ testing =D

Omdat mijn LG 37LF75 wordt omgeruild kan ik kiezen uit een andere tv.

Nou viel me de beeldkwaliteit op van de Sony 40KDL-D3500
Is deze echt goed te noemen? Zijn er nog betere voor 900-1000 euro?
Alleen jammer dat de behuizing zo lelijk is. Hij kwam uit 2007 toch?
Ik wil vooral mijn PS3 er aan hangen, maar is deze tv echt een aanrader? :)
Ik heb alleen keuze uit het assortiment van block

Het gaat mij vooral om de goede zwartwaardes! :)
Ik denk dat ik alleen twijfel omdat de behuizing gewoon zo lelijk is..

Halen of niet?

Topic: LG Shine ´LG KE970` in GSM's

AMD64 3500+ @ testing =D

Hey

Ik heb dit ding pas een dag, en vind em al enorm relaxt! :)

maar is er een manier om op je eigen netwerk te komen en dat ik niet hoef te dokken als ik er mee op internet zit? Of kan het echt alleen via t-mobile?

Wat ik alleen niet begreep dat ik een vrouw aan de lijn kreeg toen ik 1244 belde, en ze alsmaar vroeg naar Ellis, en hallo bleef roepen? 8)7 2de keer dat ik 1244 belde kreeg ik wel gewoon die computer..

En ik zweer dat ik echt 1244 belde, staat in mn gesprekgesch. :o _/-\o_

Topic: [PS3] Kan ik HDMI en AV combineren? in LCD, Plasma, Projectie & Recording

AMD64 3500+ @ testing =D

quote:
Appie schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:11:
[...]

Misschien even wat meer onderzoek doen, voordat je ongefundeerde uitspraken doet. Er zijn redelijk wat spellen die 1080p draaien (o.a. GT5:P, Wipeout HD@60fps). Zie het playstation topic voor meer titels.
Wanneer ik de OT lees, vraag ik mij af of de TS wel de juiste instellingen heeft ingesteld voor zijn TV (dus 720p/1080i/p gemarkeerd heeft).
Dat is nou het mooie.
Ik ben een LG 37LF75

Ik heb nergens kunnen vinden hoe ik de resolutie op de tv kon veranderen. Alleen de scaling en verder niks wat er te maken heeft.

Wel zie ik wat als "Mode XGA" maar die staat grijs en kan em dus niet instellen.. lekker vaag?

op TV mode niet, en HMDI-3 ook niet.

Op dit gebied heb ik dan ook maar een schrale hoeveelheid verstand |:(

Het zou em in de Mode XGA kunnen zitten?

Wat me opvalt, de resolutie is op elk spel hetzelfde, dus op 720p spellen en 1080p spellen :?

Topic: [PS3] Kan ik HDMI en AV combineren? in LCD, Plasma, Projectie & Recording

AMD64 3500+ @ testing =D

kick

AMD64 3500+ @ testing =D

Als ik het goed begrepen heb zijn er verschillen in de HDMI kabels.
Ik heb een cheapy HDMI kabel van 10 euro gehaald (1,5m) maar blijkt dus geen 1.3 te wezen, maar lager.

Wat betekent, als ik gran turismo speel het meer op SD als op HD lijkt.
En wat ook het geval is, ik kan mijn laptop wel aansluiten op de TV en dan wel FullHD Counter Strike Source spelen.
Maar dan komt het geluid uit mijn laptop.

Nu mijn idee:
Zou ik het beeld via de HDMI kabel kunnen laten lopen, en het geluid via de AV kabel?
Zo komt er meer bandbreedte vrij in de HDMI, waardoor de resolutie hoger kan, of werkt het niet op die manier?

Google kwam ik niet uit, en ik probeerde het zelf in de instellingen, maar ik kreeg geen geluid, en dat was ook niet de bedoeling 8)7

Topic: HDMI kabel: 11 euro of 140 euro? in LCD, Plasma, Projectie & Recording

AMD64 3500+ @ testing =D

Ik heb een 1,5m kabel gehaald voor 10 euro

Als ik games speel, en bijv 1080p wallpapers kijk... Echt perfect beeld. Niks mis mee.
Ik zou me niet voor kunnen stellen dat het beter kan.

Imo als je echt een kamer hebt vol met apparatuur, het toch kan storen en die van 100 euro juist voor de nodige kwaliteit zorgen...

Klinkt me logisch. Ik heb dus ook niks anders dan mn PS3 en TV in mn kamer qua apparatuur. Dus dat scheelt.

Topic: [LCD TV] Wat voor garantie? (LG-37LF75) in LCD, Plasma, Projectie & Recording

AMD64 3500+ @ testing =D

Volgens mij wordt er bedoeld dat je bijvoorbeeld na 3 jaar nog garantie hebt, ook al heb je maar 2 jaar.
Een product mag niet zomaar net na zn garantieperiode stuk gaan, als de gemiddelde leeftijd bijv 10 jaar is.

Je moet natuurlijk zelf de kosten betalen, maar alleen deels, zeg maar 30% van de prijs betaal je (noem maar een voorbeeld). Dus het is net een linear aflopende grafiek die zegt hoeveel % je moet betalen? (Wat ik leerde bij economie in ieder geval..)

Ik zal eens kijken wat de gewone 5 jaar kost, en of ze anders wat met de prijs kunnen doen, tientje eraf ofzo (Zal wel niet kunnen als het al een sale is).

Ik probeer wel te zoeken naar de wet waar staat op hoeveel jaar garantie je recht hebt bij LCD's :)

Found:
quote:
Citaat Consuwijzer.nl
Bijgekochte garantie

Soms kunt u bij de aankoop van een product garantie bijkopen. Zo'n 'verzekering' klinkt heel aantrekkelijk, maar is voor een belangrijk deel overbodig. Want volgens de wet moet de verkoper u immers ook zonder garantie een goed productleveren. Hij is en blijft aansprakelijk, mocht er iets aan mankeren.

Zegt de verkoper dat u hem alleen kunt aanspreken als u een extra garantie bij hem koopt, laat hij u dus eigenlijk voor zijn eigen verplichtingen betalen.

Toch biedt zo'n bijgekochte garantie wel iets extra's. Als uw wasmachine bijvoorbeeld na vierenhalf jaar onherstelbaar kapot gaat, heeft u met een bijgekochte garantie vaak recht op een nieuw exemplaar- zonder bijbetaling.

Bron. Consuwijzen.nl
Dus eigenlijk helemaal geen garantie nemen? (aldus de 2 jaar )

Topic: [LCD TV] Wat voor garantie? (LG-37LF75) in LCD, Plasma, Projectie & Recording

AMD64 3500+ @ testing =D

Goedemorgen inmiddels :')

Ik was een tijdje op zoek naar een TV en die viel op de LG 37LF75 _/-\o_ (744 euro)

Standaard zit er op LG LCD TV's 2 jaar garantie.

Ik kreeg de optie om de standaard fabrieksgarantie te verlengen naar 5 jaar.
Of ik kan em zodanig verlengen dat ie dezelfde 5 jaar garantie heeft, maar mocht TV stuk gaan, en is deze niet meer te repareren, mag ik voor dezelfde prijs een nieuwe uitkiezen.
Eventueel duurdere met aanbetaling van mijn kant.
Mijn maximum bedrag was al 700 euro, maar toen ik dit pareltje zag moest ik mn budget opkrikken.

Wat is een verstandige keus?
- Standaard fabrieksgarantie (2 jaar) 0 euro :+
- Verlengde fabrieksgarantie (5 jaar)
- Verlengde fabrieksgarantie met inruilmogelijkheid (5 jaar) 99 euro :/

De andere prijs weet ik niet.. ik zal eens kijken wat die kost.
Het komt toch niet vaak voor dat die dingen zo hard stuk kunnen gaan?
Imo lijkt me de 5 jaar inruilgarantie vrijwel nutteloos, dus zou ik beter voor de standaard 5 jaar gaan,
Lijkt me erg jammer als ie bijvoorbeeld net na 2 jaar stuk gaat..

Welke garantie heeft het meest nut? Is het echt nodig?
Ik sta echt voor een dilemma ;(

Topic: [LCD] Toshiba Regza C3000 serie in LCD, Plasma, Projectie & Recording

AMD64 3500+ @ testing =D

quote:
--MeAngry-- schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:53:
Die beschrijvingen bij DirectSale zou ik niet lezen inderdaad, die raken kant noch wal, en vaak klopt de bijbehorende afbeelding niet eens. Maargoed, van het typenummer mag je toch wel aannemen dat die klopt met wat ze aan je verkopen. :P
Het gaat niet meer door, met die toshiba

Ik heb bij de Block een 37 Inch LG op te kop weten te tikken, met een waardering van 9,5 op Kieskeurig. FullHD, contrast 10.000 op 1, zeeer mooi beeld, erg mooie vormgeving.
Geweldige tv _O_ Enige wat mist is de 100hz techniek..
Did i mention it costs just 744 euro? :+

Ik heb mn besluit genomen :P

AMD64 3500+ @ testing =D

Dankje MeAngry :) Dat word em denk ik, anders misschien de 37C3502 ;)
Ja dat kan wel kloppen, gezien hij ouder is.. Maar daar hoef ik me nu geen zorgen over te maken :).

AMD64 3500+ @ testing =D

quote:
Loonens schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:03:
[...]

Ga alsjeblieft naar een winkel en vergelijk de tv's daar! Je schiet niks op met het lezen van specs van al die tv's. Het geeft een indicatie, maar je moet het echt met je eigen ogen zien.

Je kan wel reviews lezen en links bekijken etc etc. maar je eigen ogen liegen niet in de winkel. Moet natuurlijk niet, maar dat is wel DE manier om een tv te kopen.
Als ik overal lees dat ie vrijwel perfect is, zwartweergave prima etc ben ik al verkocht.
Tuurlijk neem ik een kijkje in de winkels ;). Als ik em vind.
Morgen ga ik even kijken bij verschillende winkels.
Ik denk dat het geen 42 inch wordt...

37inch
http://www.directsale.nl/...info.php?products_id=5319
42inch
http://www.directsale.nl/...info.php?products_id=2476

Dus ja..

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: