Hoofdcategorieën

Zoekresultaat: 30 berichten gevonden

Topic: Solo testcasefoto's - om van te leren in Fotografie Algemeen

Reg. datum: 15 mei 2005

Hier een foto, die ik heb genomen heb ik een Frankrijk. was langs riviertje en vondt het zelf wel een geslaagde foto.
Plaatje op imageshack (popups!)

Hij is nu nog onbewerkt, maar ik zat zelf te denken om hem ietsje te draaien en de blaadjes rechts boven nog weg te halen. Btw is genomen met een Canon Powerschot G5.

Topic: [CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 11 in Casemodding

quote:
r0ck3t schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:39:
Ik heb eigenlijk flinke stukken plexi glas nodig, kan je die gewoon bij de eerste beste bouwmarkt halen?
Jah die kun je zo bij de bouwmarkt halen, Ik weet alleen niet of ze ook extreem dikke platen hebben, misschien moet je daarvoor naar een speciaal zaak ofzo:)

Topic: [CiP] Chieftec Matrix Toxic Lab. in Casemodding

Hey ediejo, snij jij je spiegels ook zelf? of laat je dat doen. Ik wil namelijk ook een spiegel in m'n kast maken, maar zit een beetje te twijfelen of ik zelf 1 moet snijden of niet.

Topic: [CIP] AlumaxX in Casemodding

Super toffe kast, en dit soort posts geven me best wel inspiratie om kleine mods te doen:P

Topic: Nieuwe Zalman koeler in Overclocking & Tweaking

Ik vindt die nieuwe koeler helemaal niet zwaar eigenlijk, 500 gram, de 7700 alcu weegt al 600 en de cu verzie zelfs 950 :) . En als deze nog koeler is en nog stiller :P . Zou het een ubergave koeler zijn dacht ikzo :) .

Topic: [ATI 9800XT] Reboot tijdens gamen in Videokaarten & Beeldschermen

Is je mem wel compitable met je moederbord? Ik heb namelijk zelf ook problemen gehad tussen mem en moederbord.

Topic: [EL] Voeding en aansluitingen in Elektronica

Met een 400Wat ZALMAN voeding bang zijn dat je geen ccfl's van een paar wat aan kunt sluiten? hihi:P Dit is een qualiteits voeding en ik zou dus niet inzien waarom dit problemen zou kunnen gaan geven.

Topic: [CIP] TT Quattro in Casemodding

Tot nu toe heeel gaaf geworden. Maar heb je die ronde spiegel ook zelf gesneden?:P

Ik ben ook bezig met spiegeltje, maar ik ben niet zo goed in het snijden ervan:P Heb jij die spiegel wel zelf gesneden of laat je ze op maat aankomen?

Topic: Nieuwe Zalman koeler in Overclocking & Tweaking

k ben van plan 7700 te gaan kopuh, maar nu ik dit zie :P

Topic: [CIP] Lian Li deel 2 in Casemodding

quote:
Ediejo schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 23:34:
[...]

Daar zit een uv ccfl voor de uv koelvloeistof.
Maar hat het koelvloeistof gelekt ofzo dan?

Topic: [CIP] Lian Li deel 2 in Casemodding

k was vrijdag op psx, maar 1 ding vroeg ik me wel af. Wat zijn die vegen die volgens mij UV reactief zijn op de achterplaat en ik dacht ook op moederbord.? Voor de rest vond ik het er echt imposant uitzien :D.

Topic: [CM-event] pcXperience: 27,28,29 mei in Casemodding

Ik ben gister al geweest, wat echt jammer was dat het extreem rustig was (om 5 uur 's middag dus 3 uur na opening nummertje 57 in je klauwen gedrukt krijgen:P). Maar het was verder een toffe beurs om geweest te zijn. Ook de gamehoek is aan te raden.

Dus ik zie je cases straks wel op pcx:), lijkt me gaaf. Ediejo _/-\o_

quote:
un1ty schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:29:
dat neemt gewoon de kleur aan van de lamp erachter.
UV licht laat alleen UV fluoriserend spul oplichten.
en het heeft ook geen echt 'helder' en 'sterk' licht, dus wit zal daarmee niet echt oplichten
wel een ander leuk idee ervoor dan?

Weet ook iemand of je wit plexiglas op kunt laten lichten ofzo? Ik zat zelf te denken aan blacklight, maar ik heb geen idee of dat ook voor wit plexiglas van toepassing is. Iemand nog andere ideen om een window op te laten lichten?

Bvd.

Topic: Het grote "Is dit nog wat waard? " topic deel XXIII in Overige Hardware

>* AMD Athlon 1800+ XP incl. koeler
>* MSI KT4V-L KT400 chipset
>* Creative SoundBlaster Live! 5.1 OEM + Driver

Wat zou dit nog ongeveer waard zijn?

Topic: [XP] Rechtermuisknop fout in Windows Clients

Hey, neeh ik heb Nvidea maar ik had wel super veel aan je post, want ik ben met dat programmatje aan de gang gegaan, en AlcoholShellEx was de boosdoener, maar in ieder geval hartstikke bedankt en ik ben nu dus eindelijk van de ellende af, SUPER :D.

Topic: Het GeForce 6600 (GT) topic! Deel 7 in Videokaarten & Beeldschermen

Ik ben van plan een 6600GT AGP te kopen, maar ik zit te twijfelen tussen een XFX 128 mb of een Asus Top Limited Edition (128mb). Het verschil is ongeveer 30-35 euro, wat ik wel te overbruggen vind maar zal ik er ook echt veel voordeel aan hebben? En als 3e optie een 6800GT van XFX deze kost 280 euro
, alvast bedankt.

Topic: 3D groepsproject [Pimp My Ride] in Webdesign, Markup & Clientside Scripting

Maaruh als je zo'n auto toch aan het tunen bent maak je d'r toch direct een hydraulish systeem onder zodat de hele auto behalve natuurlijk de wielen) bijvoorbeeld 10 cm omhoog kunnen en je hebt geen last meer van hobbeltjes in de weg ;-), Het enige wat je dan nog te doen staat is een knopje in de auto maken:P En klaar is kees wat betreft te lage auto

Het uitvoeren ervan lukt wel en dan begint die ook wel te controleren, maar als die 10-20 seconden bezig is vraagt die naar de windows cd, om een dll bestand daarvanaf te halen. Dus doe ik de windows cd erin. (de oemversie andere heb ik zo niet bij de hand maar deze hoort bij pc) en dan zegt die dat het de verkeerde cd is. heel raar maar ik zal es proberen SP2 gewoon overnieuw te installen.
En dat ik de rechtermuisknop niet kan gebruiken heb ik volgens mij alleen maar in Deze Computer bij het schermpje met het overzicht van de hd's en de andere drives.

k heb het net geprobeert, maar hij begint naar de windows cd te vragen, terwijl die erin zit. Dit zal dan wel komen omdat het een oem versie is, Fujitsu Siemens. Ik zal dus waarschijnlijk op zoek moeten naar een andere windows ofzo

Ok dankje ik zal het even proberen, het is trouwens een windows xp home, stond btw ook in de titel van de topic :D

Topic: [Photoshop] meer echtheid, hoe? in Webdesign, Markup & Clientside Scripting

Bie tutorial is nog wel 1 ding vergeten:P de hand van de mevrouw die op het orgineel de koning een hand gaat geven klopt niet:P zo lijkt het alsof ze 'onze held' een hand op de rug drukt:P

Ik heb het volgende probleem, als ik in deze computer zit bij het beginschermpje dus alleen wanneer ik een overzicht heb van de hd's en drives kan ik niet op m'n rechtermuisknop klikken want dan krijg ik de foutmelding explorer.exe moet worden afgesloten. En dan kan ik het rapport verzenden maar niks helpt. En het rare is dat het alleen bij dat overzicht de foutmelding ontstaat.

Windows OEM fjoetji Siemens
3.2Ghz, 1024mbram 3200, 2*160Gb, 5700VE.

Iemand bekend met dit probleem en kan me helpen?. Alvast bedankt

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: