Tis maar hoe je het bekijkt. Deze Acard ANS-9010 met 32GB geheugen (4 setjes Kingston ValueRAM KVR667D2Q8P5K2/8G) kost minder dan 750,-. Als ik dat vergelijk met de Intel X25-E 32GB die dan iets goedkoper is dan presteert deze Acard ANS-9010 toch wel veel beter!quote:330d schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 11:21:
[...]
Snel is die wel, maar is toch te prijzig vs ssd. En het is nog maar de vraag wat de levensduur is van de batterij. Wat als die stuk of op is?
Zoekresultaat: 144 berichten gevonden
Berichten van gebruiker Plurk.. Klik hier voor de topics waarin Plurk. heeft gereageerd.
Topic: [SSD] Het grote SSD-ervaringen topic DEEL 2 in Opslagmedia & I/O Controllers
Topic: [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 4 in Internetproviders en Hosting
Ook hier problemen om op een aantal sites te komen: Noord-Brabant
Topic: [Wii] Mario Kart: Wii in Simulatie, Sport en Racing Games
Dixons heeft om 13u00 officieel toestemming van hun hoofdkantoor gekregen hem te verkopen.
Genoeg op voorraad in Oss, dus samen met een extra stuurtje gehaald.
Veel speelplezier iedereen!
Genoeg op voorraad in Oss, dus samen met een extra stuurtje gehaald.
Veel speelplezier iedereen!
Topic: [Algemeen] nVidia Nieuws & Discussie Topic - Deel 28 in Videokaarten & Beeldschermen
En een tijdje terug reageerde je nog zo enthousiast over DX10quote:Ludwig83 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:38:
Dx10.1 is nog niet eens van toepassing in progamma's en game's Waarom zou nv dan er aan beginnen? Het is juist goed dat ze wachten op xd11. Zo zie je maar weer het verschil tussen dx9 en 10 is al nix en dx 10 en 10.1 zal wel helemaal nix zijn.
quote:Ludwig83 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:02:
[...]
dx10 is echt wel een stuk mooier dan dx9. Teminste hiero zie ik een groot verschil
Topic: Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 96 in Hardware & Spielerij Algemeen
Is de officiële release datum van Mario kart Wii al vrijgegeven?
Ik kom namelijk op verschillende sites 28 maart tegen;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mario_Kart_Wii
http://gameorder.nl/mario-kart-p-3811.html
Ik kom namelijk op verschillende sites 28 maart tegen;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mario_Kart_Wii
http://gameorder.nl/mario-kart-p-3811.html
Topic: [Algemeen] nVidia Nieuws & Discussie Topic - Deel 27 in Videokaarten & Beeldschermen
Welke resolutie?quote:Kensei schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:24:
Met Rivatuner de Jetway 8800GT 521Mb aangepast naar 725/1800/1060
Fan op 60%
Driver 169.25 op WinXP SP2 32bit
Crysis GPU: avg 56,58
Crysis CPU: avg 54,5
CPU 2,4Core2Duo OC' ed naar 3,6GHz
Beetje goed voor deze kaart dacht ik zo?
Topic: [Algemeen] nVidia Nieuws & Discussie Topic - Deel 24 in Videokaarten & Beeldschermen
Ik ga mijn GTX niet verkopen, heb geen SLI bordje en dan wordt het me te veel, ik wacht gewoon tot volgend jaar en dan neem ik weer een topkaartquote:Ludwig83 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 10:57:
[...]
Ik ben bang dat je dan niet meer veel voor je gtx krijgt (als je nog langer wacht)
Ik zou voor een sli opstelling gaan met 2 gt's altijd sneller dan een gtx/ulltra en deze kaartje verkoop je weer in feb en dan haal je de gts. Als deze te duur is en niet sneller dan 2 gt's in sli. Heb je er tog nog wat moois aan over gehouden
Topic: [Algemeen] nVidia Nieuws & Discussie Topic - Deel 24 in Videokaarten & Beeldschermen
En daarbij is die Ultra een 612/1500/1800 en mijn GTX draait nog hoger. Sneller dan een GTX/GTX OC is hij dan zeker niet. Het blijft een mooi kaartje die GT, maar ik ga mijn jaar oude GTX er niet voor iinruilen, dat doe ik wel bij de volgende generatie als die veel harder gaan dan de 8800GTXquote:RappieRappie schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:11:
[...]
In deze review is getest met een 8800GT die op 670/1650/1950 is geklokt:
http://www.overclock3d.ne...ition_-_g92_performance/1
Alle tests zijn gedaan op 1920x1200 4xAA en 16xAF. En de GT is regelmatig sneller dan een stock 8800GTX.Over het geheel gezien is de GTX een tikkeltje sneller dan een STOCK geklokte 8800GT. Vooral op de hoogste reso's met AA en AF. Maar meestal scheelt het niet meer dan 5%. Een overklokte GT daarentegen weet de GTX goed bij te houden.
-Wat ik me trouwens afvraag; zou het zo zijn dat ze uit deze kaartjes nog een hoop extra performance kunnen persen dmv drivers? Ik bedoel; hij is er net, echter leunt hij wel op de architectuur van de G80...
@RappieRappie; Je hebt gelijk
Topic: Het grote 8800 GT test topic in Videokaarten & Beeldschermen
http://forum.bouweenpc.nl/topic/2617quote:Ludwig83 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:29:
[...]
Ikke En geef hem erna als kado weg
Ontopic
Ik wil wel een benchmark zijn van een gt in sli opstelling met deze klocks: cpu core2duo 3,6gig 8800gt 700/1700/1000 want deze clocks moeten te halen zijn met de gt
Edit hij blaast dan de ultra een eind weg
Topic: [Algemeen] nVidia Nieuws & Discussie Topic - Deel 23 in Videokaarten & Beeldschermen
Ik heb hem getest met de Crysis demo en nog steeds het (bekende) probleem van crashen. Wel met de 64bit drivers. 3DMark06 wel zo'n 500 punten winst, maar dat was met de 169.01 beta ook al.quote:alikebap schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:13:
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1772#download
Nieuwe whql driver.Kan iemand dit testen?
Topic: [Contest] PCMark Vantage in Overclocking & Tweaking
4491
E6420@3320
DS4 P35
2x2GB OCZ Vista upgrade @415 5-5-5-15
3x7200.10 in RAID0
8800GTX @620/1900
Vista Ultimate x64
E6420@3320
DS4 P35
2x2GB OCZ Vista upgrade @415 5-5-5-15
3x7200.10 in RAID0
8800GTX @620/1900
Vista Ultimate x64
Topic: [multi] Call of Duty 4: Modern Warfare Topic Deel 2 in Shooters
Voor mij was deze Demo ook niet overtuigend. Heb net 3 demo's achterelkaar gespeeld, en dit was de minste, ik had er de meeste verwachtingen bij vanwege voorgaande delen.
Andere Demo's waren Timeshift en FEAR, die ik dus allebei leuker/beter/mooier vond.
Andere Demo's waren Timeshift en FEAR, die ik dus allebei leuker/beter/mooier vond.
Topic: [Contest] GoT 3DMark Challenge Deel 5 in Overclocking & Tweaking
Net ook ff 3dMark06 gedraaid ivm. nieuwe RivaTuner en 163.71 drivers.
8800GTX @625/1550/1000

8800GTX @625/1550/1000

Topic: [PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever in Shooters
Alles wat uit is (EP1) kun je meteen downloaden en spelen.quote:-Sander schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:19:
Even een vraag; ik heb nu net een nieuwe laptop, na jaren met rommel gewerkt te hebben eindelijk weer eens iets waar ik zo nu en dan een game op kan draaien.
Nu leek het mij interessant om de Orange Box aan te schaffen (via Steam omdat dat nu eenmaal voordelig uitvalt, is maar 30euro omgerekend). Nu is mijn vraag of je naast de TF2 beta ook al gelijk Half-Life 2 en Episode One kunt downloaden of dat dat pas kan vanaf 10 oktober?
Het is geen ¤30,- via steam (PayPal) ik betaalde uiteindelijk een kleine ¤40,-(BTW wordt er nog bijgerekend)
De wisselkoers voor deze aankoop is 1 EUR = 1,35142USD
Prijs object: $44,95 USD
BTW: $8,54 USD
Totaal: $53,49 USD
Omschrijving bestelling: The Orange Box
Als je alleen TF2 wil snap ik dat, alleen krijg je voor een paar Euro's meer een hoop extras erbij. de games die je al hebt mag je dan weer weggeven aan iemand anders.quote:Irons schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:52:
En ik begrijp dat je op 10 okt slechts 29$ hoeft te betalen voor TF2 alleen? Dan wacht ik namelijk nog even.
Topic: HD tune: leuk nieuw HD benchmark- en info-tooltje in Opslagmedia & I/O Controllers
De scores hioerboven vallen me een beetje tegen, vooral van de Raptors.
Pas zelf mijn Raptors (74GB ADFD) verkocht en er de 7200.10 ingezet.
Hier mijn resultaten (quote uit RAID 0 topic)
Pas zelf mijn Raptors (74GB ADFD) verkocht en er de 7200.10 ingezet.
Hier mijn resultaten (quote uit RAID 0 topic)
quote:Plurk. schreef op maandag 03 september 2007 @ 04:04:
Ik dan ook ff met de seagates 7200.10 250GB 16MB, 3 stuks in RAID0 op de ICH9R
Disk 1 firmware 3.AAK
Disk 2 firmware 3.AAA
Disk 3 firmware 3.AAK

Topic: [Benchmarks] Het grote: "Post hier je RAID scores topic" II in Opslagmedia & I/O Controllers
Topic: Nieuwe PC; DDR3 of toch DDR2 in Processors, Moederborden & Geheugen
Voor die 1500,- kun je toch een leuk systeem neerzetten.
Na een beetje rondkijken zou ik voor zoeits kiezen;
Antec Sonata III,Zwart(incl 500W voeding)
GigaByte GA-P35-DS4
Intel Core 2 Quad, Q6600
OCZ OCZ2VU8004GK,4096MB, 800MHz, DDR2, PC6400, 2x
GigaByte GV-NX88X768H-RH, 768 MB, GDDR3, PCI Express x16
Hitachi Deskstar T7K500, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II 2x
Dan zit je nog binnen je budget als je er nog een CPU koeler, dvd brander en Os bij neemt, en kun je ook nog voor een leuk OCtje gaan.
Wat al eerder is gezegd,
Raid = prettig bij het laden van games
Gamebak = 8800GTX en niet minder! (zeker niet in dit budget)
4GB DDR2 meer nut als 2GB DDR3
Na een beetje rondkijken zou ik voor zoeits kiezen;
Antec Sonata III,Zwart(incl 500W voeding)
GigaByte GA-P35-DS4
Intel Core 2 Quad, Q6600
OCZ OCZ2VU8004GK,4096MB, 800MHz, DDR2, PC6400, 2x
GigaByte GV-NX88X768H-RH, 768 MB, GDDR3, PCI Express x16
Hitachi Deskstar T7K500, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II 2x
Dan zit je nog binnen je budget als je er nog een CPU koeler, dvd brander en Os bij neemt, en kun je ook nog voor een leuk OCtje gaan.
Wat al eerder is gezegd,
Raid = prettig bij het laden van games
Gamebak = 8800GTX en niet minder! (zeker niet in dit budget)
4GB DDR2 meer nut als 2GB DDR3
Topic: RAID 0 resultaten vallen tegen? in Opslagmedia & I/O Controllers
Probeer het eens met Write back Cache aan
Topic: [OC] Core 2 Duo OC/ info Topic [Deel 10] in Overclocking & Tweaking
Tja, ik heb mijn Proc op standaard volt (manual in BIOS) draaien, normaal loopt hij max op 2.13GHz op 1.325 Volt, nu loopt hij met EIST aan op 2.49GHZ op hetzelfde voltage. Als de speedstep omhoog gaat op 3.32GHz nog steeds op 1.325V.quote:albatross schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:23:
[...]
Zowel EIST, C1E en TM2 gebruiken allemaal dezelfde techniek om terug te schakelen: eerst wordt de frequency gereduceerd (want anders zou je CPU tijdelijk undervolted raken, bsods en zo, als eerst vcore naar beneden ging), en dan wordt vcore afgebouwd. X-Labs had er een leuke grafiek voor:
[afbeelding]
Bij mij ging vcore (op stock) van 1.24 naar 0.95 (CPU-Z).
Eerder werd al geroepen dt de Proc meer voltage kreeg als je EIST had aanstaan, maar aangezien hij nooit meer onder zijn 2.13GHz komt kan hij toch nooit te veel volt krijgen?
Hier mijn OC;

Topic: [OC-775]Gigabyte P35 Series - Deel 2 in Overclocking & Tweaking
Of je leest ff de startpostquote:AT7 schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:35:
hmm heb sinds een maand ongeveer de DS4. Ik heb een raar probleem met mijn geluid. Ik heb het setje Logitech Z - 5500. Na installatie kreeg ik zonder porblemen me 2 front speakers werken. Ook de front/sub doen het ( worden helaas niet in winamp gebruiktookal heb ik hier de drivers geselecteerd ). Vervolgens de rear speakers aansluiten. Deze werden wel herkent maar niet als rear. Ik kan alleen side kiezen. Deze instelling heb ik met de instelling 6ch speakers gedaan. Ook heb ik 4 geprobeerd. Bij 8 worden ineens mijn boxen herkent als rear speakers maar deze zijn zodanig zacht en vervormd dat ik ze dan liever nog uit heb staan. Ook heb ik ff op me setje gekeken als alles goed stond. Drivers meerdere malen opnieuw geinstalleerd.
zijn er meer mensen met deze problemen? Of heeft iemand een oplossing ? ( andere drivers voor deze geluid chip ?)
Topic: [PC/360] Het BioShock Topic - Deel 2. in Shooters
Hmmm eerst het spel afzeiken voor dat je er wat tijd in hebt gestoken, en nu de eerste BD na 80 keer niet om krijgen?quote:Phusebox schreef op zondag 09 september 2007 @ 10:52:
[...]
ik weiger een game op easy te spelen, maar ben al van hard naar medium geswitched. Ik weiger trouwens ook om meer dan 1 health pack te gebruiken. Maar als zo'n beest je 1x raakt ben je meteen dood.
ik zap dat ding, schiet alles wat ik heb leeg, pistool, machinegeweer, shotgun met alle soorten kogels. Daarbij wordt ik nog een heeel klein beetje geholpen door een gehackte turret, en gooi ik die bommen terug die de big daddy gooit.
Ik denk dat het meer aan jouw skills ligt dan aan de game. Ik leg een BD om met 4 Elektro Shots en 4 granaten. En zoals al heel vaak aangegeven, er zijn vele manieren!
Ik denk dat het inderdaad het beste is dat je hem op marktplaats oid zet, dan kan er iemand anders van genieten, volgens mij raak jij er alleen maar gefrustreert van.
Je moet wat meer foto's maken, dan is de damage die je toebrengt meer, en van die machines zoeken waarmee je je wapens kan upgraden.quote:n00bdani86 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:58:
Ik ga het niet meer 1vs1 tegen Big Daddy's opnemen
Ik zorg dat ik camera's en turrets heb gehackt, en dan lok ik hem daar naar toe: Hij wordt dan aangevallen door turrets en bots, en zelf ik knal ik dan ook op hem in. Werkt goed
Ik vind dat de shotgun niet zoveel schade toebrengt aan de bigdaddy's.
Ik heb tot nu toe de eerste little sister gerescued, de rest geharvest: Het kost gewoon veel moeite om een bigdaddy neer te halen. Dus ik val niet iedere bigdaddy aan die ik zie.
Iemand nog ideeën om een bigdaddy makkelijker neer te halen?
Topic: 8800GTS 640 MB: BFG OC'ed of XFX standard... in Videokaarten & Beeldschermen
Misschien moet je je kaart registreren bij BFG voor je deze garantie krijgt?quote:FTI schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:59:
[...]
En hoe willen ze dat ooit controleren als je de bon hebt en als er nog niets mee is gebeurt doorverkoopt?
Ik heb een vraagje, ik ben net bij Smuggler's Hideout en kan maar niet onder in het water komen, is het de bedoeling dat je deze goodies met je telekinese scoort of kan je er wel komen?
De eerste keer kon ik het niet vinden, nu ik voor de tweede keer het spel speel wil ik overal geweest zijn, maar dit kan ik maar niet vinden!

De eerste keer kon ik het niet vinden, nu ik voor de tweede keer het spel speel wil ik overal geweest zijn, maar dit kan ik maar niet vinden!

Topic: [Benchmarks] Het grote: "Post hier je RAID scores topic" II in Opslagmedia & I/O Controllers
Ik dan ook ff met de seagates 7200.10 250GB 16MB, 3 stuks in RAID0 op de ICH9R
Disk 1 firmware 3.AAK
Disk 2 firmware 3.AAA
Disk 3 firmware 3.AAK

Disk 1 firmware 3.AAK
Disk 2 firmware 3.AAA
Disk 3 firmware 3.AAK