Hoofdcategorieën

Zoekresultaat: 890 berichten gevonden

Topic: Onmisbare tools / software - deel 4 in Apple Software & Diensten

Reg. datum: 27 oktober 2000

quote:
joeltje schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:54:
volgens mij kun je niet een alias van de map die je wilt syncen naar die map gebruiken of wel? want nu staat de map ook echt fysiek in de dropbox map...

Verder vind ik dropbox inderdaad handig, ideaal voor mijn buitelschoolse opleiding waar bij je je verslag niet kwijt wilt raken, drievoudig backuppen, waarvan 1 maal online lijkt me veilig zat, plus dat je er overal bij kunt...
Bij mij kopieert hij ook de hele map als ik een map verplaats naar mijn dropbox map. Syncen er dus niet mogelijk.

Topic: [MobileMe] Ervaringen & Discussie in Apple Software & Diensten

quote:
Gevonden, dank.

Topic: [MobileMe] Ervaringen & Discussie in Apple Software & Diensten

Heb net ook een mobileme account aangemaakt. Ik word alleen een beetje gek dat als ik op mijn Iphone een nieuw agendapunt aanmaak op mijn Macbook de vraag krijg of ik wil synchroniseren. Is er een mogelijkheid om deze melding achterwegen te laten?

Topic: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 10 in Apple Media Devices

Als ik mijn iphone weg leg of in de dok plaats dan loopt het bereik weg tot het laatste streepje. Als ik hem weer oppak loopt het bereik weer op tot voluit. Is dit normaal? Of is dit een instelling?

Topic: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 8 in Apple Media Devices

quote:
Jimmie schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:33:
Ik ben gevallen voor de hype :$

Reservering geplaats bij A-Mac Afoort, ben ergens in de 20 als nummer.

Neem aan dat ze minimaal wel een toestel of 100 krijgen (hoop ik O-))
En kan dit reserveren via de telefoon?

Topic: [WWDC] 9-13 juni 2008 in Apple Software & Diensten

quote:
rammes schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:06:
[...]

op de site staat nog nix.. webmaster is in slaap gesukkeld
Precies, wil hem als het kan vanavond nog bestellen!!

Topic: [WWDC] 9-13 juni 2008 in Apple Software & Diensten

Vanavond bestellen als het aan mij ligt!!!

Topic: Het Apple Screenshot Topic - Deel 5 in Apple Software & Diensten

quote:
lh-Online.nl schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:13:
iMac
[afbeelding]

MacBook
[afbeelding]

VladStudio wallpapers :) In mijn dock staan de meest gebruikte apps, houdt hem netjes opgeruimd.
Wil graag het origineel van de bovenste achtergrond hebben. Linkje?

Topic: Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99 in Hardware & Spielerij Algemeen

Ik hoop dat ik morgen eindelijk een Wii kan bemachtigen. Ze schijnen morgen weer leverbaar te zijn bij verschillende winkels _/-\o_.

Topic: [MacBook Pro] Ervaringen & Discussie - Deel 5 in Apple Computers

quote:
.NCK schreef op zondag 09 maart 2008 @ 12:00:
Ik heb sinds vrijdag een Macbook Pro, ter vervanging van mijn defecte Macbook eerste generatie.
Het valt me op dat bij de Macbook Pro de fans alleen even draaien als er er een game gespeeld wordt.

Is hier een reden voor? Want de temperatuur klimt nu gerust naar 61 graden. En dat zou op mijn macbook betekend hebben dat hij moest opstijgen. Ik kan ze nu we met SMCfan elke keer op laten spinnen maar denk niet dat dat de bedoeling is.
Ik werk hier nog op een Macbook van de eerste generatie en word zo af een toe een beetje gek van de fans. Die dingen blijven maar loeien bij het downloaden of bij het kijken van een filmpje op internet.

Topic: [Apple TV] Discussietopic deel 1 in Apple Media Devices

quote:
Is het voor Nederland dan nu ook mogelijk om film te 'huren'?

Topic: [autoradio] Slechte ontvangst van 3fm in Audio en HiFi

quote:
LauPro schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 20:57:
Sinds de nieuwe zenderindeling is het gewoon klote. De enige zenders die echt goed te ontvangen zijn zijn de publieke omroepen en de piratenzenders. Voor de rest is het huilen met de pet op.
3fm is volgens mij de publieke omroep dus dat is het niet.

quote:
CyBeR schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:07:
Grappig, ik merk dat andersom. De publieke zenders zijn altijd de enige die zonder enige vorm van storing of andere moeite te ontvangen zijn.

Anyway, TS: mischien is je radio net een tikkie verkeerd afgesteld? 98.55 ipv 98.6 zegmaar.
De radio zoekt zelf het meest sterke signaal. Handmatig afstemmen geeft ook geen beter resultaat.
Met mijn vorige auto had ik altijd goede ontvangst van 3fm en ik ben ondertussen niet verhuist. Ik weet dus zeker dat het niet aan de omgeving ligt en ook niet aan de radio. Kan het liggen aan de radioaansluiting, dus buiten de aansluiting van de antenne?

quote:
mambo No5 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:28:
't kan zijn dat je verbinding tussen de antenne buiten de auto en de aansluiting in de radio zelf niet fris meer is. Je zou dat kunnen testen door er een andere antenne in te stoppen (als je radio uit je dashboard is) en te testen of je daar een betere ontvangst mee krijgt. Als dat zo is (met een stuk kabel dat ongeveer even lang is als die door je auto loopt naar de antenne), dan heb je een erg grote kans dat er ergens een kabelbreuk zit en je dus niet volledig gebruik maakt van de capaciteit van de antenne. :)
Ik hoopte op een simpelere oplossing. Heb geen antenne op voorraad liggen.

Ik heb sinds een paar maanden een andere auto. In deze auto luister in naar radio 538 of 3fm. Het vreemde is dat de ontvangst van 538 perfect is maar van 3fm slecht, zelf als ik in Hilversum rijd. De autoradio die bij aankoop in de auto zat heb ik al vervangen maar dit heeft niet geholpen. Ik heb ook al eens een andere antenne op de auto geschroefd maar dit geeft ook geen betere ontvangst.
Waar kan het nou aan liggen?

Topic: Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3 in Fotografie Algemeen

quote:
LOST schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:13:
[...]
...zou zo gauw niet weten welke er in de buurt komen qua specs... Lijkt mij dus ook een aardige kandidaat voor aankomende vakantie in April...
Dan moet je hier even kijken voor de Panasonic Lumix DMC-FX35
http://www.dpreview.com/news/0801/08012918panasonicfx35.asp

Topic: Macworld 2008 - Verwachtingen & Discussie in Apple Software & Diensten

1800 dollar

Topic: Externe harddisk voor Time Machine in Apple Software & Diensten

quote:
THE_BASE schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:57:
[...]

Nou, ik heb toch echt Time Machine aanstaan op een Backup-partitie, maar een icoon is gewoon normaal...

[afbeelding]
Je moet even de huidige icon verwijderen. (cmd + I en op hd en dan icon verwijderen).

Topic: Externe harddisk voor Time Machine in Apple Software & Diensten

quote:
Zou je het icoontje van je backup HD willen delen?

Topic: [Leopard] Ervaringen en Discussie in Apple Software & Diensten

quote:
jasperj schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:34:
[...]

Ik krijg het nog niet voor elkaar hoor. Bij delen en bevoegdheid staat lezen en schrijven dus daar zal het niet aan liggen. Vakje beveiligd is ook niet aangevinkt. Wat kan het zijn?
Is nu wel gelukt met de alt toets.

quote:
Xander2000 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:37:
[...]

Even RMK op de betreffende file klikken en dan get info kiezen. Vervolgens even unlocken. De optn toets werkt idd ook niet bij mij met gelockte bestanden.
Ik krijg het nog niet voor elkaar hoor. Bij delen en bevoegdheid staat lezen en schrijven dus daar zal het niet aan liggen. Vakje beveiligd is ook niet aangevinkt. Wat kan het zijn?

Ik ben ook sinds vandaag over. Heb alleen een probleem met mijn prullenbak, ik krijg hem niet leeg, bestand is beveiligd. Krijg de melding dat als ik de Option ingedrukt houd dat het legen dan wel lukt, maar dat is niet het geval. Iemand een idee hoe ik hem leeg krijg?

Topic: Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 6 in Apple Software & Diensten

quote:
Abbadon schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:43:
[...]

Die foto heb je in Utrecht gemaakt, da's de Prins Claus brug van de onderkant :P
En het gebouw dat recht van de brug te zien is, is het gebouw van de VVAA.

Topic: Leopard vanaf 26 oktober in de winkel in Apple Software & Diensten

Ook besteld, ben benieuwd!

Topic: Het Nokia 6300 topic - deel 2 in GSM's

quote:
christiaann1985 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:07:
Nog een keer updaten zonder datie vastloopt. succes
Nou het rara was dat mijn telefoon niet meer aanging. Heb de een paar keer de batterij eruit gehaald maar dit hielp ook niks.
Opeens lukt het net wel en de update ging verder............gelukkig. Werkt nu weer als een speer.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: