Hoofdcategorieën

Zoekresultaat: 79 berichten gevonden

Topic: Windows Live Messenger - deel 2 in Client Software Algemeen

Reg. datum: 16 april 2005

Ik heb hier nog msn messenger 7.5 op mijn pc staan. (door de .exe file te wijzigen in windows 2000 compatible)
Maar nu werkt sinds gister mijn msn niet meer, hij geeft in ieder geval de melding:
"Het aanmelden is mislukt, omdat de service tijdelijk niet bereikbaar is. Probeer het later opnieuw"
Ik heb sinds een paar dagen nu een nieuwe router, dus ik denk dat het dan misschien daar aan ligt.
Alleen werkt het op een andere computer hier wel, en op de laptop ook. (dit is wel Live messenger)

Hebben meerdere mensen last van deze foutmelding, of ligt het dan toch aan mij/router?

Topic: [windows live messenger 8.1] crash bij gebruik webcam in Client Software Algemeen

Heb je geprobeerd om de webcam instellingen te bekijken en daar iets te veranderen?
Ik heb zelf nog msn 7.5 en daar vind ik de webcam instellingen onder -->extra-->Instellingen voor de webcam. Of stel je webcam opnieuw in: Extra--> Audio en Video instellen.

Topic: [Wii] Mario Kart: Wii in Simulatie, Sport en Racing Games

Is het toeval of zijn alle snelle tijden met motoren gereden?
Ik rijd nog steeds met een kart (koopa troopa+concerto) Maar ik kan niet in de buurt komen van de Expert Ghost, bijvoorbeeld op Luigi Circuit.

Oftewel, kan je met een motor beter time trials doen dan met karts?

Hier mijn FC: 1633-4300-2252

Moet je elkaar wederzijds toevoegen, of is het genoeg als 1 van de 2 een FC invoert?

Ik heb hem gister nog ge-preorderd bij de FRS op Leiden Centraal:D
Die vrouw wist nog niets over tekorten, dus ik kan hem vrijdag gewoon ophalen:D
Dat wordt lekker gamen van het weekend(A) Heb alleen 1 vraagje die hier misschien niet thuishoort: Hoe speel je online met de Wii, is dat gewoon een kabeltje erin pluggen, of moet er nog iets voor gekocht worden?

Topic: Het SonyEricsson W810i topic - deel 3 in GSM's

Hij vraagt de optie om 2e account te gebruiken als de 1e het niet doet.

Ik heb bijvoorbeeld geen orange world settings, maar iedere keer als ik op de internetknop druk gaat hij wel vragen of ik met mijn 2e account wil surfen.

Overigens ben ik niet zo te spreken over de toetsblokkering, die lijkt wel een eigen leventje te leiden.
hij gaat er iets te snel vanaf. waardoor ik laatst (mede door 2e account) heb zitten broeksurfen:)

Topic: Het SonyEricsson W810i topic - deel 3 in GSM's

Mijn zusje heeft ook het probleem met het niet kunnen verzenden van smsjes.
Ik heb via SE de updateservice geprobeert maar die update heeft ook niet gewerkt.
Zojuist heeft ze Orange (de provider) gebeld, maar die konden haar niet helpen omdat er maar een jaar garantie op het product werd gegeven. (toch raar met een 2 jarig abbonement?!)

Ik las iets over Davinci tools oid?! Is dat de oplossing voor dit probleem?

Topic: Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 89 in Hardware & Spielerij Algemeen

Ik wil niet al te offtopic gaan, maar het linkje naar de reviews van traumacenter is niet helemaal goed.

Super smash lijkt mij geweldig gaan worden met deze besturing. Andere games heb ik op het moment nog niet op het oog, maar ik ga nu wel proberen dit topic te volgen, als we niet te snel gaan;)

Topic: Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 86 in Hardware & Spielerij Algemeen

Ik heb vandaag Scarface gekocht, en moet zeggen, de 1e missie's zijn vrij moeilijk! maar nu kan ik tenminste overal saven!

Is het lastig je Wii aan te sluiten op internet? Ik heb hier alleen maar draad-internet, wat is dan de beste oplossing?

Topic: Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 86 in Hardware & Spielerij Algemeen

Hoe zit het nou precies met die controllers?
Standaard zit er 1 controller bij +nunchuck? En kan ik gewoon 4 Wii-mote's gebruiken zonder dat ze elkaar storen? En heeft iedere controller een nunchuck nodig, of is 1 genoeg?

Topic: LG KE850 - Prada in GSM's

Het lijkt mij ook echt een supertelefoon. Niet om de specs, maar voor de looks!
Alleen zo op dat filmpje lijkt de Prada wel een beetje groot, of ligt dat aan mij?

Moet nog wachten tot augustus voordat ik een nieuwe telefoon kan uitzoeken.

Topic: Sollicitatie bij de brandweer in Werk en Inkomen

Veel succes, en vanavond weer een verslagje? :P

Topic: [PC] Trackmania Nations (Forever) deel 5 in Simulatie, Sport en Racing Games

Ik heb het gevoel dat mijn Tijden niet opgeslagen worden, ik speel dit spel nu 2 dagen online in 2 verschillende servers, maar ik krijg nooit mijn beste tijd te zien, dan geeft ie dat ik nog geen record heb.
Heb ik een foute instelling ofzo?

Topic: Foobar ervaringen en skins Topic in Client Software Algemeen

Hoeveel geheugen neemt jullie foobar in?
Die van mij geeft 17mb aan, is dat veel/weinig? Heb een paar kleine plug-ins en een playlist van 200 nummers.

Topic: Company of Heroes - Deel 2 in Strategy Games

quote:
jjwa schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:47:
....
Supervision heb ik letterlijk nog nooit gebruikt, beetje dom misschien, maar ik vergeet het altijd :P. Is de supervision eigenlijk ook op resources/OPs te gebruiken voor extra resources?
Nee dat werkt niet, helaas! Alleen voor tanks, mannetjes en dat Axis upgrade gebouwtje.

Ik gebruik die officers vooral de supervision, dat gaat echt rete-snel dan!
Voor je het weet komen er tankjes uit je fabriekje rollen!:D

Topic: [Orange]Abonnement met heel veel beltegoed in Telecomproviders

Ik heb net zo'n vader, maar die haalt wel om de 2 jaar (2 jarig abbonement) een nieuwe telefoon, maar behoud wel zijn beltegoed. En dat loopt ook al richting 150 geloof ik!

Het beltegoed staat toch op je simkaart? dus bij behoud van simkaart heb je ook je beltegoed nog.

net weer. Custom maps doet ie het de hele tijd niet! Speler dropped, maar toen we na 5x proberen een normale map speelde deed ie het ineens wel!
Wat ook raar is, is dat ik eerder klaar ben terwijl hij een betere pc heeft. Dus misschien moet hij zijn settings eens verlagen!
Ik hou jullie op de hoogte!

Het ligt meer aan de verbinding dan aan de pc's want na het laden volgt altijd de melding dat "speler2" is gedropt. en soms lukt het wel, en dan spelen we ook een heeerlijk potje!

Hier verdomt ie het nog steeds:(

Nouja, nog maar eens goed nalezen misschien. Hier doet 2 Human vs 2 CPu het vaak ook al niet. ik heb NOD32 en vriend heeft kasperky.

Topic: De SonyEricsson W710i en de Z710 in GSM's

Ik heb een W710, en vanmiddag deed mijn hoofdtelefoon aansluiting een beetje raar. Hij klikt niet zo goed meer, ik moet hem echt in de goede houding houden.

Ben ik dan (per ongeluk) te hard met de telefoon omgegaan, of zijn er meerdere mensen met dit probleem?

Topic: Coop games voor bijvoorbeeld op een LAN in Hardware & Spielerij Algemeen

Bijna alle RTS games zijn ook als Coop te spelen, weet niet of dat jou genre is, ik vind het echt leuk! O+

Topic: De SonyEricsson W710i en de Z710 in GSM's

quote:
EdwinBV schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:12:
Helaas kun je de telefoon alleen gebruiken bij droog/mooi weer. Toestel is namelijk niet water-/vochtbestendig.
Spreek je uit ervaring, of staat dat op de doos en kan je wel gewoon bellen in een regenbuitje?

Topic: Company of Heroes in Strategy Games

Hmm, net geprobeerd met een vriend over hamachi. Hij liep echt totaal niet goed.

Heeft iemand enig idee waardoor dat komt?
Ik heb het hamachi netwerk opgezet, en hoste de game. hij heeft draadloos netwerk thuis, ik werk gewoon met kabeltjes, en we zitten allebei (dus) achter een router.

Maar maakte niet uit wie er hoste, hij loopt altijd haperend. terwijl ik dit met een andere vriend nooit gehad heb :?

Iemand die een oplossing heeft?

Topic: Company of Heroes in Strategy Games

quote:
Bluecold schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:39:
[...]

Here comes the boogieman (sniper)
Is de beste.

En een m10 tank destroyer is slechter tegen tanks dan een sherman met opgewaardeerd kanon. Ook hebben shermans meer armor. Waarom zijn die tank destroyer dingen er in hemelsnaam! En ik erger me aan het feit dat ik alleen maar met light vehicles en inf. van die punten kan innemen, waarom kan dat niet met tanks! Ik bouw alleen maar tanks en soms een sniper om AT guns te mollen, dat zijn dus geen light vehicles en om nou die sniper overal heen te sturen is ook teveel werk. Tanks hebben ook slechte routefinding, ze rijden elkaar altijd in de weg als je er 3 tegelijk stuurt. Kortom, nog een paar van die minor issues fixen in CoH 1.1 en het spel wordt nog geweldiger!
Dat is juist het mooie van het spel, je kan niet winnen door alleen maar tanks te maken.. oké met die shermans met die rockets op zijn dak is wel overdreven goed ;), maar je zult toch mannetjes of jeeps nodig hebben om de punten te pakken. heb daar helemaal geen moeite mee!

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: