Hoofdcategorieën

Zoekresultaat: 73 berichten gevonden

Topic: HTC P3700 Touch Diamond (deel 2) in Windows Based Mobiles & PDA's

Reg. datum: 07 april 2005

Sinds vandaag heb ik ook een probleem, ik wou inloggen op MSN voor de eerste keer(een ander adres dan mijn mail adres). Nu heeft hij mijn e-mail adres ook veranderd, opzich geen probleem maar als ik hem nu weer probeer te veranderen word ik doorgelinkt naar de Live! website en kan ik mijn mail niet gewoon instellen als eerst... iemand oplossing gevonden?

quote:
dimocash schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 18:31:
[...]

raar, mijn programs map op die plek is helemaal vol.
Och, jah sorry! ;) ik zat in de Windows > Progamma's map.... 8)
Dank je! Top!

Dan meteen nog maar een vraag achteraan knallen:
Ik heb internet via Vodafone, en die heeft 3G verbinding en HSPA (ofzo), nu zie ik hem de heletijd switchen tussen die twee... kan ik ook zorgen dat hij altijd HSPA heeft?

quote:
RaptorRVL schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 18:24:
[...]

Je kunt dit doen:
in explorer, op de exe, druk op de exe bestand en hou het ingedrukt tot je het menu krijgt. En dan 'copy'.
Ga naar de windows map -> 'Start Menu' map -> 'Programs' map -> ergens op een kale plek ingedrukt houden tot je het menu weer krijgt. En dan als het goed is kun je 'paste as shortcut' doen.
Et voila! Een shortcut naar je exe bestand die in je programs staat. Tenminste, dit zou moeten werken :)
Ja, dat dacht ik ook... maar dat werkt dus niet en die Programs map is overigens ook helemaal leeg.

Ik heb vandaag ook mijn Diamond binnen gekregen, maar nu stuit ik op een probleem.. ik heb de beta versie van VNC mobile gedownload en deze moest je eerst naar je telefoon toe kopieren (het is een *.exe). maar nou kan ik hem niet selecteren bij programma's. (het openen zelf wil wel maar dat moet dan via verkenner, erg omslachtig)

Hoe kan ik dit probleem oplossen? :)

Topic: Het Windows Mobile levertijden topic in Windows Based Mobiles & PDA's

quote:
TeChNo2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:15:
Nee de NL versie, morgen moet ik waarschijnlijk toch naar r'dam dus als ik (vanavond) niks hoor van nogalgebeld dan horen ze van mij en ga ik naar de concurrent...

(en inderdaad: een dagje maakt niet uit, maar dat ze niets van zich laten horen irriteert me zeer...)

eh kortom: nee nog geen antwoord!
Ik heb er nog maar weer een mailtje achteraan geslingerd, want inderdaad, nog steeds geen mailtje met informatie over de levertijd.
En wat ik helemaal belachelijk vind is dat ik hem op 10 mei besteld heb en iemand die een paar weken later besteld heeft, al een mailtje heeft dat hij verzonden is.
Zeer slecht als je het mij vraagt

quote:
TeChNo2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:55:
[...]

iedereen die in dit topic post is in ieder geval niet geduldig aan het wachten ...

('t is toch een beetje hetzelfde gevoel als vroeger de dag voor je verjaardag of 4 december of zoiets..., ja ik geeft het toe: ik ben absoluut niet geduldig ;) )
Haha, ik heb ook nog nooit zovaak op het refresh knopje gedrukt van hotmail :D

quote:
rvbcrs schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:40:
[...]

Ja ik begin ook steeds minder vertrouwen te krijgen in die tent daar, krijg ook steeds andere verhalen te horen. Mij vertelde ze dat vandaag alleen de losse Diamonds worden verstuurd. De Diamond i.c.m. cradle bestellingen komen morgen binnen en dan zouden we hem vrijdag binnen moeten krijgen, dan moet ik ze maar weer op hun blauwe ogen vertrouwen. Ik zit er ook heel sterk over te twijfellen om te cancellen, ik heb namelijk nog niks betaald, maar onder rembours :) maar ik zou niet weten waar ik hem nu dan zou moeten bestellen.. ik WIL hem morgen echt hebben..
Okee, ik heb ook net algebeld gebeld.
Ze zeiden dat er inderdaad te weinig HTC touch diamonds hadden ontvangen. Morgen verwachten ze de 2de partij. Overigens zei hij ook dat nog niet alle mails de deur uit waren voor diegene die vandaag verzonden zouden worden

quote:
rvbcrs schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:07:
[...]

BradKing, zou ik mogen vragen wanneer jij de Diamond hebt besteld bij algebeld.nl (welke datum) ik heb namelijk nog steeds geen mail gehad en op 24 mei besteld.
Hmmm, ik heb ook nog geen mailtje ontvangen en 10 mei besteld. Misschien duurt het even.... Maar op de website staat al niet meer dat ze Direct Leverbaar zijn, dit belooft niet veel goeds

Topic: HTC Touch Diamond in Windows Based Mobiles & PDA's

De exacte release datum is nog niet bekend zeker?
ik heb al een beetje lopen googlen maar niets kunnen vinden...
Weet iemand hier meer over?

Topic: Het ATi HD38XX Ervaringen Topic - Deel 6 in Videokaarten & Beeldschermen

quote:
mad_max234 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:07:
[...]

Dual PCI Express VGA Power 6-Pin Connector
Support Nvidia SLi dual graphic card systems.

Moet er dus wel op zitten, of je heb niet de Zalman ZM600-HP die je hier vaak voorbij ziet komen. ;) (Wees dus even duidelijk wel voeding je nu heb)

Hij is ook modulair, en je hebt het kabeltje er niet in gestopt voor de 2e 6pins connector. (Dat denk ik dus, kijk in je doos van je voeding daar zitten de rest van alle kabels in. :) )
Haha ik had jullie berichtjes gelezen en direct thuis ffies gekeken... domme oen dat ik ben! (ik had eerder een Thermaltake Purepower 550wat ook met losse stekkertjes en die moest je echt apart inpluggen als je hem wou gebruiken ) Ik had de losse kabel ingeplugt... maar de standaard "vaste" kabel had ik nog helemaal niet meer gezien! 8)7

Maar ik draai nu op mijn nieuwe PC... Thanks voor jullie hulp.. ik deze topic in de gaten:)

Topic: Het ATi HD38XX Ervaringen Topic - Deel 6 in Videokaarten & Beeldschermen

Goede Avond Tweakers!,

Vanmiddag mijn nieuwe PC opgehaald :*) met een HD3870x2 en een Zalman 600Watt voeding zoals in de Best Buy Guide staat. Nu wil ik het aansluiten, maar zit op de voeding geen 2de 6-pin connector.... of heb ik dit nou mis? ik zie hier dat meerder deze voeding hebben, maar missen die ook die 6-pins?

M.v.g Taygeta

Topic: Het ATi HD38XX Ervaringen Topic - Deel 5 in Videokaarten & Beeldschermen

Weet iemand ook of de ATI HD3870 X2 in een Thermaltake Shark past?
Opzich ook wel handig om te weten :P straks past ie niet

quote:
kalizec schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:52:
[...]

Tenzij het een echte kwaliteitsvoeding is gaat dat inderdaad krap worden. Hier draait een HD3870 op een 380 watts voeding, 70 watt erbij voor een X2 zou wellicht nog kunnen, maar sowieso is de vraag of je voldoende PCIe stekkers gaat hebben. Ook is het erg lastig te beoordelen zonder voldoende specs (voeding en systeem). Hoe dan ook lijkt een nieuwe voeding mij wel aan te raden. Bij voorkeur in de 550watt regio en dan niet van Sweex of zo.
Nee okee, ik had een Thermaltake Purepower 500Watt, maar die is mij vorige week kapot gegaan.. en nu dus een Asus 450Watt.

Verder heb ik de CPU, mobo, geheugen van de Best Buy Guide hier van tweakers.
Dus ik denk dat ik dan ook maar die Zalmann ga halen van 600 Watt of een paar Wattjes meer

Goedenmiddag Tweakers,

Ik heb gisteren o.a. HD3870 x2 besteld (heb atm een X850...dus is waarschijnlijk een zeer grote vooruitgang). Maar nou is mijn voeding vanmiddag kapot (Thermaltake Purepower 500W) gegaan en heb ik de voeding van mijn broertje erin geslingerd.
Deze voeding is echter 450W dus ik denk niet dat ik dat ga trekken, hoeveel Watt voeding moet ik minimaal hebben?

EDIT: och... laat maar ik zie het al:LINK

Word dus toch een andere voeding

Topic: Computer doet het na herstart niet meer in Processors, Moederborden & Geheugen

Alright, ik heb het probleem opgelost. Het was inderdaad de voeding.

Toch zonde, had niet verwacht dat die Thermaltake voeding zo snel kapot zou gaan.
Beetje jammer

Topic: Computer doet het na herstart niet meer in Processors, Moederborden & Geheugen

Okee, het probleem word nog mysterieuzer.
Terwijl ik de vorige post aan het typen was op de computer beneden, is mijn eigen PC aan(vraag niet hoe) gegaan en deden alle LED's en Fan's het weer. Nu wou ik mijn Videokaart weer plaatsen en geluidskaart, en nu doet ie weer niets, hetzelfde geld als ik alles eruit haal.
Erg vreemd allemaal

Goedemiddag Tweakers!

Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn PC.
Gisteren sloot ik mijn PC af en wou heb enige tijd later weer opstarten, alleen dit wou niet meer.
Ik heb er niet aan gesleuteld ofzo en normaal gesproken kan ik het probleem wel zelf oplossen maar ben nu ten einde raad.
Het rare is dat het LEDje van mijn "power on" aanstaat en heel snel loopt te knipperen normaal gesproken als de uit staat is deze uiteraad ook uit.
Mijn Watt meter ( Thermaltake ) geeft wel gewoon aan dat hij 10 Watt consumeerd als hij niet aanstaat maar ook dit display knippert.

Ik heb hem gisteren wel even weer aan te praat gekregen, ik had de stroom eraf gehaald. Bios batterijtje er uit gehaald en toen half uurtje gewacht. Daarna kon ik hem gewoon weer opstarten maar dat lukt nu ook niet meer.

Ik heb een:
- MSI Neo4 moederbord
- ATI 64 3200+
- ATI Radeon X850
- Thermaltake 500Watt power supply
- 1024MB geheugen

Types weet ik zo niet maar kan ik mits belangrijk, even opzoeken

Met Vriendelijke Groet,

Rutger

Topic: Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 16 in Hardware & Spielerij Algemeen

quote:
TLM schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:15:
Misschien een rare vraag, maar is het ook gewoon mogenlijk om een 120gb schijf zonder problemen in je ps3 te stoppen? Enige wat je moet doen is hem fat32 te formatteren!?!?

Mocht je krap in je Gbtjes komen.

Gr,
het moet wel een laptop HD zijn... maar dat kan inderdaad!

Topic: Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 15 in Hardware & Spielerij Algemeen

quote:
Gman schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:15:
Ik blijf het vaag vinden dat er aan de achterkant geen usb zit.

Het jeukt om EoJ te kopen maar heb eigenlijk nog teveel te gamen atm.
Maar ik wil 'm toch hebben :P
haha ja mij lijkt het ook een leuk spel, en vooral omdat het een keer wat anders is!!
als ik hem via estarland bestel kost het me 60 euro inclusief verzendkosten.
Misschien ook een aanrader voor jou?

Topic: Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 15 in Hardware & Spielerij Algemeen

quote:
Remco76 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:21:
Vorige week besteld en betaald, en zaterdag kreeg ik dus een e-mail met daarin de bevestiging dat het pakketje verzonden was (eerder dan gepland, zou pas maandag uitkomen)

Edit: inderdaad geen invoerrechten hoeven te betalen!
Doen ze er ook z'n stickertje op? met GIFT erop? opzich wel slim gedaan

quote:
Remco76 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:17:
Ik stap net thuis en er ligt een pakketje van eStarland op de vloer......Uncharted is binnen!!

*O* _/-\o_ *O*

Ik heb trouwens $ 7 betaald voor shipping.
Aah wanneer had je hem besteld? aaah laat maar zaterdag op de post gedaan.
en geen invoer kosten moeten betalen?

quote:
supernova schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:36:
[...]

Klopt, dat vind ik ook wel jammer. Maar blijkbaar doet UPS(nogwat) er niet aan om een track and trace naar het buitenland te doen.. Of Estarland doet er geen moeite voor om het te regelen.. Maar goed zolang ze binnen komen hoor je mij niet klagen. :D
aaah ik heb het al gevonden.
quote:
Most packages, particularly orders placed with Economy Shipping, are shipped out by USPS, which does not provide a tracking service.

....

Why doesn’t eStarland provide tracking number for all orders?

To save your money and to give you new, more economical shipping options, we ship out many orders by USPS which does not provide tracking numbers.
Vandaar dat shipping maar $6 kost.. naja liefst zo goedkoop mogelijk. _/-\o_ _/-\o_

quote:
supernova schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:47:
[...]

Heb hem zondagavond besteld... En hij is maandag verstuurd..
Mijn vorige bestelling had ik na 3 dagen in huis... Dus _/-\o_
Wat ik me nou afvraag is waarom ik niet mijn post kan volgen.. zeg maar met dat amerikaanse track en trace.... maar voor de rest ben ik tot nu toe zeer te spreken over estarland.com. maargoed zolang ik nog niets ontvangen heb blijf ik het volgen.

Weet iemand trouwens of ik gewoon The Eye kan bestellen uit amerika? volgens mij moet dit geen probleem zijn toch?

Ik heb even een vraagje,
Heeft iemand ervaring hier met www.estarland.com? ik zit er namelijk aan te denken om eye of judgment te kopen via hun omdat hij, als ik hem daar bestel omgerekend 60,- euro kost met The eye erbij. dit scheelt met toch alweer 40 euro!
En hoe hoog zouden de import kosten zijn als het langs de douane komt?

Topic: Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 14 in Hardware & Spielerij Algemeen

quote:
swopdark schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:01:
[...]

Ik kan niet goed snappen dat als je gewoon veel lol hebt aan een spel je je zo druk kan maken over je stats dat je bereid bent het spel terug te brengen. 8)7 Of krijg je soms extra wapens als je een hogere rank hebt?
Ja dit is juist het problem. je hebt rank 10 nodig om een clan te joinen en er zijn inderdaad wapens die je kan unlocken

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: