Reg. datum: 02 april 2005
Zoekresultaat: 35 berichten gevonden
Berichten van gebruiker teksetter. Klik hier voor de topics waarin teksetter heeft gereageerd.
Topic: moederbord of videokaart defect in Videokaarten & Beeldschermen
Ik heb alle module eruit gehaald dan hoor ik non stop shot Beebs. Nu heb ik de Videokaart erui gehaald en hij geeft zelfde Beep en dan alsof het wordt onderbroken en gaat verder. Ik hoor dan de HD bezig zijn. Het lijkt erop dat de moederbord boosdoener is. Andere tip. Toch blijft het vreemd. Het is zelfde Beep die aangeeft dat alles OK is en HD zit te werken alsof de pc opstart en toch geen beeld. Jammer dat ik geen andere pci-express kaartje heb, dan zou ik gelijk zeker weten wat het is. Nu blijf ik toch twijfelen tussen moederbord en de videokaart.
Na eruit halen van Batterij en 10sec op aan knopje ingedrukt houden met stoomkabel eruit lijkt hij paar keer te herstarten met Beep en dan start hij zo te zien weer verder op...
Na eruit halen van Batterij en 10sec op aan knopje ingedrukt houden met stoomkabel eruit lijkt hij paar keer te herstarten met Beep en dan start hij zo te zien weer verder op...
Ik heb een probleem en ik gok zelf op dat de videokaart in mijn pc defect is. Maar wilde ook om ideeen vragen misschien dat ik toch wel ongelijk heb.
Ik heb volgende in mijn pc
GigaByte GA-965P-DS3, Retail
XFX GeForce 8600 GT XXX Edition
Wanneer ik de pc opstart hoor ik 1xbeep. Dit hoorde ik ook voorheen en volgens de Bios handleiding is het Bios check 1 short: System boots successfully
Nu hoor ik zelfde beep maar met erachter een direct maar superkorte beep of onderbreking van de beep. Heel apart.
1 long 1 short: DRAM or M/B error; ik heb 2 geheugen modules erin dus beide 1 voor een erop aangesloten. Geen nut. Bios gereset met een jumper ook geen nut. blijft zelfde beep aangeven.
Pc lijkt altijd wel te starten en een en ander te laden. Nu als ik start hoor ik weer dat beep en dan erachter gaat hij even wachten en gaat herstarten en gaat wel verder. Ik hoor de geluid van de HD dat hij werkt en pc lijkt op te starten en gegevens te laden.
Maar niets nada op mijn beeld. Ik heb een 2 dvi aansluitingen. Ik gebuik ook een digitaal signaal kabel en een oude vga met een converter nar dvi naar vga in geval van aansluiten van 2 pc's op 1 monitor soms.
Maar beide kabels geprobeerd met converter toch nog niets op beeld.
Bios reset gedaan nog niets. Zelfde beep blijft en herstart eerste keer dat ik hem opstart.
CPU cooler draait een extra fan in behuizing werkt ook HD lijkt te starten. Maar geen beeld. Videokaart eruit gehaal en terug aangesloten voor het geval nog niets.
Probeer in Bios te komen geen nut.
Dit staat in de handleiding van mijn Moederbord voor Bios Beeps
AWARD BIOS Beep Codes
1 short: System boots successfully
2 short: CMOS setting error
1 long 1 short: DRAM or M/B error
1 long 2 short: Monitor or display card error
1 long 3 short: Keyboard error
1 long 9 short: BIOS ROM error
Continuous long beeps: DRAM error
Continuous short beeps: Power error
Heeft iemand zoiets meegemaakt. Nu zit ik te denken welke onderdeel zal ik opsturen als defect, moederbord of de videokaart. Ik heb een andere oude pc daar doet de beeldscherm erop geen probleem ook als ik de zelfde kabel gebruik.
Enige tip? Bij voorbaat dank.
Ik heb volgende in mijn pc
GigaByte GA-965P-DS3, Retail
XFX GeForce 8600 GT XXX Edition
Wanneer ik de pc opstart hoor ik 1xbeep. Dit hoorde ik ook voorheen en volgens de Bios handleiding is het Bios check 1 short: System boots successfully
Nu hoor ik zelfde beep maar met erachter een direct maar superkorte beep of onderbreking van de beep. Heel apart.
1 long 1 short: DRAM or M/B error; ik heb 2 geheugen modules erin dus beide 1 voor een erop aangesloten. Geen nut. Bios gereset met een jumper ook geen nut. blijft zelfde beep aangeven.
Pc lijkt altijd wel te starten en een en ander te laden. Nu als ik start hoor ik weer dat beep en dan erachter gaat hij even wachten en gaat herstarten en gaat wel verder. Ik hoor de geluid van de HD dat hij werkt en pc lijkt op te starten en gegevens te laden.
Maar niets nada op mijn beeld. Ik heb een 2 dvi aansluitingen. Ik gebuik ook een digitaal signaal kabel en een oude vga met een converter nar dvi naar vga in geval van aansluiten van 2 pc's op 1 monitor soms.
Maar beide kabels geprobeerd met converter toch nog niets op beeld.
Bios reset gedaan nog niets. Zelfde beep blijft en herstart eerste keer dat ik hem opstart.
CPU cooler draait een extra fan in behuizing werkt ook HD lijkt te starten. Maar geen beeld. Videokaart eruit gehaal en terug aangesloten voor het geval nog niets.
Probeer in Bios te komen geen nut.
Dit staat in de handleiding van mijn Moederbord voor Bios Beeps
AWARD BIOS Beep Codes
1 short: System boots successfully
2 short: CMOS setting error
1 long 1 short: DRAM or M/B error
1 long 2 short: Monitor or display card error
1 long 3 short: Keyboard error
1 long 9 short: BIOS ROM error
Continuous long beeps: DRAM error
Continuous short beeps: Power error
Heeft iemand zoiets meegemaakt. Nu zit ik te denken welke onderdeel zal ik opsturen als defect, moederbord of de videokaart. Ik heb een andere oude pc daar doet de beeldscherm erop geen probleem ook als ik de zelfde kabel gebruik.
Enige tip? Bij voorbaat dank.
Topic: Landelijke storing KPN/XS4ALL Only in Internetproviders en Hosting
Ik zie nu ineens dat ik ook mijn upgrade heb gekregen. van 2 naar 4 mbit. dat is heel wat gezien dat ik toch niet echt hoge snelheden kan halen met mijn woning 4000m v.d. centrale. 
Topic: arbo wet werken achter pc in Werk en Inkomen
kan je die gegevens hier plakken ik kan niet op die pagina komen, zit op werk -_-
aub aub aub
aub aub aub
Topic: arbo wet werken achter pc in Werk en Inkomen
jongens wie heeft info over wat voor regels gelden als je achter een pc werkt
hoe vaak moet je pauze hebben, hoe lang mag je non stop achter pc zitten enz.
hoe vaak moet je pauze hebben, hoe lang mag je non stop achter pc zitten enz.
Topic: [Casema/Orange Cable] Ervaringen topic - Deel 3 in Internetproviders en Hosting
Over acties, jongens er was laatst actie dat je een digitale decoder kon krijgen bij je verhuizing voor pak weg 49.95 ofzo met een smartcard (29.95) wat je normaal zo'n 130-, min kost.
Gewoon even website volgen soms heb je van die leuke zoals 3 maanden film en sport voor 5euro p/m en je kan binnen 3 maanden opzeggen zonder enige verbintenis.
Gewoon even website volgen soms heb je van die leuke zoals 3 maanden film en sport voor 5euro p/m en je kan binnen 3 maanden opzeggen zonder enige verbintenis.
Topic: [Casema/Orange Cable] Ervaringen topic - Deel 3 in Internetproviders en Hosting
Droom maar lekker door.
Wat je wel kan doen is voor Casema gaan werken, dan krijg je wel korting op je Internet

Wat je wel kan doen is voor Casema gaan werken, dan krijg je wel korting op je Internet
Topic: Router voor Casema via Eurodocsis (motorola modem) in Netwerken
als je de oude witte 4200 modem hebt en die valt steeds uit kun je dit melden bij de helpdesk van casema. zij kunnen zien of je modem die oud is vaak uitvalt uit zichzelf indien jah dan ruilen ze zelf die modem.
maar het kan net zo goed aan die rotzooi spul van sitecom liggen. resetten hoort nu eenmaal bij sitecom routers. je modem hoort goed te zijn. en koop een belkin of linksys laat die sitecom liggen zou ik zeggen.
maar het kan net zo goed aan die rotzooi spul van sitecom liggen. resetten hoort nu eenmaal bij sitecom routers. je modem hoort goed te zijn. en koop een belkin of linksys laat die sitecom liggen zou ik zeggen.
Topic: [Wanadoo/Casema Cable] Ervaringen topic - Deel 2 in Internetproviders en Hosting
dit verschilt per klant, velen hebben de eerste van de maand.quote:Mr_Blobby schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:57:
[...]
Het is van de 7e tot de 7e van de maand en het verbruik kan je volgen via: http://klant.casema.nl/news/
Topic: Western Digital Caviar onhenkenbaar in bios voor 15sec. in Processors, Moederborden & Geheugen
Ik heb enige weken geleden een harde schijf gekocht voor een oude pc die op zich nog redelijk goed is voor internetten. De harde schijven die erin zaten gingen na ruim 5 jaar stuk (maxtors).
Deze keer haalde ik maar deze harde schijf hieronder vermeld.
Wat er gebeurd is als ik de pc opstart dan herkent de bios hem de eerste 10 a 20 sec niet en dan komem de gegevens van de harde schijf naar voren. Maar dit geldt ook voor de DVDbrander van Nec 2500A.
Ik heb de bios naar nieuwste versie geflashed maar dit probleem blijft nog steeds. Ik sla elke keer de changes op zodra de echte gegevens van de brander en harde schijf naar voren komen zet de boot in een goede rij. De jumpers zijn goed ingesteld ieder op zijn eigen IDE (1 en 2) en als master.
Nu weet ik geen raad, ik gok op een niet meer goed functionerende Bios of het is de harde schijf maar het is raar dat het de dvd nec2500 die al 3 jaar in zit ook niet herkend.
Hiermee wordt de kans dat de BIOS niet meer ok is nog sterker.
Ik heb ook een ander batterij in de bios gezet.
Iemand een andere tip.
Western Digital Caviar SE, 80 GB, 7200 RPM, 8 MB
WD800JB
in mijn nieuwe pc gezet en het werkt. maar jah de dvd van de oude pc wordt nog altijd snel herkend maar de harde schijf niet. dus duidelijk niet zo goed samenwerkend. nu wordt het nieuwe andere merk harde schijf of nieuwe moederboard
Deze keer haalde ik maar deze harde schijf hieronder vermeld.
Wat er gebeurd is als ik de pc opstart dan herkent de bios hem de eerste 10 a 20 sec niet en dan komem de gegevens van de harde schijf naar voren. Maar dit geldt ook voor de DVDbrander van Nec 2500A.
Ik heb de bios naar nieuwste versie geflashed maar dit probleem blijft nog steeds. Ik sla elke keer de changes op zodra de echte gegevens van de brander en harde schijf naar voren komen zet de boot in een goede rij. De jumpers zijn goed ingesteld ieder op zijn eigen IDE (1 en 2) en als master.
Nu weet ik geen raad, ik gok op een niet meer goed functionerende Bios of het is de harde schijf maar het is raar dat het de dvd nec2500 die al 3 jaar in zit ook niet herkend.
Hiermee wordt de kans dat de BIOS niet meer ok is nog sterker.
Ik heb ook een ander batterij in de bios gezet.
Iemand een andere tip.
Western Digital Caviar SE, 80 GB, 7200 RPM, 8 MB
WD800JB
in mijn nieuwe pc gezet en het werkt. maar jah de dvd van de oude pc wordt nog altijd snel herkend maar de harde schijf niet. dus duidelijk niet zo goed samenwerkend. nu wordt het nieuwe andere merk harde schijf of nieuwe moederboard
Topic: Het grote KPN Digitenne topic deel 3 in LCD, Plasma, Projectie & Recording
Topic: Het grote KPN Digitenne topic deel 3 in LCD, Plasma, Projectie & Recording
WAAR WORDT DIT GEBOUWD.?quote:W3ird_N3rd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 02:16:
Stel af op 498Mhz (K24) en zoek een plek in je kamer waar je ontvangst hebt. Probeer ook de antenne dicht tegen de muur te zetten, of als het kan voor een raam, gericht op de zender.
Je weet trouwens dat er een nieuwe DVB-T mast in aanbouw is daar?
[afbeelding]
hoi allemaal,. ik heb al weken slechte ontvangst en dit in vorm van als ik in ene kant van de kamer scan krijg ik wel ned 123 en andere kant niet. Maar ik blijf altijd kanaals missen. Nu ontvang ik 17, geen talpa/tien, veronica,... antennet zit op de plek waar het altijd zat en goed ontvangst had. ik zit op 1ste verdieping. dat is zeker 2 a 3 meter hoog. in den haag net buiten centrum en richt de antenne ook in de richting van de rasters maar toch blijf ik zenders missen. ondertussen ben ik het zat geworden om te blijven scannen en resetten dus maar een brief verzonden naar kpn om het op te zeggen. toch maar naar een echte kabel bedrijf. betaal liever paar euro's meer voor een stabielere ontvangst.
Heeft iemand dit probleem net als ik had je een oplossing hiervoor ik zou het wel willen weten.
Reset, software update, handmatig scan, auto scan, antenne andere plek raam van de kamer hou het ook nog hoog waarbij het zeker dik 4 meter van de grond is toch blijf ik heel wat missen.
Heeft iemand dit probleem net als ik had je een oplossing hiervoor ik zou het wel willen weten.
Reset, software update, handmatig scan, auto scan, antenne andere plek raam van de kamer hou het ook nog hoog waarbij het zeker dik 4 meter van de grond is toch blijf ik heel wat missen.
Topic: XS4ALL Only in Internetproviders en Hosting
Enige nadeel van xs4all only is, ben ik paar dagen geleden achter gekomen is dat je niet kan verhuizen.
Indien je verhuisd moet je xs4all only opzeggen, kpn nemen en dan xs4all normaal aanvragen, na 1 jaar kun je naar xs4all only weer. Wel rot als je ook je kpn nr heb laten omzetten tot een xs4all voip rn.
Indien je verhuisd moet je xs4all only opzeggen, kpn nemen en dan xs4all normaal aanvragen, na 1 jaar kun je naar xs4all only weer. Wel rot als je ook je kpn nr heb laten omzetten tot een xs4all voip rn.
Topic: Gigabyte GA-965P-S3/DS3/DS4/DQ6 ervaringen Deel II in Overclocking & Tweaking
He he he, Jongens het bleek dat ik de CPU 4pin met de Atx20+(4pin) door elkaar had gehaald. Heel dom maar jah, Ik ben blij dat de moederbord in orde was.
Alles geinstalleerd werkt perfect cpu werd direct herkend zonder problemen.
Thanks voor iedereen die met tips kwam. Was bij me niet opgekomen.
Alles geinstalleerd werkt perfect cpu werd direct herkend zonder problemen.
Thanks voor iedereen die met tips kwam. Was bij me niet opgekomen.
Topic: Gigabyte GA-965P-S3/DS3/DS4/DQ6 ervaringen Deel II in Overclocking & Tweaking
Ik heb namelijk 2 x 4 pin cpu 1 en 2 kabels gezien. 1x 4 pin kabel. en de 20pin atx kabel.
Ik geloof dat ik de 1x4pin bij de cpu heb aangesloten en sloot 1x cpu 4pin bij de 20pin atx bij omdat het 24 pin is op moederbord.
Nu hoop ik dat de moederbord nog heel is. En anders was het gewoon indien niet doorverbrand al defect toen het bij me aankwam.
Op zich dom van me voor 15piek kon ik cpu/mem/cooler aan laten sluiten en testen en firmware laten upgraden. maar dacht ik doe het wel zelf. Volgende keer laat ik het gewoon testen. Loop je minder risico met defecte apparatuur.
Zodra ik thuis ben ga ik alles nog een keer langs en als het foute aansluiting van kabels is hoop ik dat het gaat werken. Zo lang gewacht op nieuwe pc en dan krijg je dit nog een week wachten op nieuwe onderdelen. Jullie zullen wel kunnen voorstellen hoe ik me voelde gisteren tot 2 uur avond en vanochtend. hehehheh.. thanks voor de tips heeft me wat meer bijgebracht. (beter kijken en lezen)
Ik geloof dat ik de 1x4pin bij de cpu heb aangesloten en sloot 1x cpu 4pin bij de 20pin atx bij omdat het 24 pin is op moederbord.
Nu hoop ik dat de moederbord nog heel is. En anders was het gewoon indien niet doorverbrand al defect toen het bij me aankwam.
Op zich dom van me voor 15piek kon ik cpu/mem/cooler aan laten sluiten en testen en firmware laten upgraden. maar dacht ik doe het wel zelf. Volgende keer laat ik het gewoon testen. Loop je minder risico met defecte apparatuur.
Zodra ik thuis ben ga ik alles nog een keer langs en als het foute aansluiting van kabels is hoop ik dat het gaat werken. Zo lang gewacht op nieuwe pc en dan krijg je dit nog een week wachten op nieuwe onderdelen. Jullie zullen wel kunnen voorstellen hoe ik me voelde gisteren tot 2 uur avond en vanochtend. hehehheh.. thanks voor de tips heeft me wat meer bijgebracht. (beter kijken en lezen)
nee 1 4pin in voor de cpu aangesloten en de dikke platte atx kabel aangesloten plus er moest een extra 4pin nog bij worden aangesloten zodat die lijn van 12V dikke kabel vol zat.
maar ik had er heyyy nu ik nadenk 2x 4pins cpu1 en 2. En 1 daarvan moest boven worden aangesloten bij de cpu voor de stroom van de cpu. Ik ga thuis die 4 pins controleren, misschien dat ik zo'n domme actie heb gedaan door kabels door elkaar te halen. Volgens mij is dat het. Zo niet dan gaat het maandag terug in ieder geval. Hey gozer nu ik jou p4 las kwam het bij me dat kabels er waren het zoveel. ga thuis checken
maar ik had er heyyy nu ik nadenk 2x 4pins cpu1 en 2. En 1 daarvan moest boven worden aangesloten bij de cpu voor de stroom van de cpu. Ik ga thuis die 4 pins controleren, misschien dat ik zo'n domme actie heb gedaan door kabels door elkaar te halen. Volgens mij is dat het. Zo niet dan gaat het maandag terug in ieder geval. Hey gozer nu ik jou p4 las kwam het bij me dat kabels er waren het zoveel. ga thuis checken
Jongens ik heb deze moederbord genomen GigaByte GA-965P-DS3 met een 6420 cpu nu heb ik alles aangesloten bekabeling alles. Maar de pc start niet op. De voeding op een andere pc aangesloten en die werkt het wel.
Is er een manier waarop je anders die moderbord moet aansluiten. Iets wat ik over het hoofd zou kunnen hebben gezien. Ik heb het als elk andere aangesloten de moederboard.
Iemand enig idee of meegemaakt?
Is er een manier waarop je anders die moderbord moet aansluiten. Iets wat ik over het hoofd zou kunnen hebben gezien. Ik heb het als elk andere aangesloten de moederboard.
Iemand enig idee of meegemaakt?
Topic: Welke voeding heb ik nodig? Deel 17 in Overige Hardware
Erg blij met de duidelijke uitleg. Dus ik moet een voeding nemen met wat meer power op de 12V -_-. thanks voor de uitleg nogmaals.
Dit is vaag, als de 12V de som van 12V1 en 12V2 is dan zou ik hierop:quote:disco stu schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:06:
Ik zal hier nog wat verduidelijking over gans het 12V vraagstuk proberen neer te schrijven, maar momenteel even geen tijd voor. Toch nog kort: 12V is volgens mij combined waarde van 12V1 en 12V2. je mag ze dus niet alle 3 optellen. 12V is feitelijk al de som van 12V1 en 12V2. Zo interpreteer ik de gegevens althans
12V: 18A, + 12V1: 14A = 30A
en de 12V= dan 18A
wat is hier dan van toepassing. de 18A op 12V of de som van 12V1 en 12V2 namelijk 30A
mijn voeding.
Specification: 3,3V: 30A, 5V: 28A, 12V: 18A, 12V1: 14A, 12V2: 16A, -12V: 0,5A, 5VSB: 2,5A
Erg onduidelijk is het zeker wel in ieder geval.
Wel ik heb ook niet veel verstand van maar als ik dan zo lees wat er staat probeer ook te begrijpen een beetje. Ok mogelijk heb ik dan ook fout. Maar ik weet ook niet precies of mijn voeding die ik nu heb besteld genoeg zal zijn voor mijn systeem. Want zo niet dan heb ik al aangegeven bij de winkel of ik al kan wijzigen de bestelling. Ik heb nu een 400W besteld en een 450 schijnt veel meer te leveren op 12V dan de 400W broertje.
De 400W levert 18A op 12V en de 450W levert 30A op 12V. dus om maar zeker te zijn van mijn zaak probeer alsnog die 450W voeding te nemen om niet tekort te komen aan stroom.
Maar jah als je toch die 12V, 12V1 en 12V2 bij elkaar kan optellen de Amperes dan is het wel genoeg de 400W voeding. Anders ben ik de klos.
Dit is dan mijn voeding die ik nu heb besteld en heb hier doorgekregen dat ik 18A min nodig heb.
BQT E5-400W
400 W Power
ATX12V Version 2.2
20/24 Pin Mainboard Connector
1x PCI-Express Connector
4x SATA Connections
6x 4 Pin Connectors (HDD)
1x 3 Pin Connectors (FDD)
1x 120mm SilentWings fan
Active PFC with PF up to 0,99
2 separate 12V Connections
2x P4 Connnector (1xP8)
3x 3 Pin Molex fan Connectors
Specification: 3,3V: 30A, 5V: 28A, 12V: 18A, 12V1: 14A, 12V2: 16A, -12V: 0,5A, 5VSB: 2,5A
Iemand die echt zeker is en kan misschien vertellen hoeveel Amperes dit voeding echt levert en of het echt genoeg is voor mijn pc'tje van straks die 18A nodig heeft.
De 400W levert 18A op 12V en de 450W levert 30A op 12V. dus om maar zeker te zijn van mijn zaak probeer alsnog die 450W voeding te nemen om niet tekort te komen aan stroom.
Maar jah als je toch die 12V, 12V1 en 12V2 bij elkaar kan optellen de Amperes dan is het wel genoeg de 400W voeding. Anders ben ik de klos.
Dit is dan mijn voeding die ik nu heb besteld en heb hier doorgekregen dat ik 18A min nodig heb.
BQT E5-400W
400 W Power
ATX12V Version 2.2
1x PCI-Express Connector
4x SATA Connections
1x 120mm SilentWings fan
2x P4 Connnector (1xP8)
Iemand die echt zeker is en kan misschien vertellen hoeveel Amperes dit voeding echt levert en of het echt genoeg is voor mijn pc'tje van straks die 18A nodig heeft.
eerlijk als ik de uitleg aan het begin lees dacht ik het namelijk het zelfde maar jah. ik heb wel een voeding gevonden die 34A op 12V mogelijk maakt. Als het mogelijk is ga ik de bestelling van mijn voeding wijzigen, zo niet dan pech. Ik wacht al nu paar dagen op de pc onderdelen om het gebruik klaar te maken. Anders moet ik nog langer wachten geen zin.
Dit is de uitleg in begin van dit topic dan. als ik zo kijk heb ik een voeding die wel goed is.
Combined power komt altijd voor als volgt:
- Combined power tussen +3.3V en +5V
- Combined power tussen +3.3V en +5V en +12V
- Combined power tussen +12V1 en +12V2
Voorbeeldje hiervan a.d.h. van de Enermax Noisetaker 600W:
+12V1 = 18A
+12V2 = 18A
De som is dus 18A + 18A = 36A
De combined power tussen +12V1 en +12V2 = 34A
-> zoals je kan zien, bevindt de combined power waarde zich amper onder de som-waarde. Dit is dus een heel wenselijke situatie. Minder wenselijk was bijvoorbeeld geweest: 28A...
Als ik dan hiernaar kijk zou mijn voeding dan
12V1: 14A, + 12V2: 16A = 30A zitten
Ik heb naar weten nu 18A nodig en dit is ruim voldoende.
Dit is de uitleg in begin van dit topic dan. als ik zo kijk heb ik een voeding die wel goed is.
Combined power komt altijd voor als volgt:
- Combined power tussen +3.3V en +5V
- Combined power tussen +3.3V en +5V en +12V
- Combined power tussen +12V1 en +12V2
Voorbeeldje hiervan a.d.h. van de Enermax Noisetaker 600W:
+12V1 = 18A
+12V2 = 18A
De som is dus 18A + 18A = 36A
De combined power tussen +12V1 en +12V2 = 34A
-> zoals je kan zien, bevindt de combined power waarde zich amper onder de som-waarde. Dit is dus een heel wenselijke situatie. Minder wenselijk was bijvoorbeeld geweest: 28A...
Als ik dan hiernaar kijk zou mijn voeding dan
12V1: 14A, + 12V2: 16A = 30A zitten
Ik heb naar weten nu 18A nodig en dit is ruim voldoende.
Kan iemand mij misschien hierover iets uitleggen. Ik heb namelijk deze voeding besteld omdat iedereen aangaf dat het om een A-merk ging en wel voldoende stroom wordt geleverd door A-merk voedingen.
Er werd hier tegen me verteld dat ik een voeding nodig heb die 28A kan leveren.
Nou heb ik een voeding met de specs hieronder maar is dit wel voldoende voor die 28A.
Kan iemand dit voor me beantwoorden hoeveel A's deze voeding kan geven en wat de optelsom hiervoor is. -_-
BQT E5-400W
400 W Power
ATX12V Version 2.2
1x PCI-Express Connector
4x SATA Connections
1x 120mm SilentWings fan
2x P4 Connnector (1xP8)
Er werd hier tegen me verteld dat ik een voeding nodig heb die 28A kan leveren.
Nou heb ik een voeding met de specs hieronder maar is dit wel voldoende voor die 28A.
Kan iemand dit voor me beantwoorden hoeveel A's deze voeding kan geven en wat de optelsom hiervoor is. -_-
BQT E5-400W
400 W Power
ATX12V Version 2.2
1x PCI-Express Connector
4x SATA Connections
1x 120mm SilentWings fan
2x P4 Connnector (1xP8)