Hoofdcategorieën

Zoekresultaat: 4.216 berichten gevonden

Topic: Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31 in Audio en HiFi

@Rekkie
Het is niet essentieel. Helemaal niet als je de linker en rechter speaker zo dicht naast elkaar hebt staan, zal het niet zoveel uitmaken (mits er een goede decoder gebruikt wordt die het geluid goed over de overgebleven kanalen mixt). Ik denk zelfs dat het beter klinkt dan en center die op de grond ligt. Dan komt het geluid namelijk van een vreemde plek (helemaal omdat er vooral vocals uit de center komen) en is de kans groot dat je harde vloer voor storende reflecties gaat zorgen.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Topic: iRiver H140 formatteren in Portable Media Devices

Wat doet-ie als je vanuit Windows formateerd en niet voor snelformateren kiest? Dat is bij mij namelijk altijd goed gegaan. Als dat nog niet gaat, kan je eerst de schijf eens op fouten controleren, misschien is dat het probleem.
Je kunt ook eens proberen een ander programma te gebruiken dat dat van Windows. Op de Ultimate Boot CD for Windows of op de 'gewone' Ultimate Boot CD vind je enkele suggesties.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Topic: Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31 in Audio en HiFi

quote:
Superdaantje schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:21:
Het is dan wel geen thuis bioscoop maar het voldoet aan onze eisen. Heb gekozen voor een Harman Kardon set. Hoe ben ik bij deze set gekomen. Zocht iets om een Ipod aan te sluiten op me oude set. Harman Kardon heeft een dergelijke Bridge.

(...)

De nieuwe speeltjes
[afbeelding]

Zo staat het er nu bij
[afbeelding]
[afbeelding]
http://img171.imageshack.us/img171/1840/img0095si1.jpg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk setje. Staat mooi bij elkaar en vooral mooi meubel. Maar die versterker lijkt op de foto wel erg weinig ruimte te hebben. Kan hij zijn warmte nog wel kwijt?

Topic: Kaj. ook op zwart, na 9 jaar... in Lieve Adjes

Kaj, ik denk dat ik namens velen spreek als ik zeg: 'bedankt, het waren twee fantastische dagen negen fantastische jaren'. :p

Zal een rare gewaarwording zijn als je daadwerkelijk op zwart bent...

Topic: DeeD2k2, van rood naar zwart in Lieve Adjes

Bedankt allemaal. Helaas is het niet gegaan zoals het hoort. Door veranderende interesses en drukte in privé leven, op sociaal gebied en met mijn studie, ben ik gewoonweg te weinig aan GoT toe gekomen. Het was in ieder geval zo weinig dat ik geen mod meer kon zijn. Helaas. :/

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke ervaringen, mooie momenten, nieuwe inzichten en alles wat ik vergeten ben. d:)b

PS Remy, ik hoop dat je een ander adresje kunt vinden voor de Beerenburg... ;)

Topic: Mini-re autotjes in Portable Media Devices

Doordat dit forum ooit Gadget Talk was, kan je hier nog een aantal topics over RC-auto's vinden, maar inmiddels horen ze thuis in Stuffis Generalis. Neem daar eens een kijkje, en ik verwacht dat je wel bruikbare informatie zult vinden.

zoeken naar 'rc auto' in Stuffis Generalis

Topic: PC en PS3 op één speakerset (Z5500) in Audio en HiFi

Ik heb de titel even wat duidelijker gemaakt.

De optische schakelaar is overigens het goedkoopst (9 euro), maar de convertor vind ik de mooiste oplossing. Deze kost ong. 19 euro, maar kan kan je wel alles bedienen met een control pannel (zoals FeaR1986 al aangeeft.

Topic: Hulp bij het kiezen van een mp3speler. in Portable Media Devices

Je zult toch echt zelf moeten gaan zoeken. Ook al is de keus moeilijk voor je, het is niet de bedoeling dat wij je aan het lijntje gaan nemen en/of voor jou gaan zoeken (Zie ook FAQ: Het algemeen beleid » Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen). Kijk eens in de Pricewatch » Draagbare Mediaspelers om te zien wat er zoal te krijgen is in de Benelux of ga op zoek naar webshops om het aanbod te kunnen zien.
Ik denk wel dat je budget aan de krappe kant is voor je eisen. Een SD slot en USB-host zijn (nog) geen alledaagse functies, helemaal als je ze allebei wilt, dus zal je bij duurdere spelers terecht komen.

Succes met zoeken. :)

Topic: Vastlopen na Mounten Freecom MediaPlayer-350 in Portable Media Devices

Titel vollediger gemaakt om wat meer aandacht te trekken.

Topic: Wat is beter bij gelijke bitrate mp3 of wma? in Portable Media Devices

Je geeft het zelf al aan: Hier is geen eenduidig antwoord op te vinden. Dé reden daarvoor is dat het antwoord op deze vraag erg subjectief is. Het kan zijn dat je een verschil hoort (in wiens voordeel dan ook) maar het kan ook zijn dat het voor jou helemaal niets uitmaakt. Als je dan verschil hoort, kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat je dat doet omdat je verschil wilt horen. Hoe dit bij jou zit, kan je natuurlijk eenvoudig zelf uitproberen. Zet eens een nummer van een CD om naar MP3 en WMA en vergelijken maar.

Bij het kiezen van een formaat kan je wel een aantal dingen in je achterhoofd houden dat MP3 een veel beter ondersteund formaat is. Iedereen weet wat het is en vrijwel iedreen kan het zonder moeite afspelen. Het is zelfs zo dat 's werelds populairste MP3-speler, de iPod, niet eens WMA afspeelt.
Ook zijn er met MP3 veel meer tests gedaan op het gebied van de instellingen en heb je keuze uit (open) encoders. Neem ook eens een kijkje op LAME at HydrogenAudio Wiki als je het "beste" op het gebied van MP3 wilt. Persoonlijk gebruik ik dit ook. MP3's zijn namelijk eenvoudige te maken in zowel Windows (EAC) als Ubuntu Linux Grip) en ook het taggen is geen probleem (ID3-TagIT en EasyTAG).
Als je echter een MP3 speler hebt met weinig geheugen en je wilt toch veel muziek mee kunnen nemen, dan gaat mijn voorkeur ook uit naar het gebruik van WMA (als OGG Vorbis niet mogelijk is). Ik vind het niet veel, maar de kwaliteit is beter dan dat van MP3 bij lage bitrates.

Topic: zanon lcd scherm aansluiting in Elektronica

Als het aankomt op het zelf maken van dingen, zal je meer feedback krijgen in Elektronica.

Dus PMD --> EL :)

Topic: Is deze mp3 speler wat? in Portable Media Devices

Aangezien dit inmiddels niet meer dan een verkapt "wat moet ik kopen"-topic is geworden, doe ik het op slot. Dit is namelijk niet toegestaan op GoT.
Als dit een ervaringen-topic was geweest, had je meer aandacht moeten besteden aan de openingspost. De informatie die je nu geeft is zo summier dat er nauwelijks discussie mogelijk is (laat staan gestart wordt). Besteed hier een volgende keer dus wat meer aandacht aan.

Topic: PMD FAQ, Beleid en Mods feedback in Portable Media Devices

Bedankt voor de feedback, RoD! Ik heb er wat aangedaan. (Dat spellen van mij is soms wel heel erg... :X )

Topic: Invulling en behandeling Grote Topics aangepast - gevolg PMD in Portable Media Devices

De PMD policy is van een update voorzien, dus deze hoeft geen stuky meet te zijn. Verdere vragen of opmerkingen over dit onderwerp mogen vanaf nu ook weer in PMD FAQ, Policy en Mods feedback.

Topic: Het Meizu M8 topic in Windows Based Mobiles & PDA's

Dit (overigens er mooie) apparaatje lijkt een directe concurrent van de Apple iPhone en is daarmee volgens mij een telefoon. Dat betekend dat hij het beste in PSGG past. Hier zijn mij collega's uit /88 het mee eens, dus een move:
PMD --> PSGG

Topic: Medion PNA465 - Stuurt me over kleine wegen in Accessoires en GPS-Navigatie

Titel duidelijker gemaakt en move PMD --> PSGG. :)

Topic: portalbe dvd speler met digitenne?? in Portable Media Devices

Met zo weinig informatie kunnen we je nauwelijks helpen. We weten niet eens wat je al geprobeerd en/of gevonden hebt. Je wilt de twee dingen "samen koppelen", maar met welk doel? Als je dat niet geeft, kunnen wij ook geen alternatieven bedenken.

Tot slot hoort deze vraag niet thuis in Portable Media Devices, maar in Consumentenvideo en videobewerking. (Al zit het wel op het randje.)

Topic: Wat zijn goede oordopjes? Deel 8 in Portable Media Devices

quote:
Een (luxe) opbergzakje of -doosje. Het is dus erg persoonlijk of je daar op wilt letten bij de aanschaf van dopjes. Ik gebruik het nooit en je kan ze ook gewoon in een klein bakje of zo'n telefoon-sok doen...
quote:
En hoe moet je ze inspelen ?
Dat moet nooit, maar het mag wel. De drivers komen ook gedurende het gebruik wel los (voor zover dat nog kan). Je versnelt dit alleen. Kwaad kan het in ieder geval nooit.

Topic: mp3 speler via dockingstation naar stereo in Portable Media Devices

Topic: Wat zijn goede oordopjes? Deel 8 in Portable Media Devices

Modbreak:
Ik heb weer een aantal posts weggehaald omdat ze niet in dit topic thuis horen. Ook hier geldt namelijk dat we niet hoeven te weten of je iets besteld hebt; we hebben alleen iets aan je ervaring. Ook hoef ik niet iedere pagina (50ppp) de vraag te zien hoe duur iets is of waar je het kunt kopen. Het topic is lang, maar een paar pagina's terug lezen moet kunnen.
Tot slot is het niet de bedoeling om het hier over medegebruikers te hebben. Daar hebben we Schop een Modje voor.

Topic: PMD FAQ, Beleid en Mods feedback in Portable Media Devices

Dat lijkt me het proberen waard. Het blijkt inderdaad dat de stucky niet duidelijk genoeg is, dus er moet inderdaad wat anders aangegrepen worden. Ik zal het langzaam doorvoeren en hoop dat het TR's gaat schelen. (Iedereen overigens bedankt voor alle TR's over probleem vragen.)

Topic: Zen Vision:M laadt niet op in Portable Media Devices

quote:
RoD schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 00:09:
Tis handiger als je er een eigen topic voor aanmaakt, zie ook de topicwaarschuwing.
Tada... :)

Topic: Zen Vision:M speelt filmpjes niet af in Portable Media Devices

Topic: Problemen met video converteren voor de iAudio D2 in Portable Media Devices

Topic: Iriver in Portable Media Devices

^ dus...

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: