Hoofdcategorieën

Zoekresultaat: 1.135 berichten gevonden

Topic: [Mediaplayer] WD TV in LCD, Plasma, Projectie & Recording

quote:
StEelD schreef op donderdag 18 december 2008 @ 17:22:
Goed idee om een excel sheet te maken bokkow :)
Heb dat ook gedaan, zijn toch nog veel dingen die niet ondersteund worden.
Van een aantal soorten zou ik niet weten of het werkt.
[afbeelding]

En zelfs als AC3 en DTS geluid gefixt word, dan nog werken dvd files(.VOB) niet echt lekker, menu`s werken niet toch? En ondertiteling :/ hm.

Klopt dit lijstje zo een beetje? Ik heb nog niet 1 HD film groen kunnen geven.. :?
Da's wel heel dramtisch eigenlijk voor een 1080p speler...
Denk dat ik nog maar even wacht tot de volgende generatie

Hoe zit het eigenlijk met support voor Dolby True HD en DTS-HD, kunnen die via HDMI gebitstreamd worden naar een decoder?

Topic: [Ervaringen] Het grote Sony Vaio VGN-FW Series topic, deel 1 in Complete Systemen & Laptops

quote:
Ryvion schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:29:
[...]

Je kan de harddisk gemakkelijk vervangen naar een 5400rpm of 7200rpm. het double lamp scherm zal je 30min. minder werktijd geven tov een single lamp schat ik.
Dat is alleen als het beeld op z'n helderst staat lijkt me. Als de helderheid van beide laptops (dus met en zonder 2 lampen) op precies dezelfde hoeveelheid lux staat, dan lijkt me toch dat het stroomverbruik toch ook (ongeveer) gelijk is? Het scherm met twee lampen kan gewoon helderder!

Topic: Het Samsung DCB-H360RS HDTV DVB-C kabelontvanger topic in LCD, Plasma, Projectie & Recording

quote:
mace schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 22:37:
Ja, digitenne is best brak ja.

En mijn zus ziet het verschil niet.

Hoe kan je dat nou niet zien? :X
Een aantal mensen die hier komen zien het ook niet 8)7
Terwijl andere mensen die langskomen meestal zeggen 'Jezus wat een verbetering!'
|:(

quote:
PepH schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:12:
Dolby Digital wordt volgens WD zelf alleen in stereo uitgegeven. Dat is wel een bizar iets! DTS staat verder niet eens bij de specs, ook raar.
Nee, goed lezen:
- An audio receiver is required for surround sound output. AAC/Dolby Digital decodes in 2 channel output only
Er staat dat voor Dolby in 5.1 een receiver nodig is en dat als hij niet is aangesloten op een receiver, hij alleen Dolby 5.1 kan converteren naar 2 kanalen (en niet DTS bijvoorbeeld).
Dus Dolby: 5.1 of 2.0
Rest: alleen 5.1 (of 2.0 als de bron 2.0 is)

quote:
Soulfly schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:46:
Zijn er uberhaupt al tweakers die de WD TV hebben aangeschaft?

Wij zitten er serieus over te denken. Aangezien een compleet mediacenter voor ons (voorlopig) zwaar overdreven is maar het gemak van alle cd's "direct bij de hand" en i.v.m. de kids geen geouwehoer met wisselen van welke DVD ze willen kijken (met uiteindelijk de nodige defecte dvd's).
Eerst moet hij natuurlijk wel leverbaar zijn :P
Ik zit er ook over te denken. Voornamelijk omdat we hier een HD camera hebben en geen blu-ray. Dan zet ik alles op een externe harde schijf en dan kan ik ze allemaal gewoon af laten spelen! Ook oudere banden en andere HD content :)

Topic: Geluidsset 5.1 filmzaal 120m2 in Audio en HiFi

Weliswaar zonder versterker, maar dit setje klinkt wel lekker, zeker voor de prijs (heb er ook naar gekeken):
JBL Northbridge serie
Kost 550 euro.
Maar een versterker van 50 euro vinden lijkt me onmogelijk :(

Topic: [PC/360/PS3] Brothers in Arms: Hell's Highway - Deel 2 in Shooters

Echt hoe dom is dat bazooka team soms echt

spoiler:
In dat level waar je die twee tanks moet vernietigen, echt ik geef 300 keer het commando op dat ding te schieten, maar meestal staan ze daar een beetje te wachten... Heel soms schieten ze en dan nog meestal mis ook! Echt hoe dom

Topic: [Ervaringen] Het grote Sony Vaio VGN-FW Series topic, deel 1 in Complete Systemen & Laptops

quote:
Philflow schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:50:
Binnenkort zelf je Sony laptop configureren. In ieder geval in UK, misschien ook voor rest van europa?
http://www.pcpro.co.uk/ne...ers-buildyourown-pcs.html
Op de Amerikaanse site kan dat al een tijdje.
Ik hoop dat dit in Europa straks ook kan, want ik wil wel een paar kleine aanpassinkjes (zoals geen 4200 rpm schijf, maar 5400 of 7200) en misschien ook kijken of er een iets betere videokaart in kan.

Nu mijn hoop op Blu Ray in een Apple in duigen is gevallen, ben ik weer terug gekomen op de Sony's.

Ik heb er wel één vraagje bij. De HDMI uitgang, ik neem aan dat daar ook geluid mee komt. Maar dan: is dat ongecomprimeerd geluid?
Ik wil hem namelijk aansluiten op de receiver met 5.1 speakers. Dus stel ik speel een blu-ray of DVD af en ik zet hem bijvoorbeeld op DTS 5.1. Komt dat dan ook als DTS 5.1 door op mijn receiver?

Topic: [MacBook Pro] Ervaringen & Discussie - Deel 6 in Apple Computers

Het hele idee is ook films!
Het is hier tijd voor een nieuwe laptop. En aangezien we een Full HD scherm hebben willen we daar gelijk een Blu-Ray drive bij hebben! En uiteraard willen we ook heel graag een apple hebben. We hebben expres gewacht totdat deze nieuwe MBP's uit kwamen. Maar helaas, weinig vernieuwends! Dus helaas...

Topic: [MacBook Pro] Ervaringen & Discussie - Deel 6 in Apple Computers

Oef!!
Geen blu-ray! Dat is een gemiste kans... In ieder geval voor mij, want dat zou de laatste drempel geweest zijn om er een aan te schaffen!
Zelfs niet als optie...
Dus jammer, Apple, maar ik ga verder kijken :'(

Topic: [TU Delft] Laptopproject 2008/2009 in Complete Systemen & Laptops

Jeh, zit in de tweede batch :)
Dus vanaf 18 september!

quote:
_Teq_ schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:27:
Volgens mij stond er 'Voor 20 september betalen = levering voor eind oktober'
Lijkt me duidelijk: als je nu betaald heb, dan zit je erbij :) (auto-incasso = betalen)

Edit: Jep, zie hier
Ja dat snap ik, maar ik bedoel: sinds het bestellen (en daarna betalen) heb ik daarna helemaal niks meer gehoord van het hele project. Ook niet bij nieuws of actueel. Mijn vraag is dus of iemand die ook in de tweede batch zit al wel iets gehoord heeft :)

Even een vraag aan diegenen die hun laptop net besteld hebben met de 2e batch.
Ik heb vorige week een automatisch incasso formulier de deur uitgedaan. Sindsdien heb ik er niets meer van gehoord. Hoort dit?
Ook bij het nieuws ("actueel") staat er nergens bij of de inschrijvingen voor de 2e batch al verlopen zijn of nog niet.

Topic: Conceptronic CFULLHDMA allesspeler ervaringstopic in LCD, Plasma, Projectie & Recording

Even een vraagje:
Stel ik koop dit ding. Stel ik koop ook een Blu-Ray drive voor in de vaste computer. Ik verbind ze dmv een netwerkkabel (dus 100Mbit LAN). Kan ik dan via dat ding Blu-Ray's op mijn tv afspelen?

Topic: [LCD TV] Philips de recente modellen (deel 4) in LCD, Plasma, Projectie & Recording

Ik heb zelf al een tijdje een 47PFL9732D.
Maar als ik HD Natural motion aanzet met 100hz clear lcd dan zie ik geen enkel verschil met gewoon 50hz interlaced beeld als ze allebei uitstaan. Ook als ik de 100hz demo aanklik met HD Natural motion, dan zie ik geen enkel verschil tussen links en rechts.
Heeft iemand anders ook dit probleem? Firmware updaten helpt niks...

Topic: [testcase] Nederland onder water in Show-, test- & verzamelcases

Ach, dat is misschien wat detail, verbeterpuntjes voor in de toekomst!
Ik vind de foto's in ieder geval fantastisch! Toont toch aan dat de zee en meren hier niet zo levenloos zijn als dat ik in ieder geval vantevoren dacht...

quote:
Mythling schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:55:
Je kan ze even mailen met de melding dat je het zelf overmaakt. Als je dan 885 euro overmaakt op het rekeningnummer onder vermelding van je studienummer komt het ook gewoon goed. Zo was ik net op tijd voor de eerste batch
Ja dat had misschien ook gekund, maar we hebben het maar gewoon per post gedaan, omdat we al automatische incasso hadden aangekruist (en trouwens ook omdat we een beetje haastig bezig waren :P )

Damn, omg... Mijn vader heeft dat incassoformulier niet ingevuld en opgestuurd. IK HOOP dat ik op tijd ben voor de tweede batch...
Echt werkelijk... :(

Ik vind het nog een reuze meevallen!
Het is een laptop met een core gebaseerd op de 8600M! Geen desktop met 2 GTX280 in SLI...

quote:
Rubu schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 00:21:
[...]

Als je opschiet en een beetje geluk hebt (zie paar posts naarboven) misschien eind september, maar anders lijkt het inderdaad toch echt op eind oktober. :/ zuur.
Pffew... Hij heeft automatische incasso aangeklikt... O-) Hij bedoelde alleen dat het nog niet was afgeschreven.

Edit: in de toekomst denk ik er een kleine 2GB RAM erbij te zetten (afhankelijk van behoefte, als dat in de praktijk zo blijkt te zijn). Zou ik er ook ooit een keer een Blu Ray drive in kunnen zetten?

Wacht even... Ik hoorde van m'n pa net dat toen hij de laptop tijdens de OWee bestelde (had problemen met NetID en moest langs servicebalie :( ), hij nog niet betaald heeft. Het is nu na de 20e. Betekent dat dat de laptop pas eind oktober geleverd wordt?
That would suck...

Topic: [Experia] Portforwarding werkt niet in Netwerken

quote:
janfcg schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:59:
Blokkeerd wellicht een firewall op je pc de poorten of je programma?
Verdomd...
McAfee had de boel geblokkeerd! Bij de firewall instellingen de poorten opgezet en inderdaad! Het werkt!
Bedankt iedereen! :)

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: