Reg. datum: 02 januari 2004
Reg. datum: 02 januari 2004
getest zijn Seagate ext hdd 320 gb ide. en een WD 500 gb sata beide op NTFS, EXT3 ( minste happeringen)
1 testopstelling 100 mbit streaming dmv Upnp met bijgeleverde software en een dual core pentium.
NFS test dmv Freenas draaiend op een dualcore pentium.
Samba idem met freenas.
2e opstelling dual core P. met een gigabit netwerk xcable.
Gebruikt zijn verschillende MKV's & WMVHD alle van bekende makers.
Ook is niet alles op dezelfde werkplek getest.
Zoals je ziet ben ik niet over 1 nacht ijs gegaan mijn 1e CFH ok zou kunnen, maar de 2 die ik daarna hebt mogen testen gaven bijna dezelfde fouten op random momenten dus moelijk reproduceerbaar.
Maar goed de CFH is niet de enigste mediaplayer die deze isue's ken, ook de popcornhour en wie weet welke Mediaplayer meer met de Sigma chip.
En hopelijk worden deze problemen opgelost in de toekomst voor de gebruiker waarbij het allemaal niet zo lekker loopt.
1 testopstelling 100 mbit streaming dmv Upnp met bijgeleverde software en een dual core pentium.
NFS test dmv Freenas draaiend op een dualcore pentium.
Samba idem met freenas.
2e opstelling dual core P. met een gigabit netwerk xcable.
Gebruikt zijn verschillende MKV's & WMVHD alle van bekende makers.
Ook is niet alles op dezelfde werkplek getest.
Zoals je ziet ben ik niet over 1 nacht ijs gegaan mijn 1e CFH ok zou kunnen, maar de 2 die ik daarna hebt mogen testen gaven bijna dezelfde fouten op random momenten dus moelijk reproduceerbaar.
Maar goed de CFH is niet de enigste mediaplayer die deze isue's ken, ook de popcornhour en wie weet welke Mediaplayer meer met de Sigma chip.
En hopelijk worden deze problemen opgelost in de toekomst voor de gebruiker waarbij het allemaal niet zo lekker loopt.