Reg. datum: 31 december 2003
Zoekresultaat: 229 berichten gevonden
Berichten van gebruiker xvanwaart. Klik hier voor de topics waarin xvanwaart heeft gereageerd.
Topic: NeoNode N2 in GSM's
Vanavond van de koerier mijn N2 gekregen;
Eerste indruk, damn wat is die verpakking klein!
Tweede indruk, DAT DING IS NOG KLEINER!
Derde indruk, MAN HIJ IS ECHT KLEIN, BIJNA ONHANDIG KLEIN!
Maar goed, eerst maar even proberen, niets 24 uur opladen, gewoon 2 uurtjes aan de lader en dan als eerste de laatste software (die ik al had gedownload) installeren. Dat was een plakje cake zeg maar, wel irritant dat ie klaarblijkelijk USB 1 gebruikt want snel bestanden kopieren is anders. Meteen wat muziek en een film erop gezet samen met TCPMP erop gezet voor Divx bestanden. Menu en T9 zijn gewoon Nederlands in te stellen dus dat is geen probleem. Je vliegt na een paar minuten door de menu's heen, echt heel intuitief naar mijn idee, ook de muziek en film lopen heel soepel, had overigens wel een 5GB Full-HD films eerst naar een kleine resolutie ge-encodeerd maar toch. Werd tijdens de film gebeld en dat was ook geen probleem voor dit ding. Meteen ook maar even een simpel "Hello World" programma gemaakt met Visual Studio 2008 en ik kon zelfs in real time debuggen op de telefoon (Windows Vista mobile device gebeuren). Tijdens het spelen met de N2 denk ik wel de hele tijd "god wat is dat ding klein" ongetwijfeld heel leuk op mijn werk, maar wel even wennen, had hem even op de bank liggen (die ook zwart is) en was hem dus meteen kwijt. Misschien een kwestie van wennen, heb nu een HTC Touch Diamond maar heb ook een tijd met een X7500 rond gelopen dus ben grote mobieltjes gewend. Ben er nu verder te kort mee aan het spelen om er meer over te zeggen. Misschien komt dat later nog maareuh... djeez hij is klein.
Eerste indruk, damn wat is die verpakking klein!
Tweede indruk, DAT DING IS NOG KLEINER!
Derde indruk, MAN HIJ IS ECHT KLEIN, BIJNA ONHANDIG KLEIN!
Maar goed, eerst maar even proberen, niets 24 uur opladen, gewoon 2 uurtjes aan de lader en dan als eerste de laatste software (die ik al had gedownload) installeren. Dat was een plakje cake zeg maar, wel irritant dat ie klaarblijkelijk USB 1 gebruikt want snel bestanden kopieren is anders. Meteen wat muziek en een film erop gezet samen met TCPMP erop gezet voor Divx bestanden. Menu en T9 zijn gewoon Nederlands in te stellen dus dat is geen probleem. Je vliegt na een paar minuten door de menu's heen, echt heel intuitief naar mijn idee, ook de muziek en film lopen heel soepel, had overigens wel een 5GB Full-HD films eerst naar een kleine resolutie ge-encodeerd maar toch. Werd tijdens de film gebeld en dat was ook geen probleem voor dit ding. Meteen ook maar even een simpel "Hello World" programma gemaakt met Visual Studio 2008 en ik kon zelfs in real time debuggen op de telefoon (Windows Vista mobile device gebeuren). Tijdens het spelen met de N2 denk ik wel de hele tijd "god wat is dat ding klein" ongetwijfeld heel leuk op mijn werk, maar wel even wennen, had hem even op de bank liggen (die ook zwart is) en was hem dus meteen kwijt. Misschien een kwestie van wennen, heb nu een HTC Touch Diamond maar heb ook een tijd met een X7500 rond gelopen dus ben grote mobieltjes gewend. Ben er nu verder te kort mee aan het spelen om er meer over te zeggen. Misschien komt dat later nog maareuh... djeez hij is klein.
In het verleden vaak de verleiding moeten weerstaan om de Neonode (eerst N1, toen N1m en daarna de N2) te kopen... vandaag zag ik op belzaak.nl het toestel voor 99 euri's! Daar ga ik het risico wel voor lopen... eindelijk een touch-screen telefoon waarvoor ik zelf met VS2008 prog's kan maken en wel in het speciale zakje voor mijn pieper past (speel door de week doktertje...) moet dit topic trouwens niet in het Windows based hoofdstukje???
Topic: HTC Touch Pro (Raphael) in Windows Based Mobiles & PDA's
Peoples,
Ik heb bij mijn Ameo zo'n USB naar VGA kabeltje gekregen, werkt perfect! Weet iemand of dit dezelfde is als die je nodig hebt bij de Touch PRO? Heb trouwens bij de T-Mobile shop een dummie gezien maar het was te druk om hem in mijn eigen klauwen te hebben.
Ik heb bij mijn Ameo zo'n USB naar VGA kabeltje gekregen, werkt perfect! Weet iemand of dit dezelfde is als die je nodig hebt bij de Touch PRO? Heb trouwens bij de T-Mobile shop een dummie gezien maar het was te druk om hem in mijn eigen klauwen te hebben.
Topic: [Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 6 in Complete Systemen & Laptops
Ik had dit ook toen ik de standaard WIFI drivers+client programma van de ASUS site had gerukt en gebruikt. Wat bij mij hielp was dat programma de-installeren en vervolgens enkel de driver herinstalleren. Gewoon Wireless Zero Configuration gebruiken ipv dat brakke client programma.quote:brama schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:15:
Iemand hier problemen met nlited XP waarbij wireless niet meer werkt?
Mijn WinXP SP3 laat af en toe wel zo'n ballonnetje zien waarin staat dat er wireless netwerken in de buurt gevonden zijn, maar als je daar dan op klikt staat er dat er helemaal geen gevonden zijn. Ook na een rescan niet, terwijl het hier stikt van de netwerkjes. De radio staat ook gewoon aan.
Voor de goede orde, ik heb een EEE-pc 900
BTW bij mij niets van stotteren of andere problemen met Youtube! (Win XP SP3 IE7)
In plaats van lullen over hoe kut het is dat die accu 4400 nog wat is, waar kan ik een grotere kopen? Liefst niet via ebay oid omdat ik hier slechte ervaringen mee heb...
Thanx 2 BomBaci en Windkracht 13... heb de pagefile een stuk kleiner gemaakt... scheelt aanzienlijk! Misschien dat jullie me met nog iets kunnen helpen... ik wil namelijk tevens MS Visual Studio 2008 erop zetten maar als ik kies voor installatie op de D schijf wil ie toch nog ff 1600 MB kwijt op de C schijf... kan ik dit nog omzeilen?
Thanx
Thanx
Bij electronicagigant (niet als spam bedoeld).
Nooit eerder zaken mee gedaan maar nu wel goeie ervaringen mee ¤363,- voor de witte dus. Elke keer binnen 24 uur antwoord op mijn mail, uiteindelijk zelfs door ze gebeld dat hij op 17 juni op voorraad zou zijn en plotseling dus de witte retail NL versie op de 13e bij mij op de stoep... goeie service en best goedkoop volgens mij.
Nooit eerder zaken mee gedaan maar nu wel goeie ervaringen mee ¤363,- voor de witte dus. Elke keer binnen 24 uur antwoord op mijn mail, uiteindelijk zelfs door ze gebeld dat hij op 17 juni op voorraad zou zijn en plotseling dus de witte retail NL versie op de 13e bij mij op de stoep... goeie service en best goedkoop volgens mij.
Heb ook zaterdag mijn EEE 900 binnengekregen (TNT post die op zaterdag avond komt bezorgen... we leven in een mooie wereld!). Had de rest van het weekend dienst in het ziekenhuis en kan vertellen dat mijn witte EEE 900 mooi verdwijnt in de zak van mijn witte jas! Staan je patienten te kijken alsof je iets belangrijks staat te doen op een klein wit dingetje terwijl je gewoon je mail staat te checken!!! Maargoed, zojuist dus Windows XP erop gezet en nu een paar dingen waar jullie wellicht bij kunnen helpen. Ten eerste heb ik eerst geprobeerd Windows XP Pliek te installeren maar die is net te groot voor de 4GB HD, heb geen zin om hem op de langzame 16GB disk te zetten dus ben maar voor een andere versie gegaan (nlite dingetje). Nou had ik na de install nog 1,6GB over maar na het installeren van Office 2007 (loopt heel soepel) op de D schijf en de nodige updates waaronder IE7 en WMP11 heb ik nog maar 384MB vrij! terwijl ik dus alles wat ik kan op de D schijf zet!!! hoe lossen jullie dit op? Kom aub niet aan met Linux want voor mijn werk heb ik Windows nodig. Ten tweede werkt die muis geweldig, behalve in IE7... geen mogelijkheid om het 2-finger scrollen aan de praat te krijgen, iemand die het wel gelukt is? Daarnaast had ik nog een vraag maar die ben ik nu vergeten... komt later wel, ik ga nu verder spelen op mijn nieuwe hebbedingetje.
ps. Gaaf net naast elkaar mijn T-Mobile Ameo, Asus EEE, Notebook en 24" game PC naast elkaar op 1 bureau bekeken. Ik kom werkelijk tijd te kort in mijn leven.
ps. Gaaf net naast elkaar mijn T-Mobile Ameo, Asus EEE, Notebook en 24" game PC naast elkaar op 1 bureau bekeken. Ik kom werkelijk tijd te kort in mijn leven.
Topic: [Multi] Race Driver: Grid - deel 2 in Simulatie, Sport en Racing Games
Ik heb dus precies hetzelfde...
Intell E6750 processor
XTX 8800GTS (640MB)
2GB RAM
en in een boel races zakt de framerate naar minder dan 1 per seconde om dan daarna op een soort overspeed te draaien... Heb daarna werkelijk alle drivers geupgrade (geluid, MOBO, Videokaart, etc.) maar zonder al teveel succes... net spel opnieuw gestart en met de 911 op Jerama niet te spelen ctrl-alt-del als enige oplossing...
Iemand al met een oplossing voor dit probleem of zal ik hem gewoon op mijn PS3 moeten spelen?
Intell E6750 processor
XTX 8800GTS (640MB)
2GB RAM
en in een boel races zakt de framerate naar minder dan 1 per seconde om dan daarna op een soort overspeed te draaien... Heb daarna werkelijk alle drivers geupgrade (geluid, MOBO, Videokaart, etc.) maar zonder al teveel succes... net spel opnieuw gestart en met de 911 op Jerama niet te spelen ctrl-alt-del als enige oplossing...
Iemand al met een oplossing voor dit probleem of zal ik hem gewoon op mijn PS3 moeten spelen?
Topic: Het Grote Qtek 8500 (HTC Star Trek/Strtrk) Topic [Deel 1] in Windows Based Mobiles & PDA's
iemand nog een idee waar ik deze voor weinig kan scoren? was ooit 47 euro bij expansys... nu 107 
Topic: Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 29 in Hardware & Spielerij Algemeen
Heb hem hier ook... echt supertoetsenbord! Alleen het zoemen onder de internet explorer werkt niet helemaal lekker en dat gaat irriteren. Verder ideaal en past goed bij de Playstation. Zelf heb ik hem gekocht voor gebruik van Linux op de PS3 en dan komt hij pas echt goed tot z'n recht. nog nooit verbindingsproblemen gehad.quote:
Topic: HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13 in Windows Based Mobiles & PDA's
zet er een big-storage rom op zoals de 2.03 ROM. Heb overigens mijn ouwe compact voorzien van een nieuwe behuizing, Garmin Que erop gezet samen met de Bluechart Atlantic 9.5 kaarten en hij voldoet nu als compleet navigatie systeem op het jacht van mijn vader! soort van recycling hahaha
Topic: Het SPB Benchmark topic in Windows Based Mobiles & PDA's
Vraag me af hoe betrouwbaar dit alles is... heb net op mijn Ameo met de gloednieuwe AP4.0 ROM (Video hardware acc) die tests gedaan en scoor bedroevend slecht terwijl mijn Ameo tov mijn Vario/Vario II echt vliegt bij normaal gebruik. Sommige testen haal ik amper 10% van de score die een MDA 2 haalt (file system index), sommige testen scoor ik bijna 7000% van de MDA 2 (Graphics: DDB BitBlt) dus wat de waarde hiervan is...
Ik denk dat de Microdrive en het VGA scherm (met drivers) of een combinatie daarvan roet in het eten gooit.
Ik denk dat de Microdrive en het VGA scherm (met drivers) of een combinatie daarvan roet in het eten gooit.
Topic: HTC Touch Diamond in Windows Based Mobiles & PDA's
Mooi kut dat ontbreken van een SD slot, mijn favoriete applicatie (UpToDate) wil alleen maar van een memorykaart af draaien (zoekt alleen maar in de map /Storage Card/My Documents) Kan ik dus voorlopig naar zwaaien.
Topic: [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6 in Actie, Adventure en Platform Games
Tipje uit een ander deel...
Zorg dat de HDMI uitvoer van je PS3 720p niet mogelijk is. Toen ik dit uitvinkte ging de resolutie van het spel naar 1080p, geen framedrops meer en de blower van mijn PS3 gaat niet meer aan tijdens het spel! Snap werkelijk niet waarom een hogere resolutie zorgt voor minder systeembelasting maar boeie! Hij is nu ook veel scherper!
Zorg dat de HDMI uitvoer van je PS3 720p niet mogelijk is. Toen ik dit uitvinkte ging de resolutie van het spel naar 1080p, geen framedrops meer en de blower van mijn PS3 gaat niet meer aan tijdens het spel! Snap werkelijk niet waarom een hogere resolutie zorgt voor minder systeembelasting maar boeie! Hij is nu ook veel scherper!
Topic: [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 4 in Actie, Adventure en Platform Games
Heb vandaag de meiamarkt gebeld en die vertelde mij dat de voorraad meer dan groot genoeg is om aan alle vraag te voldoen... Ze gaan trouwens geen uitzondering maken en vanavond al leveren overigens.
Topic: Playstation 3 als media center - deel 2 in Hardware & Spielerij Algemeen
Dat laatste doe ik dus ook, M2TS downloaden en subds downloaden maar als ik MKV2VOB instel dat hij de nederlandse subs in moet bakken doet ie het niet (had verdomme 3 films gecued en daarna de bron weggetieft zonder te checken) welke instellingen moet ik gebruiken voor de subs in MKV2VOB?
Waarom zit dit topic niet bij de "windows based Mobiles" ? Hij draait toch op Windows CE en je kan met Visual Studio 2008 programma's er voor maken...
Topic: Het Grote Qtek 8500 (HTC Star Trek/Strtrk) Topic [Deel 1] in Windows Based Mobiles & PDA's
Ik heb daar best veel ervaring mee maar daarover hebben is hier echt uit den boze...
Geen nieuwe versies van WM? Voor deze telefoon bestaat er zelfs een hele mooie versie van WM6.1... jammer dat we het daar niet over mogen hebben...
Topic: HTC Athena/X7500 (T-Mobile Ameo) in Windows Based Mobiles & PDA's
Topic: HTC Athena/X7500 (T-Mobile Ameo) in Windows Based Mobiles & PDA's
Mensen! Vandaag komt er een nieuwe ROM uit met VueFlo orientation (ala ei-phone), hardware video acceleratie (eerste HTC model die dit heeft) en de nieuwe Opera webbrowser! Ik was al ontzettend tevreden met mijn Ameo maar dit gaat het helemaal moeilijk maken om over te stappen op het volgende model de 7510...
Topic: Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 24 in Hardware & Spielerij Algemeen
Die dure logitech (die ik voor ¤60 heb gekocht, valt wel mee dus) is echt de beste koop die ik ooit heb gedaan. Was zelf ook een linux NOOB en ben toen ik HDD en toetsenbord binnenhad meteen aan de slag gegaan. De YDL 6.0 distributie is echt een eitje om te installeren en je kan na +/- 1 1/2 uur aan de slag. Wat meer tijd kostte (lees 2 avonden) is hem helemaal aanpassen aan jouw wensen, jouw programma's installeren en dergelijke. De Firefox in YDL 6 is perfect in vergelijking met de PS3 browser, je drukt op F11 en hij is full screen, ctrl-+ en de lettertjes zijn leesbaar op een resolutie van 1080p (anders zijn de lettertjes zelfs op een 40" scherm zoals hier wel erg klein, erg scherp ook trouwens). Daarna is het browsen gewoon als op de PC. Zit een MSN client in, Mozilla (soort van outlook) en een perfect Office pakket. Bizarre is dat ik op mijn PC (ook net nieuw) alleen nog maar game en het normale computer werk (wat bij mij ook bestaat uit medische artikelen zoeken en radiologie opnames (DICOM) bekijken) nu omdat het zo makkelijk kan vanaf mijn ligbank doe! Omgekeerde wereld dus.quote:jdm8 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:50:
Nu weer back at pceven de vraag wat uitgebreider. Als ik linux installeer en bijv. firefox. Werkt dit gewoon soepel? of is het hetzelfde als de standaardbrowser? (dus schokkend laden, scrollen gaat moeizaam, etc.) En welke problemen zijn er nij het installeren van linux en een browser voor een complete linux n00b? Tenslotte, welk draadloos toetsenbord raden jullie me aan? Het liefst bluetooth. Die dure logitech leek me wel wat, maar die werkt niet met linux
Dat toetsenbord werkt zonder ooit een probleem gehad te hebben perfect op mijn PS3 (Logitech Cordless Mediaboard Pro) ook de ingebouwde muis uiteraard. Mooi bijkomend verschijnsel is dat het toetsenbord ook op mijn PDA's werkt! ICM T-Mobile Ameo=ideaal! SMSen met een normaal toetsenbord!
kortom, laat je niet afschrikken door dat je nog niets van Linux af wist, er gaat een wereld voor je open.
Topic: Playstation 3 als media center - deel 2 in Hardware & Spielerij Algemeen
Peeps, mijn probleem:
Ik heb hier een aantal .mkv bestanden van HD films (1080p) nou wil ik deze graag op mijn PS3 af spelen en zodoende kwam in op het programma MKV2VOB. Nou werkt dit prima, brandt de ondertitels er zeer netjes in en split de output in <4GB chuncks. Daar zit het probleem! Bij nagenoeg alle films die ik om zet kan ik het eerste deel wel bekijken maar de delen daarna niet, krijg een "corrupted data" error. Nou heb ik gelezen dat dit wel vaker voorkomt maar nog niemand met een pasklare oplossing gevonden. De bestanden zijn wel gewoon af te spelen op mijn PC?!?
Eerlijk gezegd heb ik ook niet veel zin deze films nog een keer om te moeten zetten (heeft dagen 720watt gekost, het arme milieu!)
Ik heb hier een aantal .mkv bestanden van HD films (1080p) nou wil ik deze graag op mijn PS3 af spelen en zodoende kwam in op het programma MKV2VOB. Nou werkt dit prima, brandt de ondertitels er zeer netjes in en split de output in <4GB chuncks. Daar zit het probleem! Bij nagenoeg alle films die ik om zet kan ik het eerste deel wel bekijken maar de delen daarna niet, krijg een "corrupted data" error. Nou heb ik gelezen dat dit wel vaker voorkomt maar nog niemand met een pasklare oplossing gevonden. De bestanden zijn wel gewoon af te spelen op mijn PC?!?
Eerlijk gezegd heb ik ook niet veel zin deze films nog een keer om te moeten zetten (heeft dagen 720watt gekost, het arme milieu!)